Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 650
19.........bokstaver
bavarai's Avatar
Heisann. Jeg har forskjellige mailer.
Og siden jeg ofte er på farten er det greit og ha en webmail. Men når jeg skal ha oppe mange internett vinduer blir det fort litt mye. Og jeg lurte på om noen visste om en bra webemail klient på nettet som støtter imap.

Jeg skulle gjerne ha klasket noe isammen men har ikke tid i framtiden. Ettersom lekser er litt mer prioritert en programering for øyeblikket.

Så kom gjerne med en webmail klient på nettet. Men jeg ønsker norske menyer. Og det skal helst være clean.
SquirrelMail har det, men jeg tror man nå sette noen innstillinger på serveren for å få det til å fungere skikkelig, for de gangene jeg har prøvd har det vært flere errormeldinger enn nytte av saken.
19.........bokstaver
bavarai's Avatar
Trådstarter
Jeg har prøvd SqurrielMail på Mailserveren min, men det er som du sier flere errormeldinger en nytte. Så det jeg tenker litt er en webasert tjeneste på norsk som gir meg samme muligheter.
Jeg er ihvertfall veldig fornøyd med RoundCube.

Bruker Postfix og Courier-IMAPD/POP3D på serversiden.