Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 467
Bor i 1 etg. i et boligkompleks, der alle som skal inn i oppgangen og som bor i etasjene over meg går forbi mitt vindu hver gang de skal inn/ut.

Er på jakt etter en slik "film" som man klistrer på vinduet som hindrer innsyn, men som gjør at jeg kan se ut, fremfor at alle kan se rett inn i leiligheten min. Helst ikke en film med "speil" på utsiden slik at folk står og speiler seg rett utenfor meg, men hvis det er eneste jeg kan få tak i er det ok.

Ønsker å kunne se ut og få sett lyset på dagtid, føler meg litt innestengt når jeg har en rullegardin som blokker alt. Jeg vet at det muligens ikke gir 100% beskyttelse mot å se inn, spesielt når det er mørkt ute og lyst inne, men da kan jeg alltids ta ned rullegardinen på kveldstid,
det er dagslyset jeg er ute etter å se. Gjerne UV bestandig eller at det hvertfall tåler litt sollys før man må bytte det. Skal helst ikke lage noe varige merker på vinduet som ikke kan fjernes med f.eks. of label spray frabiltema slik som de på Clas Ohlson hevder at de ikke gjør, da jeg leier leiligheten.

Søker etter noe lignende som dette, men som kun blokkerer innsyn, ønsker å kunne se relativt klart ut gjennom dem noe disse ikke tilbyr. De blokker fra begge sider eller har hull som gir fullstendig innsyn og er derfor ikke optimale:
https://www.clasohlson.com/no/search...nsynsskjerming

Vet de selger diverse one way film etc, på ebay, men skulle helsst hatt en norsk nettbutikk, da jeg ikke har mulighet til å se produktet "in real life" eller returnere til en akseptabel pris, men hvis dette er siste utvalgt eller beste stedet å kjøpe der andre har erfaring med en spsifikk vare går jeg for det.

Mål:
Bredde: I underkant av 90cm
Lengde:190cm

Noen som vet hvor jeg får kjøpt noe slikt og kanskje noen som har egen erfaring av et produkt de kan anbefale?