Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 522
Jeg har Mac som jer har funnet ut at er blitt skikkelig dritt de siste årene. Jeg savner og game, men ønsker og å ha noe å leke med photoshop og ikke minst musikkprogrammer hvor jeg kan redigiere og spille inn musikk. Som et lydstudio.

Så elsker jeg tastaturet på Lenovo. Men har ellers ingen peiling på det tekniske. Og jeg vil helst ha en laptop jeg kan ligge med på fanget.


Har noen en anbefaling. Kan f.eks denne være bra?

https://www.lenovo.com/no/no/p/lapto...E&gclsrc=aw.ds
Lenovo er bra laptoper, men for guds skyld kjøp en stasjonær PC istedet. Du får så mye mer for pengene, og du slipper å deale med en glovarm laptop som thermal throttler pga støv
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Lenovo er bra laptoper, men for guds skyld kjøp en stasjonær PC istedet. Du får så mye mer for pengene, og du slipper å deale med en glovarm laptop som thermal throttler pga støv
Vis hele sitatet...
Nei, jeg trives altfor godt med å ligge når jeg gamer. Men det blir nok sikkert Lenovo med tanke på at jeg og liker best det tastaturet tror jeg.
Greia er at du vil aldri oppnå samme kraft med en bærbar pc som du får med en stasjonær. Du får mye mindre kraft og de er mye dyrere. I tillegg høres bærbare ut som et helikopter når de må jobbe litt, viftene bråker så mye at man føler hele greia skal lette fra fanget.
Sitat av aldarico Vis innlegg
Nei, jeg trives altfor godt med å ligge når jeg gamer.
Vis hele sitatet...
Joda, men man er ikke en gamer fordi man spiller CandyCrush, Kabal, Minesveiper og AoE2 med cheats.

Hvis man er så casual som jeg tror du er, så kan du egentlig velge akkurat hvilken laptop du vil uten at du vil ha noe merkbar effekt på dette.

Den du linket til er veldig bra, men jeg tror du kan halvere budsjettet ditt og fortsatt være innenfor.
Sist endret av IneartheDx; 8. oktober 2023 kl. 18:45.