Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1895
Hei Freaks! Sitter i en litt vanskelig situasjon akkurat nå, for noen uker siden prøvde jeg og bestille ett Cloned Card igjennom en telegram gruppe. Det var det dummeste jeg har gjort for og si det sann... Kortet kom aldri, og han som skulle sende meg det har klart og hacke seg inn på E-posten min, han sender daglig bilder av ekstremt private ting jeg har liggende der og sier han kommer til og selge det på dark web vis jeg ikke betaler en viss sum. Snakket med politiet og de sa de ikke kunne gjøre noe... Noen som har opplevd lignende? Eller vet hva som er best og gjøre i denne situasjonen? Takker for alle svar!
Hei! Kjip situasjon. Har du tilgang til eposten din fremdeles så ville jeg tømt den for info selv om det sikkert er rippa av.

De(n) som utpresser deg kommer nok til å gjøre som de vil in the end uansett. Det å betale åpner døra for mer utpressing.

Har forståelse for at det er surt men ikke betal ei krone
Du skulle svindle noen men ble svindlet selv, er ikke det litt ironisk? :=)
Epost tilbyderen din må da klare å få nullstilt passordet ditt?!
Aldri kjøp ting fra telegram, benytt deg av Darknet marked, men alltid dobbelt sjekk på andre forumer om det markedet og selgeren. En løsning som kunne fungere er å ansette en hacker fra dark web til å få han som har hacket deg til å slutte, men hvis du vil ha noen veldige dyktige kan det bli litt dyrt, men det kommer nok til å funke om hackeren din får noe sårbart på han, da er dere låst begge to og ingen kan gjøre noe. Sånn som han over meg sa så burde det gå ann å nullstille passordet, problemet oppstår jo hvis han allerede har lastet ned alt du har, da hjelper det liksom ikke helt bortsett fra at han ikke kan sende ting som deg, men han har fortsatt tilgang til bilder osv. av deg. Kinkig situasjon ja:/
Det er ingen på darkweb som er interessert i å kjøpe private ting om deg, med mindre du er en kjendis. Ignorer ham.
Blokker og ignorer. Hvis ting blir lekket sier du fake News. Funket for Trumpern
Sitat av Kikagaku Vis innlegg
Det er ingen på darkweb som er interessert i å kjøpe private ting om deg, med mindre du er en kjendis. Ignorer ham.
Vis hele sitatet...
Hvis han får hendene sine på kredittkort info, eller lignende er det veldig mulig at noen vil kjøpe det, usannsynlig at han får tak i slik informasjon, MEN om han gjør det så er det veldig sannsynlig at han selger informasjonen eller swiper og bruker penger fra kortet ditt. Dette er uansett usannsynlig da.
Sitat av Cocainelover123 Vis innlegg
..ekstremt private ting jeg har liggende der
Vis hele sitatet...
Type litt flaut, vill helst ikke dele materiale eller er det noe som kan få/gi alvorlige konsekvenser for deg eller andre hvis
det blir offentligjort? Hvis først nevnte tror jeg at jeg ville ignorert fyren.
Vil si at du har en mulighet. Det er å slette ALT som er mulig å slette. Stenge mailen. For så å aldri tenke på 'scammeren' igjen for å håpe på at han også glemmer deg.

Ellers er alternativet å 'betale' noe som mest sannsynlig kan/vil gjøre ting være.
Førstefiskevasker
Barte-Sam's Avatar
Det er vel dette som er karma…