Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1967
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Her sitter jeg fortsatt våken fra i gårsdagens sprell. Erre sånn at å droppe gir bedre rus. Jeg føler jo at det funker som faen. Veldig på å snorte alt mulig igjennom åra, men aldri droppa.

Erfaringer?
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
dropp det, jo før jo bedre
Sist endret av Bothrops; 17. april 2022 kl. 14:57.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Her sitter jeg fortsatt våken fra i gårsdagens sprell. Erre sånn at å droppe gir bedre rus. Jeg føler jo at det funker som faen. Veldig på å snorte alt mulig igjennom åra, men aldri droppa.

Erfaringer?
Vis hele sitatet...
Kommer helt an på. Hva er du på utkikk etter? Drop gir mer stabil rus, treffer litt senere og funker litt lenger. Snorting gir ofte flere redoseringer.

Jeg liker oralt best hvis jeg skal lære noe nytt, men på fest så liker jeg bedre å snorte mindre mengder.

En annen ting er at ved drop så er det lettere å få i seg mer pepper av gangen (syns nå hvertfall jeg, sniffe pepper er ikke alltid det mest behagelige)
Har ganske omfattende erfaring med Amfetamin. Mange perioder, noen lange og andre korte, forskjellige inntaksmåter og stor forskjell i frekvens.

Til tider var det døgnet rundt med piller og røykings i shady leiligheter uten noe ansvar eller noe annet å leve for enn kompiser og min identitet som kriminell rusmisbruker. Disse periodene var verst og da ble det sniffa, droppa og junka. Bestekompisen min elsket nåla og er i døgnbehandling og ha tidligere vært så jævlig på kjøret. Død og gjenopplivet etter runder med Speed + dop. Speedball er det teite navnet, dere vet.

Å droppe har jeg funnet ut at er den aller beste metoden med tanke på pros og cons.

Oppturen er lengre og mildere så den kan nytes skikkelig.

Jeg synes platået er mye mer stabilt.
Når jeg sniffer er lysten til enda en stripe, enda en, enda en, veldig oppslukende. Irriterende.

Nedturen er også mye mindre kræsj. Man lander sakte i forhold til om man f.eks plugger det i ræva. Da er man fullt påtent etter et par minutter. Drøyt opptak haha.

Dropping er best og en mye mer komfortabel opptur, platå, landing. Magen tar vel knekken på mye bæd som nesen ikke tar? Sunneste tipper jeg.

Bare aldri skyt det. Det er seriøst noen som praktisk talt blir hekta etter første skudd med fart. Psykisk da. Men på ekte.
personlig foretrekker jeg å droppe, varer lengre og blir mer stabilt føler jeg samt at du slipper lukte på hvor jævlig pepper egentlig lukter
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Drops er tingen for meg ihvertfall. Lengre effekt, mer stabil opptur og føles som jeg får mer kreativt utbytte av det om jeg driver med noe arbeid. Snorting gir raskere effekt, men føles også sterkere jag etter neste stripe fort... Virker som jeg sparer mest på å bare ta drops, går fort mye mer i striper.

Sitat av freebird Vis innlegg
personlig foretrekker jeg å droppe, varer lengre og blir mer stabilt føler jeg samt at du slipper lukte på hvor jævlig pepper egentlig lukter
Vis hele sitatet...
Pepper kan lukte noe jævlig ja, enig. Det hjelper å acetonrense shiten, da blir veldig mye av "godlukta" borte.
NB! Bruk aceton som er over 99% rein (biltema sin). Aceton tar til seg vann fra lufta over tid... Og veldig mange merker aceton er ikke reine nok til at det er lurt å bruke dem. Bare 95% rein aceton er ikke bra nok, du vil fort miste grammere om du renser med det.

Fordelen med rensing er også at du fjerner koffein og annet drit. Har erfaring med at selv den beste speeden fra DW har litt koffein i seg. Får mye kjipere rus og nedtur uten rens!