Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 775
Har et program jeg gjerne skulle ha installert, men det er en .bin-fil. Hvordan skal jeg få installert programmet?
Er ganske sikker på at Daemon Tools skal klare det.
Er en stund siden jeg holdte på med *.bin file.
Daemon tools er programmet du bruker, det går også an å bruke alcohol 120% og sikkert mange andre programmer.
Daemon Tools og Alcohol 120% vil jeg anbefale sterkt!
De er begge veldig bra, men til syvende og sist har det med smak å gjøre når man skal velge.
Valgfri brukertittel?
Eplefisk's Avatar
Sitat av Alfonzor Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Du burde kanskje sjekke i hvilket underforum tråden ligger i før du forpester tråden med feilinformasjon?

Høyreklikk/ctrl+klikk på filen --> åpne i --> Utilities (eller tilsvarende på norsk) --> Disk Utility (Eller tilsvarende på norsk).

Filen vil da dukke opp som en disk i finder.
Sist endret av Eplefisk; 27. oktober 2009 kl. 19:38.
Sitat av Eplefisk Vis innlegg
Du burde kanskje sjekke i hvilket underforum tråden ligger i før du forpester tråden med feilinformasjon?

Høyreklikk/ctrl+klikk på filen --> åpne i --> Utilities (eller tilsvarende på norsk) --> Disk Utility (Eller tilsvarende på norsk).

Filen vil da dukke opp som en disk i finder.
Vis hele sitatet...
Det fungerer ikke. Disk utility er det eneste som åpner seg, men det skjer ingen ting i Finder.

The file "/Users/Norskfreakforumwoho/dyn-nims.bin" does not appear to be compressed or encoded. It is advised that you obtain further information about the contents of this file from the sender or provider of the file.


Den meldingen får jeg når jeg prøver å bruke StuffIt
Valgfri brukertittel?
Eplefisk's Avatar
Ok, da laster du ned Toast Titanium og mounter med dette programmet i stedet. Eventuelt kan du laste ned gratisprogrammet Burn, men da har du ikke mulighet til å mounte, kun brenne.

.bin filer er dessverre ikke alltid like sammarbeidsvillige i Disk Utility.