Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1085
I går så jeg en musikkvideo med en sjalu exkjæreste som totalt trasher huset til den tidligere typen sin. Låta het noe i retning "breaking my heart" om jeg ikke tar helt feil! Har prøvd å søke alle mulige kombinasjoner på google, men finner ikke ut hva den heter.
Det var en elektronisk låt av noe slag. Litt små-hardcore kanskje? Musikkvideoen var spilt inn i London om det skulle bety noe! Kunne kjenne igjen visse steder..

Videoen gikk ut på at dama gikk rundt med et kamera i huset. Huset var fylt opp av folk som trasha det. Alt hun filma så typen og to kompiser i et annet rom. Fikk ikke med meg starten av videoen!

Håper dette hjelper!
Covringa av Metallicas whiskey in the jar har vel en musikkvideo der de trasher ett hus.. vet ikke om det er den rette. men men.
Trådstarter
Nope! Ikke den..
Trådstarter
Ikke den heller, dessverre! Keep em coming.. heh
Er det en ny/gammel sang? Kjent/Ukjent sang?
Det finnes en tråd for sanger du ikke vet navn på.
http://freak.no/forum/showthread.php?t=111828
slipknot- duality der trasher d et hus ^^
Britney Spears - Everytime

Haha, for no drit.
Sist endret av bendiks; 26. mars 2010 kl. 00:05.
Sitat av xtoffer Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Det er den mest forstyrrende, groteske og mindwrecking musikkvideoen jeg har noensinne sett, og muligens den beste jeg har opplevd.