Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1083
jepp starter opp posten med og si at jeg har en far, som er veldig opptatt av det jeg driver med på Pcen, og at det til tider kan være jævlig iriterende.

i dag kom pappa in og kjefta fordi jeg hadde sittet så jævlig mye denna uka og spilt osv, tenkte jeg "hva faen". jo han hadde hvert og sett på loggen. jeg spurte tilfeldig vis ikke hvem logg han mente, men antok at det var router loggen.

Lurer derfor på om holder det bare og slette den loggen som er på routern eller må jeg gå in i modemet osv. vill bare vite alt som kan slettes av log gidder faen ikke detta problemet lengre
Sitat av Monzter
i dag kom pappa in og kjefta fordi jeg hadde sittet så jævlig mye denna uka og spilt osv, tenkte jeg "hva faen". jo han hadde hvert og sett på loggen. jeg spurte tilfeldig vis ikke hvem logg han mente, men antok at det var router loggen.
Vis hele sitatet...
Hvem logg? hva har spørreordet 'hvem' i den settingen å gjøre?
En routern kan neppe logge spillingen din, med mindre du spiller et online-spill. Tror uansett ikke at det vil stå i klartekst i loggen hvor lenge du har spilt. Sjekk om ikke faren din har installert et program som logger hva du gjør for noe
For å bruke ditt eget favoritt spørreord: HVEM router har du da?
Hva slags spill er det du spiller da?
Hva for IT erfaring har din far?

Hvilken router har du?

Sletta internett loggen? :P
kjører en D-link DI-624 spiller wow online. vel pappa kan ikke akkurat så mye når det gjelder nettverk og den biten men han greier ihvertfall og skjekke logg
vis noen lurer så spiller jeg fra egen PC, mens pappa sitter og jobber eventuelt skjekker logg på laptop... og nei ikke noe barne porr her
Tror i så fall han sjekker, og ikke skjekker...

624 har så vidt jeg husker ingen veldig god loggingbit. Enten har han vært innom maskina du bruker, eller han tipper at du spiller.
Sitat av meitemark
Hva slags spill er det du spiller da?
Vis hele sitatet...
Haha .
Spør han om hvem (hvilken) logg han har sett på da. Skader vel ikke?
Kan godt hende han kjører et speil eller lignende på deg da. Windows kjører også en egen historie logg. I tillegg kan det hende faren din bare sa det for å ha noe å argumentere med selv om han ikke har noen logg.
19.........bokstaver
bavarai's Avatar
Om det er hjemme. Koble deg rett i rutermodemet/modemet. Om du spiller nettspill kan han jo sjekke hvor mye bånnbredde du bruker. Men bånnbredde skapes jo om du sitter på nettet også
Sorry at dette er litt offtopic, men kan en ruter logge det du går inn på på internett på PC'en?
Vedlagt ser du hvordan man sletter loggen på en -524, regner med at det er ganske likt hos deg.