Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 4808
Hei!

Jeg ble sittende oppe igår kveld å se på Svindlerbyen på Nation Geographic Channel. Dette syntes jeg var uhorvelig underholdende å se på, så jeg tenkte å laste ned noen flere episoder. Noen som vet hva dette programmet heter på engelsk?

Anbefaler alle å sjekke det ut: http://natgeotv.com/no/svindlerbyen/about

Takk for svar
Er det denne? Litt dårlig tid, sorry for usjekket link.
Cocaine Cowboy
Marcel Domini's Avatar
Trådstarter
Det var det. Ser nå at jeg kunne gjort litt bedre research selv. Fikk hvertfall anbefalt serien!
Syntes ikke dette er noe bra, liker "svindlertriks" bedre. Sier ikke at du syntes det er dårlig
hooff skulle ønske jeg så de seriene litt før ...
Sitat av bella79 Vis innlegg
hooff skulle ønske jeg så de seriene litt før ...
Vis hele sitatet...
Før hva?


[COLOR="White"]sju[/COLOR]
veldig kort fortalt: Før det siste såkalte forholdet mitt, jeg ble sammen med en amrikaner som etter en tid skulle jobbe i afrika .. - han har vært der i 2,5 år .. er nå stuck i Nigeria

Veldig kort fortalt, ble sammen med en type fra usa, som plutselig dro til Nigeria og det er nå 2,5 år siden og der er han enda ..
alle episodene ligger ute på youtube
Sitat av bella79 Vis innlegg
veldig kort fortalt: Før det siste såkalte forholdet mitt, jeg ble sammen med en amrikaner som etter en tid skulle jobbe i afrika .. - han har vært der i 2,5 år .. er nå stuck i Nigeria

Veldig kort fortalt, ble sammen med en type fra usa, som plutselig dro til Nigeria og det er nå 2,5 år siden og der er han enda ..
Vis hele sitatet...
Ble han svindlet og sitter fast i Nigeria, eller ble Du svindlet av ham?
NatGeoChannel har tapt seg skikkelig i det siste året, synes programmene dems siden da har blitt dårligere og dårligere, mens Discovery channel holder stand... mye pga dårlig forklart i enkelte programmer, oftest med dårlige fakta og kilder... greit at dem skryter av bilde serier og slikt, men nei

Virker som dem skal være først ute med det nyeste, uten å ha skikkelige bakgrunnstoff!!
Sist endret av Bunker; 12. januar 2013 kl. 03:06.
sjekker ut bangkok episoden nå, virker som god kveldsunderholdning^^ takker for tipset
▼ ... over et år senere ... ▼
Ny sesong er nå ute! Finner mesteparten på bukten, men mangler fortsatt 3 episoder. Gi gjerne en lyd om noen finner ut hvor man kan se dem... Ikke så farlig om det koster noe.