Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 551
Når man får resept på 25-pakning av b-preparat, men legen skriver i kolon «(apotek kan skrive ut 2 tabletter)», finnes det noen hack her, eller er alle der såpass oppegående og følger det? Legen skriver jo «kan»..
Husker engang jeg hentet c-preparat, lege skrev det samme, men fikk 100 tabletter istedenfor 20.
Jeg har også opplevd å få begrenset medisinering av legen, da handlet det faktisk om Seroquel, legen var ukomfortabel med mitt forbruk av det for søvn. Vi var nemlig ikke helt enige om doseringen.

Men, å besøke apoteket i rushtiden hjalp, de la ikke merke til det som stod med «liten skrift», og jeg fikk dermed med meg hele pakka.
Faen aldri travelt her omkring, så funker nok ikke…. prøvd 3 forskjellige apotek nå, får bare gi opp. Er vel dumt med overforbruk av valium uansett, er vel et legemiddel jeg selv får svi for overforbruk(?)