Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 992
Musikkprodusent
Affe's Avatar
Donor
Hei kjære medfreaks!

Har utviklet en enkel side med oversikt over julekalendere på nett! Vet at det finnes utallige sider som tilbyr det samme, men min er litt annerledes. De siste åra har jeg bookmarka alle de julekalenderne som har vært interresante for meg, men har alltid glemt hvem jeg har tatt den dagen og den dagen. Alltid gått i surr...

Derfor lagde jeg i år en side som hjelper meg å holde oversikten. Funker enkelt og greit ved at man markerer julekalender man vil delta på, også markerer man for fullført hver dag når man har fullført luka. Har ihvertfall ikke funnet en liknende nettside.

Lagde det vel egentlig mest for meg selv, men hadde vært litt kult å fått noen tilbakemeldinger fra andre! Og alle som vil er selvfølgelig velkomne til å bruke siden!

Legger også ut svara på de fleste kalenderne når jeg har fullført de selv.
Godt mulig det finnes noen feil i systemet, fortsatt litt noob når det kommer til webutvikling. (Og ikke minst webdesign ) Så gjerne si ifra om det er noen obvious feil!

http://kalender.affe.no - Link til siden.