Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1212
Skrev en annen tråd inatt, da jeg forklarte att jeg ikke klarte å få skikkelige "effekter". Kan legge til att jeg finner det ekstremt vanskelig å formulere meg selv nå, og det tar evigheter for meg å finne ut hvordan jeg kan forklare det.

Jeg tok en halv syrebit (ukjent mengde) 1:20 inatt, og har ikke sovet siden. Det er det sykeste jeg har vært med på noen gang, men jeg klarer ikke å lande.

På ett eller annet tidspunkt på syre, så fant jeg fram filmen Gladiator. Commodus har jeg alltid vært en stor fan av, men det virker som om jeg har 'innhentet' personligheten hans.

Jeg brukte lang tid i speilet på å lage masse ulyder, se helt syk ut og det var jævlig gøy, jeg lo som faen.

Uansett, jeg har ett sånt 'pusterom' fra meg selv nå som jeg skriver denne tråden. I hele dag, også etter 3 timers søvn for ikke så lenge siden, så føler jeg meg så utrolig ond. Jeg klorte opp tunga mi til jeg begynte å blø, og det svir også nå.


Det prater konstant noen i hodet mitt om tankene mine, en annen person som reflekterer på det jeg gjør på en måte. Og når jeg gjør noe som ikke helt henger sammen, så begynner "den personen" å snakke med masse ord som ikke henger sammen.



Jeg falt ut nå. What to do..?
Ta deg en valium hvis du har...
Sincerati's Avatar
Trådstarter
Jeg fikk ikke noen sterke hallusinasjoner, men jeg har fått en helt sinnsyk vrangforestilling av meg selv.

Er ganske på bærtur enda, legger meg og se hva jeg våkner opp til. Tror det klikker litt for meg om jeg våkner opp og fikser håret mitt Roman-style, å legger alle moralske hindere i en boks.
Sist endret av Sincerati; 11. juni 2012 kl. 21:00.