Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 1797
Bestilte en glassbong natt til igår og har enda ikke fått noen bekreftelse på Mail, liker egt ikke å forhåndsbetale pga dette her. Føler jeg blir scamma, men er de bare treige? Har prøvd å sende melding på nummeret de bruker og tenker å ringe de imorgen hvis jeg fortsatt ikke hører noe.

Hva er deres erfaring med siden? De sier jo at det kan ta en dag extra pga høy trafikk og det forstår jeg, men er veldig vandt med å få ordrebekreftelse på mail med en gang jeg bestiller noe fra internett.

Igjen hva er deres erfaring med bestillinger fra denne siden? Takk.
Bare trege evt, aldri hatt problemer med bestilling derifra, glass bong, papes ++++
Selv på Ebay kan det ta en dag eller to før det kommer bekreftelse. Men samme dag er normalt ja.
Aiit da gir jeg de litt tid før jeg evnt må kontakte
Sitat av HallaKompis Vis innlegg
Aiit da gir jeg de litt tid før jeg evnt må kontakte
Vis hele sitatet...
De skal ha pengene på konto før de sender ut.

Ellers så virker shady som en enmannsgreie, altså en manm som gjør alt. Jeg syns de er litt tregere enn andre nettbutikker jeg handler ifra.
Gi de litt mer enn 1 dag du. Sikker på du bruker lenger tid på å rydde rommet ditt etter morra di har gitt deg beskjed om å gjøre det.
Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
Gi de litt mer enn 1 dag du. Sikker på du bruker lenger tid på å rydde rommet ditt etter morra di har gitt deg beskjed om å gjøre det.
Vis hele sitatet...
Kjeften din. Har fått Mail nå så alt er good. Fun fact: faktisk jævlig flink til å rydde.

Sitat av IneartheDx Vis innlegg
De skal ha pengene på konto før de sender ut.

Ellers så virker shady som en enmannsgreie, altså en manm som gjør alt. Jeg syns de er litt tregere enn andre nettbutikker jeg handler ifra.
Vis hele sitatet...
Ja tenkte meg det var noe enmannsopplegg, ganske sweet at de har en sånn butikk. Mailen rullet inn 17:15 idag med sporingsnummer og hele pakka så skepsisen min er borte nå
Sist endret av HallaKompis; 4. oktober 2023 kl. 19:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av HallaKompis Vis innlegg
Kjeften din. Har fått Mail nå så alt er good. Fun fact: faktisk jævlig flink til å rydde.
Vis hele sitatet...
Sa ikke du ikke var flink. Sa du var treig, iallefall det morra di sier til meg.
Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
Sa ikke du ikke var flink. Sa du var treig, iallefall det morra di sier til meg.
Vis hele sitatet...
https://youtu.be/LUOCrT2xZkY?si=xcF9EjIANrYLDB24
Ehm. Sier du ikke her at de har skrevet på nettsiden deres at bestillinger kan ta en ekstra dag
Sitat av Bønnemann1 Vis innlegg
Ehm. Sier du ikke her at de har skrevet på nettsiden deres at bestillinger kan ta en ekstra dag
Vis hele sitatet...
Jo, men jeg får unødvendig noia når jeg må betale på forhånd. Også vandt med at jeg får ordrebekreftelse med en gang jeg bestiller noe på nett, også aldri brukt siden før. Men it’s all good now, tar sikkert bare 2-3 dager før den er framme også så sweet sweet.
Shady leverer, dont worry. Men du har nok betalt 3-5x ganger så mye som du hadde trengt. Spørs så klart hvilke du kjøpte
har opplevd flere ganger å ikke få alle varene jeg bestiller, alt i fra papes til piper :/
Sitat av Hasjmonsteret5 Vis innlegg
har opplevd flere ganger å ikke få alle varene jeg bestiller, alt i fra papes til piper :/
Vis hele sitatet...
Sikkert fordi du ikke betalte først.

Jeg opplevde også at jeg ikke fikk min første bestilling fra de, fordi det ikke var så opplagt at jeg måtte gi de en manuell betaling via nettbank.
Har bestilt 3vekter fra shady no,alle 3var defekte de skulle friskmelde de men den eine kom tilbake å fortsatt veide 0.1 i sekundet i pluss å stoppet aldri å øke å den andre driver å viser low battery heile tiden selv me nye batteri å den andre funker vess du veier en bit skal du veie meir må du slå den av å på lrs veier den feil så gitt opp flipp dyre crapass butikken der
Sitat av skrpappa Vis innlegg
Shady leverer, dont worry. Men du har nok betalt 3-5x ganger så mye som du hadde trengt. Spørs så klart hvilke du kjøpte
Vis hele sitatet...
Bongen var på 20% salg så var helt innafor, men hadde ikke betalt en krone mer nei
Sitat av Rognkjeksa Vis innlegg
Har bestilt 3vekter fra shady no,alle 3var defekte de skulle friskmelde de men den eine kom tilbake å fortsatt veide 0.1 i sekundet i pluss å stoppet aldri å øke å den andre driver å viser low battery heile tiden selv me nye batteri å den andre funker vess du veier en bit skal du veie meir må du slå den av å på lrs veier den feil så gitt opp flipp dyre crapass butikken der
Vis hele sitatet...
Du bør kjøpe vekter med bedre kvalitet. Hør om gullsmedbutikker selger vekter.
Sitat av Rognkjeksa Vis innlegg
Har bestilt 3vekter fra shady no,alle 3var defekte de skulle friskmelde de men den eine kom tilbake å fortsatt veide 0.1 i sekundet i pluss å stoppet aldri å øke å den andre driver å viser low battery heile tiden selv me nye batteri å den andre funker vess du veier en bit skal du veie meir må du slå den av å på lrs veier den feil så gitt opp flipp dyre crapass butikken der
Vis hele sitatet...
Vet ikke hva Shady skal ha jeg, men min kosta under 150kr. Fra Kina, fri frakt.
Ville ikke veid noe på den hvor det var behov for veldig nøyaktighet, men funker til å sjekke om man har 2,5g eller 2g.
Hatt den i flere år.
Sist endret av vindaloo; 5. oktober 2023 kl. 13:00.
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Du bør kjøpe vekter med bedre kvalitet. Hør om gullsmedbutikker selger vekter.
Vis hele sitatet...
Kjøpte en digital vekt fra Wish den var helt innafor funket som den skulle, ble dog stjelt da. Men den kosta bare 50 kroner + frakt. Litt over 100 kroner ble det, vil si den var verdt det var også presis, søkte opp hvor mye 1 krone veide og det var riktig når jeg la den på
Den hadde til og med et lite hjemme sted hvor man sikkert kunne få plass til 3G god bønne.

Tips: ikke ta med sånne ting til pepperhoder, da blir den "lånt" for å si det sånn
Sist endret av HallaKompis; 5. oktober 2023 kl. 13:05.
Vil tippe at norske nettbutikker bestiller bulk fra kina og legger på 4x prisen for å ha en grei fortjeneste på vektene.
Sitat av IneartheDx Vis innlegg
Vil tippe at norske nettbutikker bestiller bulk fra kina og legger på 4x prisen for å ha en grei fortjeneste på vektene.
Vis hele sitatet...
Det har vel noe å si t norsk porto er mye dyrene enn kinesisk porto. Frakt fra Kina er jo omtrent gratis, noe Posten irriterer seg over.
Sitat av HallaKompis Vis innlegg
Bongen var på 20% salg så var helt innafor, men hadde ikke betalt en krone mer nei
Vis hele sitatet...
Shady har noen presisjonsvekter som koster det samme som hos testkitsnorge eller hva de heter og gullsmeder. Hvertfall når jeg kjøpte min diamantvekt. Tåler mye.
Har kjøpt fra shady mange ganger. En gang manglet det en liten akrylbong (bestilte 2, fikk 1, da de hadde gått tom.
De la istedet med papes, rister, mekkebrett, litt klistremerker osv. En uke senere kom den siste bongen.

Storfornøyd med det, selv om det er dyrt og muligens bare en mann.

Slipper ihvertfall å vente 1-2 mnd på kinaleveranse, hvor produktet du kjøper ikke nødvendigvis det du får.
Sist endret av SkammeligNykter; 5. oktober 2023 kl. 13:55.
Det er verdt å betale litt extra for ekstra goder mener jeg, som å slippe vente drit lenge glemmer jo nesten at man har bestilt noe. Pakka mi er godt på vei allerede, og jeg klagde i går om at jeg ikke fikk svar så igjen verdt det. Blir litt som å kjøpe kyllingfilet på butikken noen mener det er dyrt, men man slipper jo å flå høna selv hehe.
nok bare treige, shady har vært på markedet i all tid
Sitat av IneartheDx Vis innlegg
Sikkert fordi du ikke betalte først.

Jeg opplevde også at jeg ikke fikk min første bestilling fra de, fordi det ikke var så opplagt at jeg måtte gi de en manuell betaling via nettbank.
Vis hele sitatet...

i mitt tilfelle ble jeg trukket for alle varene