Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 693
Ridder av 1. klasse
Hallois

Nå har det seg sånn at det er veldig lenge siden jeg konfigurerte routeren, og jeg har desverre ikke skrevet ned passordet til routeren heller. Så jeg lurte på om det e noe vei å komme seg inn på routeren, uten å måtte konfigurere den på nytt? grunnen til at jeg skal innpå den er at jeg må åpne en port til DC++

PS. er en TOPCOM SKYR@CER WBR 354g router
Prøvd
Bruker: admin
Pass: admin

eller:
Bruker: Admin
Pass:
har en slik..
Bruker: admin
Pass: admin
er orginalen..

men du kan jo alltid holde inne resett knappen bak i 5sec
Sitat av PAO87
har en slik..
Bruker: admin
Pass: admin
er orginalen..

men du kan jo alltid holde inne resett knappen bak i 5sec
Vis hele sitatet...
Du sletter jo ikke passordet med å restarte modemet. Alt blir jo lagret og blir liggende der selv om man så kuttet strømmen til den og lot den ligge i en uke.
Sitat av Vangen
Du sletter jo ikke passordet med å restarte modemet. Alt blir jo lagret og blir liggende der selv om man så kuttet strømmen til den og lot den ligge i en uke.
Vis hele sitatet...
reset og restart er to forskjellige ting...
Greit nok men jeg regner med at han ikke får tømt minnet på routeren alikevel. But still: Send mail til support hos produsent og spør hvordan du får tilbakestillt passordet Mchjort.

http://www.topcom.net/faq.php?pas=&catsub=103

Edit:
Question:
I changed my password and cannot remember it

Answer:
Put your router back in factory default settings
Vis hele sitatet...
Det du tenkte på PAO87?

Edit2: Akkurat, er ikke kjent med at man kan tilbakestille hele routeren med en knapp.
Sist endret av Vangen; 30. desember 2006 kl. 00:37.
Sitat av Vangen
Greit nok men jeg regner med at han ikke får tømt minnet på routeren alikevel. But still: Send mail til support hos produsent og spør hvordan du får tilbakestillt passordet Mchjort.

http://www.topcom.net/faq.php?pas=&catsub=103
Vis hele sitatet...

joda det gjør du.. jeg har jo en slik..
men du mister alle instillingene og..
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Reset gjer nettopp det. Resetter det til fabrikkinnstillinger, altså default passord etc.