Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2063
Når jeg er på internet pleier det å stoppe opp, også står det at internett ikke svarer.. andre programmer stopper litt opp de å (også står det svarer ikke).

Vet ikke om noen vet hva jeg kan gjøre med dette jeg..har sjekke for virus og sånn..
Spørsmålet var vel hvorfor internet explorer var ustabil, det kan være veldig mange ting som avgjør dette. Det er veldig mange moduler etc som har mange moduler samkjører ilag med explorer, kjør alle oppdateringer som er tilgjengelig på windows update. Om dette ikke løser problemet så ville jeg reformart og re-installert på nytt.

Men siden du har lagt inn firefox på nytt,og alt fungerer, så var vel kanskje dette unyttig til deg.

Du kan evt. sjekke alle moduler som kjører ilag med internet explorer, og fjerne de som ikke hører hjemme.

Lykke til.
Reinstaller windows og se om det hjelper. Hvis ikke har du ett hardwareproblem, jeg vil tippe på defekt harddisk eller minne.
Slett IE og installer det på nytt, se om det hjelper?
Skal gi dere det beste tipset ever. Stikk inn på www.opera.com og last det ned. Det er kåret til den beste nettleseren i verden, og den er også norsk