Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 656
Hei. Etter at jeg fikk det nye modemet Speedtouch 546T2(rutermodem) fra Telenor, så har det oppstått en del problemer. Når jeg feks spiller online spill mister jeg forbindelsen en kort tid å jeg får disconnect. Virker som om når jeg skal inn på andre servere så blir det noe rart. Altså jeg er på internett hele tiden, og når jeg surfer på internett så virker alt bra. Jeg har tittet litt inne i ruteren , og firewallen den er skrudd av så det skal ikke være noe problem. Forrige modemet jeg hadde har jeg aldri hatt noe problem med. Jeg bruker Avast Antivirus, NVIDIA Firewall. Ja jeg har bitcomet installert hvis det har noe og si. Jeg har ringt til Telenor Kundeservice for å spørre om de kanskje visste litt om denne saken, men jeg kom til ei dame som ba meg skru av og på modemet ++. Tror ikke ho visste helt hva jeg skulle gjøre. Så derfor spør jeg dere=)Så er det noe jeg kan gjøre for å bli kvitt dette problemet?
Ring dit igjen. De er pliktet til å hjelpe deg. Si at du ikke får det til å funke etter instruksen som hu dama ga deg.