Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1408 649319
Veldig vanlig at ansikter ser annerledes ut så godt uti tripen på MDMA.

Det mest "normale" å se er at det ser ut som folk har briller på seg. Ellers kan det utvikle seg til at det blir enda mer forvridd også! Så helt normalt når man har tatt så mye på en kveld. )
Jeg har tatt mdma to ganger og har hatt det heelt fantastisk, men sist jeg gjorde det (i sommer), opplevde jeg noe litt ekkelt.

Tidsbegrepet er helt fucked så jeg vet ikke helt når det skjedde, men det var ikke på oppturen, og heller ikke veldig langt inni selve rusen. Jeg fikk en plutselig iskald følelse i hodet som på en måte "rant nedover" til skuldrene og under armene og armene føltes litt numne. Jeg var redd for at jeg skulle besvime, og satte meg med hodet mellom beina. Da gikk det heldigvis over etter en stund. Etterpå følte jeg meg litt uggen og trodde kanskje jeg måtte kaste opp, men jeg gjorde ikke det. Etter en stund var formen helt fin.

Er det noen her som har opplevd noe lignende, eller vet hva dette kan ha vært? Jeg har lest og lest men finner ikke noe om det. Takker på forhånd for svar!
Sitat av jifmopp Vis innlegg
Jeg har tatt mdma to ganger og har hatt det heelt fantastisk, men sist jeg gjorde det (i sommer), opplevde jeg noe litt ekkelt.

Tidsbegrepet er helt fucked så jeg vet ikke helt når det skjedde, men det var ikke på oppturen, og heller ikke veldig langt inni selve rusen. Jeg fikk en plutselig iskald følelse i hodet som på en måte "rant nedover" til skuldrene og under armene og armene føltes litt numne. Jeg var redd for at jeg skulle besvime, og satte meg med hodet mellom beina. Da gikk det heldigvis over etter en stund. Etterpå følte jeg meg litt uggen og trodde kanskje jeg måtte kaste opp, men jeg gjorde ikke det. Etter en stund var formen helt fin.

Er det noen her som har opplevd noe lignende, eller vet hva dette kan ha vært? Jeg har lest og lest men finner ikke noe om det. Takker på forhånd for svar!
Vis hele sitatet...
Har du spist og drukket nok?
Var det du tok testet?
Hadde du tatt mye?

Det kan være noe så enkelt som at kroppen rett og slett var sliten, og trengte en pause. Det kan være lurt å tvinge seg selv til å slappe av litt innimellom selv om man bare vil danse (eller hva det nå er man driver med). Ellers er jo ikke matlysten på topp når man tar MDMA, så det kan være greit å drikke sportsdrikk, fremfor rent vann, eller ta med noe frukt eller godteri som man spiser for å få i kroppen næring

Det kan også være litt høy dose, og at du ble overvelmet. Da hjelper det å bare sette seg ned et roligere sted og få i seg litt drikke. Helst tusle ut en tur og få litt frisk luft i samme slengen.
Har fått tak i endel MDMA-krystaller som skal være av høy kvalitet, men tenker at man aldri kan være for sikker så skal sjekke med en EZ-test. Det jeg ikke skjønner er at et kit med 10 tester koster €19.50, mens en pakke med 10 test tubes koster €2.60. Hva er forskjellen på disse? Trenger jeg kitet eller klarer jeg meg med noen test tubes?
Sitat av Klavi Vis innlegg
Har fått tak i endel MDMA-krystaller som skal være av høy kvalitet, men tenker at man aldri kan være for sikker så skal sjekke med en EZ-test. Det jeg ikke skjønner er at et kit med 10 tester koster €19.50, mens en pakke med 10 test tubes koster €2.60. Hva er forskjellen på disse? Trenger jeg kitet eller klarer jeg meg med noen test tubes?
Vis hele sitatet...

Skal du teste renheten av mdma bruker du denne: http://www.eztest.com/product/ez-tes...r-mdma-purity/

Har du en xtc pille hvor du ikke er sikker på hva den inneholder bruker du denne: http://www.eztest.com/product/ez-tes...2c-b-and-more/

Test tubes er bare 1 test, men du må bestille minst 5 stk.

De prisene du nevner stemmer ikke overens med de på eztest.com, så vet ikke hvor du har tenkt å kjøpe fra, men forskjellen er forklart ovenfor :-)


edit: du får de test kits'a jeg linket til i single test tubes også, men du må bestille minst 5 stk. Så pr test er det billigst å kjøpe hele kitet (10 stk)
Sist endret av 3RD; 22. oktober 2014 kl. 20:43.
Anbefaler heller å kjøpe dråpetester på ebay. Da kan man kjøpe alle testene (marquis, mandelin, mecke, simon's, robatest), og får da testet over et bredere spekter. Testene holder også en hel evighet. Hver flaske inneholder produkt til 80 tester. Så det er altså langt billigere om man ser på hvor mange tester man får kjøpt.

Med robatest:
http://www.ebay.com/itm/Complete-Ecs.../171504272519?

Uten robatest:
http://www.ebay.com/itm/171463846241...%3AMEBIDX%3AIT

Oversikt over forskjellige resulater:
http://www.ecstasypilltest.com/pdf/N...nt%20Chart.pdf


Det er mye lettere å oppdage rare resultater (altså at det er noe bunk med produktet) vha dråpetest, kontra disse engangstubene med marquise. For eksempel er det lettere å se om produktet går innom andre farger før det blir til lilla/svart.
Takk for svar begge to. Ser ut som det blir dråpetester da.
Men har jeg rett i å anta at det går med veldig mye MDMA for å få sjekket gjennom alle de forskjellige testene?
Sitat av Klavi Vis innlegg
Takk for svar begge to. Ser ut som det blir dråpetester da.
Men har jeg rett i å anta at det går med veldig mye MDMA for å få sjekket gjennom alle de forskjellige testene?
Vis hele sitatet...
Nei, det går med bortimot ingenting. Du skal ha veldig lite, da er det enklest å oppdage uregelmessigheter.
Husk at disse testene ikke tester for renhet.

Ez-testen som tester for renhet krever mye produkt (20 mg tror jeg det er), og brukes helst etter de andre testene er utført med ønsket resultat.
Sitat av randomize Vis innlegg
Nei, det går med bortimot ingenting. Du skal ha veldig lite, da er det enklest å oppdage uregelmessigheter.
Husk at disse testene ikke tester for renhet.

Ez-testen som tester for renhet krever mye produkt (20 mg tror jeg det er), og brukes helst etter de andre testene er utført med ønsket resultat.
Vis hele sitatet...
20mg er rett ja, men en advarsel til alle som tror at noe er bra MDMA bare fordi det blir svart med en gang på ez-test: det er ikke så enkelt...

Ez-test gir en falsk trygghet... det eneste du får et klart svar på er om det du har inneholder noe MDMA egentlig...hva resten eventuelt er får du ikke vite...
Sitat av phish Vis innlegg
20mg er rett ja, men en advarsel til alle som tror at noe er bra MDMA bare fordi det blir svart med en gang på ez-test: det er ikke så enkelt...

Ez-test gir en falsk trygghet... det eneste du får et klart svar på er om det du har inneholder noe MDMA egentlig...hva resten eventuelt er får du ikke vite...
Vis hele sitatet...
Ja, det gir en falsk trygghet om man tolker resultatene feil.
Som jeg skrev, og som du også skriver, så sier ikke dråpetestene noe om renhet. En test for MDMA vil slå ut for MDMA uavhengig om det er 5% eller 80% MDMA i produktet.

Testene kan derimot hjelpe deg å avdekke urenheter i produktet, om du vet hva du skal se etter, og hvordan resultatene skal se ut.

Marquis: Rett til lilla/svart innen 5 sekunder. Ikke innom andre farger.
Mandelin: Umiddelbart lilla/svart. Ikke innom andre farger.
Mecke: Grønn til blå til svartblå. Umiddelbar reaksjon.
Simons: Blått innen 5 sekunder.
Robatest: Ingen reaksjon

Får man da resultater som avviker (f.eks Marquis: gul til lilla/svart, eller Mandelin: grønn til lilla/svart), så vet du at produktet ditt ikke er rent. Jeg har selv oppdaget avvik vha Marquis dråpetest, som EZ-test (marquis i tube) ikke avdekket. Det kan selvsagt også være urenheter i produktet som ikke testene reagerer på.


Har produktet ditt gått gjennom de 5 testene, så kan man teste for renhet med EZ-purity-test (som også kan oppdage urenheter). Bedre enn det får man ikke gjort det i Norge, når lovene er som de er... dessverre...
Takk for utdypende svar også! Så jo ut som at jeg med de dråpetestene kunne utelukke veldig mye skumle greier, til tross for at jeg ikke kan finne ut hvor rent det er.
Hvor mye kan/bør jeg legge i at produktet er anskaffet fra en selger på silkroad med utelukkende positive tilbakemeldinger?
Noen som vet noe om disse pillene? Førstegangstur på MDMA imorgen!

http://i60.tinypic.com/2cxxdls.jpg
Sitat av randomize Vis innlegg
Ja, det gir en falsk trygghet om man tolker resultatene feil.
Som jeg skrev, og som du også skriver, så sier ikke dråpetestene noe om renhet. En test for MDMA vil slå ut for MDMA uavhengig om det er 5% eller 80% MDMA i produktet.

Testene kan derimot hjelpe deg å avdekke urenheter i produktet, om du vet hva du skal se etter, og hvordan resultatene skal se ut.

Marquis: Rett til lilla/svart innen 5 sekunder. Ikke innom andre farger.
Mandelin: Umiddelbart lilla/svart. Ikke innom andre farger.
Mecke: Grønn til blå til svartblå. Umiddelbar reaksjon.
Simons: Blått innen 5 sekunder.
Robatest: Ingen reaksjon

Får man da resultater som avviker (f.eks Marquis: gul til lilla/svart, eller Mandelin: grønn til lilla/svart), så vet du at produktet ditt ikke er rent. Jeg har selv oppdaget avvik vha Marquis dråpetest, som EZ-test (marquis i tube) ikke avdekket. Det kan selvsagt også være urenheter i produktet som ikke testene reagerer på.


Har produktet ditt gått gjennom de 5 testene, så kan man teste for renhet med EZ-purity-test (som også kan oppdage urenheter). Bedre enn det får man ikke gjort det i Norge, når lovene er som de er... dessverre...
Vis hele sitatet...
Da jeg skrev "ez-test" siktet jeg implisitt til den for ecstasy, som er denne:

http://www.eztest.com/wp-content/uploads/2013/10/Ecstasy-front-result.png

Mange tror at man kan hive litt "produkt" i en slik glassbeholder og hvis det blir lilla/svart innen 5 sekunder så er det topp saker. Det eneste du har fått bekreftet er at det du sitter på inneholder MDMA. Det skal ikke innom andre farger, men det finnes haugevis av RC'er som ikke reagerer i det hele tatt på den testen.

Det var bare ment som en generell advarsel, siden veldig mange ser ut til å tro at så lenge det de har passerer denne, så er det trygt og fint Det er selvsagt mye bedre enn ingenting, men jeg tror f.eks. ikke PMA/PMMA reagerer. Heldigvis er det en sjelden vare så lenge etter at politiet hadde sin store suksess med å "knuse" markedet i 2009.
Sitat av knipsern90 Vis innlegg
Noen som vet noe om disse pillene? Førstegangstur på MDMA imorgen!

http://i60.tinypic.com/2cxxdls.jpg
Vis hele sitatet...

disse er er nederlansk press av høy kvalitet. de er labtesta rundt 200+- mg mdma
håper virkelig for din del at du starta med halve....
regner med du hadde en TOPP kveld?
Sitat av mdmable Vis innlegg
disse er er nederlansk press av høy kvalitet. de er labtesta rundt 200+- mg mdma
håper virkelig for din del at du starta med halve....
regner med du hadde en TOPP kveld?
Vis hele sitatet...
Ja, starta med halve siden vi hadde lest på en pillreport at dette skulle være kraftige saker. Dessverre skjedde det ganske lite i forhold til hva som var forventet. Oppturen kom, og vi fikk en liten godfeeling rett etterpå som varte i maks 20 minutter før det rett og slett døde ut. Tok en halv til og akkurat det samme skjedde. To sinnsykt skuffa gutter fikk dermed en tam førstegangsopplevelse, på noe som må ha vært skikkelig elendige tabletter!

Så fort vi får skaffa ny dose (fra ny dealer såklart), gir vi det et nytt forsøk.
føler folk har sagt de blir utrolig trøtte og slitne i dagene etter turen, stemmer dette?
Hvor lenge pleier folk å være reduserte?
Sitat av henki7 Vis innlegg
føler folk har sagt de blir utrolig trøtte og slitne i dagene etter turen, stemmer dette?
Hvor lenge pleier folk å være reduserte?
Vis hele sitatet...


For min del, maks 1 dag. Aldri opplevd noen "nedtur" heller.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hva er deres favoritt ting å gjøre på mdma, personelig så ender det ofte opp med mye sigg å snakking, men kunne trengt noen tips til noe annet å gjøre?
Sitat av FellowMellow Vis innlegg
Hva er deres favoritt ting å gjøre på mdma, personelig så ender det ofte opp med mye sigg å snakking, men kunne trengt noen tips til noe annet å gjøre?
Vis hele sitatet...

En av favorittene er selvfølgelig og holde samtaler med folk. Men de "rollsa" jeg husker best involverer gode kompisser som danser sammen som om de er født på ny! Rom på 20 kvadrat, lys som flasher til musikken, blacklight, glowsticks og ett anlegg som spiller de råeste EDM låtene. Der har du oppskriften på noe jævli gøy og gjøre.

Det skal nevnes at ikke alle i kompissgjengen har forstått "dansegreia" og viker kjappt unna for og gå og holde samtaler. "Dansegreia" for meg er noe utrolig unikt og det er så utrolig deilig og bare la musikken ta over kroppen! Det skal også sies at det er lurt og gjøre dette når du peaker på det høyeste og er i den euforiske himmelen. Er du for langt inn i "rollen" så er det fort gjort og ikke føle dansingen på samme måte, men heller bli litt couch-locked.
Sitat av FellowMellow Vis innlegg
Hva er deres favoritt ting å gjøre på mdma, personelig så ender det ofte opp med mye sigg å snakking, men kunne trengt noen tips til noe annet å gjøre?
Vis hele sitatet...
Har ikke EN favoritt, men det å massere/bli massert, vaske hendene med masse såpe og å ligge på badgulvet å se på lyset er ganske digg
Sitat av baconpølse Vis innlegg
Har ikke EN favoritt, men det å massere/bli massert, vaske hendene med masse såpe og å ligge på badgulvet å se på lyset er ganske digg
Vis hele sitatet...
Badet, også en av mine favorittsteder spessielt med varmt gulv!
Hei.
Jeg tok mdma på lørdag med en dose på 140, tok det igjen i går med en dose på 180 og har planer om å ta det igjen i kveld med en dose på 240. Jeg kjenner overhode ingen ubehag etter de to kveldene, men vet at det ikke er ansvarsfullt å ta det hverken 2 eller 3 dager så tett innpå hverandre. Hadde det uansett helt fantastisk på de to kveldene. Vil jeg få liten til ingen effekt null effekt denne kvelden? Og er det en heftig depresjon etter dette, den typiske suicide tuesday?
Sitat av fth Vis innlegg
Hei.
Jeg tok mdma på lørdag med en dose på 140, tok det igjen i går med en dose på 180 og har planer om å ta det igjen i kveld med en dose på 240. Jeg kjenner overhode ingen ubehag etter de to kveldene, men vet at det ikke er ansvarsfullt å ta det hverken 2 eller 3 dager så tett innpå hverandre. Hadde det uansett helt fantastisk på de to kveldene. Vil jeg få liten til ingen effekt null effekt denne kvelden? Og er det en heftig depresjon etter dette, den typiske suicide tuesday?
Vis hele sitatet...
Jeg anbefaler, som sikker andre alle også vil gjøre. Til å la være.. Ja, du vil antageligvis få en kjip nedtur. Fortsetter du i dette sporet vil også mdma fort miste magien. Snakker av erfaring. Og selv med 9 måneders venting, har den enda ikke kommet tilbake for min del. Respekter mdma.. Eller gi faen og fuck serotoninreseptorene din.
Kos deg, bare ikke la det med MDMA flere ganger på rad bli en vane.
Hvis du ikke føler noe ubehag etter 2 dagen vil du nok ikke merke stort til ubehag etter 3. dagen heller. Mtp at du tar større dose hver gang vil du nok ikke få null effekt, men muligheten er der for at det ikke blir like fett som de andre gangene.
Sitat av elderpo Vis innlegg
Jeg anbefaler, som sikker andre alle også vil gjøre. Til å la være.. Ja, du vil antageligvis få en kjip nedtur. Fortsetter du i dette sporet vil også mdma fort miste magien. Snakker av erfaring. Og selv med 9 måneders venting, har den enda ikke kommet tilbake for min del. Respekter mdma.. Eller gi faen og fuck serotoninreseptorene din.
Vis hele sitatet...
Har tatt mdma 10 ganer til sammen. Er ikke en vane å ta det så hyppig. Det har som regel blitt med 2-3 ganger i året. Dette er første gangen jeg har tatt ddt med så kort mellomrom.
Sitat av Zetta Vis innlegg
Kos deg, bare ikke la det med MDMA flere ganger på rad bli en vane.
Hvis du ikke føler noe ubehag etter 2 dagen vil du nok ikke merke stort til ubehag etter 3. dagen heller. Mtp at du tar større dose hver gang vil du nok ikke få null effekt, men muligheten er der for at det ikke blir like fett som de andre gangene.
Vis hele sitatet...
Du er gal om du sier det er greit å droppe mdma 2 dager på rad. Vertfall når han det bare er en uke siden sist han gjorde det. Google "mdma brain zapps"
ikke spesielt morsomt og det risikerer du absolutt ved å missbruke mdma flere dager i strekk.
Sitat av Zetta Vis innlegg
Kos deg, bare ikke la det med MDMA flere ganger på rad bli en vane.
Hvis du ikke føler noe ubehag etter 2 dagen vil du nok ikke merke stort til ubehag etter 3. dagen heller. Mtp at du tar større dose hver gang vil du nok ikke få null effekt, men muligheten er der for at det ikke blir like fett som de andre gangene.
Vis hele sitatet...
Okay!
Tar sjansen på å gjennomføre det, så kan jeg gi lyd fra meg i morgen om hvordan fOrmen er
Sitat av elderpo Vis innlegg
Du er gal om du sier det er greit å droppe mdma 2 dager på rad. Vertfall når han det bare er en uke siden sist han gjorde det. Google "mdma brain zapps"
ikke spesielt morsomt og det risikerer du absolutt ved å missbruke mdma flere dager i strekk.
Vis hele sitatet...
Gal? kanskje. Men sjansen for helseskade med MDMA er generelt liten, men samtidig ja det er helt umulig å vite(noen kan sikkert få varige skader etter en gangs bruk).
Jeg råder ikke folk til å ta MDMA flere dager på rad. Men farlig er det vel ikke om det skjer en gang!
Har forresten opplevd det du kaller mdma brain zapps ved hyppig bruk av cannabis også, så vet hba det dreier seg om. Ikke veldig kult, men overlevde.
Det gikk med 240mg på mandag, og til syvende og sist var det bortkastet. Hadde en ganske intenst opptur så lenge den varte, også gikk det over til å være mest speeda, med noen få sekvenser med eufori etter et par trekk av en joint.
Sov i ca 16 timer etter dette, og føler noe som kan ligne på en svak kjærlighetssorg. Spist veldig lite på grunn av matlyst og sovet for det meste. Føler meg på en måte litt distansert fra min egen kropp, så dette var den første og siste gangen jeg tar MDMA 3 kvelder på rad.
Sist endret av fth; 21. januar 2015 kl. 16:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
"Distansert fra min egen kropp" høres ut som det andre kaller depersonalisering, og er en vanlig påvirkning som blir rapportert.

Feit fisk, gresskarkjerner, bananer og kalkun. GO!
Hei, jeg er helt ny på forumet. Det jeg lurer på, hvor lenge pause må man ha for å få godfølelsen (magien) igjen? Etter pause på 6-7 år tok jeg mdma igjen november ifjor, 2 helger på rad ( 2 mg/kg første drop og 1mg/kg neste drop. I år prøvde jeg igjen, faktisk forrige uke. Da tok jeg alt for mye, faktisk 4 turer på 1 uke, altså mandag, tirsdag, fredag og lørdag. Skal si at jeg økte dosene etterhvert som det funker dårlig. Etter lørdagen fikk jeg ja depresjon, brain zap, tungt i bakhodet. Helt til idag, føler jeg meg ok, ikke helt normal. Tok Ca litt over 1 g fordelt på 4 dager forrige uke. Fredag og Lørdag funker det bare kortvarig, og resten var bare jævlig. Etter dette har jeg fått lærepenge, man må behandle dette magisk stoffet med respekt. Har lest en del på forum og sånt, skal holde meg til 2mg/kg første drop og 1mg/kg andre drop (siste drop)med 3 måneders pause hver gang. Planen er å ta en tur i mars da det har gått Ca 2 måneder, noen her som tror jeg får en god tur? Planen er 2 drops hver tur, jeg bruker å ture 2 dager på rad, men jeg holder meg til regelen 2mg/kg og 1mg/kg, altså bare 2 drops per kveld. Eller er dette for mye? Takker for svar på forhånd
Sitat av Yoozup Vis innlegg
Hei, jeg er helt ny på forumet. Det jeg lurer på, hvor lenge pause må man ha for å få godfølelsen (magien) igjen? Etter pause på 6-7 år tok jeg mdma igjen november ifjor, 2 helger på rad ( 2 mg/kg første drop og 1mg/kg neste drop. I år prøvde jeg igjen, faktisk forrige uke. Da tok jeg alt for mye, faktisk 4 turer på 1 uke, altså mandag, tirsdag, fredag og lørdag. Skal si at jeg økte dosene etterhvert som det funker dårlig. Etter lørdagen fikk jeg ja depresjon, brain zap, tungt i bakhodet. Helt til idag, føler jeg meg ok, ikke helt normal. Tok Ca litt over 1 g fordelt på 4 dager forrige uke. Fredag og Lørdag funker det bare kortvarig, og resten var bare jævlig. Etter dette har jeg fått lærepenge, man må behandle dette magisk stoffet med respekt. Har lest en del på forum og sånt, skal holde meg til 2mg/kg første drop og 1mg/kg andre drop (siste drop)med 3 måneders pause hver gang. Planen er å ta en tur i mars da det har gått Ca 2 måneder, noen her som tror jeg får en god tur? Planen er 2 drops hver tur, jeg bruker å ture 2 dager på rad, men jeg holder meg til regelen 2mg/kg og 1mg/kg, altså bare 2 drops per kveld. Eller er dette for mye? Takker for svar på forhånd
Vis hele sitatet...
Det at du får brain zaps burde du ta som et signal fra hjernen at du må legge MDMA på hylla for en god stund(ikke noe fasitsvar på hvor lenge).
Det å ta MDMA flere dager på rad er egentlig helt hull i hode, og noe du burde slutte å gjøre! Har ikke brukt å være noe bedre selv, og var ikke fremmed for å ta MDMA både 2 og 3 dager på rad, men har sluttet med det etter jeg fikk noen ekle bivirkninger.

Hadde ventet litt(helst mye) lengere enn 2 måneder med å ta MDMA igjen, men det avhenger litt av hvor glad du er i den resterende hjernemassen din
Sist endret av EyesWideShut; 23. januar 2015 kl. 10:53.
Sitat av EyesWideShut Vis innlegg
Det at du får brain zaps burde du ta som et signal fra hjernen at du må legge MDMA på hylla for en god stund(ikke noe fasitsvar på hvor lenge).
Det å ta MDMA flere dager på rad er egentlig helt hull i hode, og noe du burde slutte å gjøre! Har ikke brukt å være noe bedre selv, og var ikke fremmed for å ta MDMA både 2 og 3 dager på rad, men har sluttet med det etter jeg fikk noen ekle bivirkninger.

Hadde ventet litt(helst mye) lengere enn 2 måneder med å ta MDMA igjen, men det avhenger litt av hvor glad du er i den resterende hjernemassen din
Vis hele sitatet...

Takker god svar, joda men det var så lenge siden at jeg tok det siden sist. Så det ble litt for mye forrige uke og som du sier så fikk jeg ekle bivirkninger, jo jeg hadde helst ventet lengre, men jeg skal flytte tilbake til Trondheim, så jeg tenkte å ha det skikkelig gøy med mine kompiser før jeg flytter. Ja jeg har fått en lærepenge. Planen er ta 150 mg første drop også 80 mg etter peeken på en fredag, også fylle vi oss med masse mat og sånt, så kjører vi på med det samme lørdagen. Jeg vet jeg burde å vente lengre, etter det så tenkte jeg å ta en pause på 6 måneder minimum. Jeg spiser sunt og trener noe som skal være bra for å fylle opp serotonin igjen. Jeg holder meg til maks 0,5 g fordelt på 2 dager på rad da. Gjerne gi gode tilbake meldinger
Sitat av Yoozup Vis innlegg
Takker god svar, joda men det var så lenge siden at jeg tok det siden sist. Så det ble litt for mye forrige uke og som du sier så fikk jeg ekle bivirkninger, jo jeg hadde helst ventet lengre, men jeg skal flytte tilbake til Trondheim, så jeg tenkte å ha det skikkelig gøy med mine kompiser før jeg flytter. Ja jeg har fått en lærepenge. Planen er ta 150 mg første drop også 80 mg etter peeken på en fredag, også fylle vi oss med masse mat og sånt, så kjører vi på med det samme lørdagen. Jeg vet jeg burde å vente lengre, etter det så tenkte jeg å ta en pause på 6 måneder minimum. Jeg spiser sunt og trener noe som skal være bra for å fylle opp serotonin igjen. Jeg holder meg til maks 0,5 g fordelt på 2 dager på rad da. Gjerne gi gode tilbake meldinger
Vis hele sitatet...
Det går sikkert helt fint å ta 0,5g delt på 2 dager, bare les deg litt opp på skadereduksjon når det kommer til MDMA(f.eks rollsafe.org).
Er mye smart man kan gjøre for å redusere bivirkninger, og i tilegg få mer ut av turen sin!
Sitat av EyesWideShut Vis innlegg
Det går sikkert helt fint å ta 0,5g delt på 2 dager, bare les deg litt opp på skadereduksjon når det kommer til MDMA(f.eks rollsafe.org).
Er mye smart man kan gjøre for å redusere bivirkninger, og i tilegg få mer ut av turen sin!
Vis hele sitatet...
Joa, er ikke helt n00b selv om jeg er ny på forumet. Etter de bivirkningene så har jeg lest mye, men mest på dancesafe.org. Derfor skal jeg fremover bare holde meg til 2 drops per tur, alså 2mg/kg og 1mg/kg, for å ikke risikerer å få de ekle bivirkningene. Jeg synes å røyke weed hjelper litt med peeken, eller jeg føler at den går litt opp igjen. Men ja det er smak og behag, noen liker det noen liker ikke. Det jeg lurer på er, har du prøvd Piracetam + MDMA? kompisen min sier man får noe av magien tilbake, men jeg er skeptisk. Han har ikke prøvd selv men planen hans er å prøve det når vi skal ture.
Kan også legge til at jeg har gradvis fått mer og mer intense mareritt de siste 2 dagene, noe som sikkert skyldes mangel på et eller annet i forbindelse med de 3 kveldene på mdma. Våkner opp med skikkelig hjertebank og svette. Marerittene er utrolig virkelige også.
Sitat av fth Vis innlegg
Kan også legge til at jeg har gradvis fått mer og mer intense mareritt de siste 2 dagene, noe som sikkert skyldes mangel på et eller annet i forbindelse med de 3 kveldene på mdma. Våkner opp med skikkelig hjertebank og svette. Marerittene er utrolig virkelige også.
Vis hele sitatet...
Jeg føler med deg, men du må ta en veldig lang pause. Jeg også misbrukt mdma for en uke siden, og det skal jeg aldri gjør igjen. Fikk ikke så ille bivirkninger som deg. god bedring da
Sitat av Yoozup Vis innlegg
Jeg føler med deg, men du må ta en veldig lang pause. Jeg også misbrukt mdma for en uke siden, og det skal jeg aldri gjør igjen. Fikk ikke så ille bivirkninger som deg. god bedring da
Vis hele sitatet...
Det er ikke så veldig ille generelt, hadde forventet at jeg skulle gå inn i en mye tyngre tid psykisk. Glad det ikke har skjedd, og skulle ikke vært så mye mer til som hadde gjort det mye verre enn det er. Så slapp henholdsvis billig unna, og har ikke planer om å dra det noe lengre igjen. Marerittene er faktisk det som har plaget meg mest, aldri hatt det siden jeg var liten kid. Men det jeg drømmer er direkte sadistisk og helt fucka, samtidig som det virker så utrolig virkelig..
Sitat av fth Vis innlegg
Det gikk med 240mg på mandag, og til syvende og sist var det bortkastet. Hadde en ganske intenst opptur så lenge den varte, også gikk det over til å være mest speeda, med noen få sekvenser med eufori etter et par trekk av en joint.
Sov i ca 16 timer etter dette, og føler noe som kan ligne på en svak kjærlighetssorg. Spist veldig lite på grunn av matlyst og sovet for det meste. Føler meg på en måte litt distansert fra min egen kropp, så dette var den første og siste gangen jeg tar MDMA 3 kvelder på rad.
Vis hele sitatet...
Burde hørt på meg dude :P men ja, lesson learned
▼ ... noen uker senere ... ▼
ved store doser/booster på godt over 200, dreper man rusen med for mye eller blir man bare sky høy?
Sitat av Üknow Vis innlegg
ved store doser/booster på godt over 200, dreper man rusen med for mye eller blir man bare sky høy?
Vis hele sitatet...

Mange opplever at MDMA har en slags "sweet spot" hvor det ikke lenger gir like økt positiv effekt av å øke dosen. Hvor denne ligger er individuelt, men å gå over 200 per dosering høres - i alle fall i mine øyne - unødvendig høyt ut. Det dreper ikke rusen, men sjansen for negative bivirkninger (spesielt kjeven og potensielt crash/afterblues) øker med høyere dosering. Så det er ikke vits i å ta mer enn nok til å føle at du ruller tilstrekkelig.

Personlig har jeg erfart bedre rolls på 130mg enn f.eks 150.
Sist endret av Hedges; 11. februar 2015 kl. 23:28. Grunn: La ved quote
Sitat av Üknow Vis innlegg
ved store doser/booster på godt over 200, dreper man rusen med for mye eller blir man bare sky høy?
Vis hele sitatet...
Hvis du liker å bli retard, kjør på!
Anbefales ikke.

Ville holdt meg under hvis jeg var deg.
Når du kommer til et visst punkt føler du ikke at du ruller lenger, det blir noe helt annet, da ikke i en positiv forstand, mye bedre med en faktisk rull.

Når det er sagt er det jo forsåvidt interessant å ha MDMA-delirium i bagasjen, selv om det ikke akkurat er veldig sunt; best å la vær.
Sist endret av Lyra; 12. februar 2015 kl. 20:06.
leser ofte at folk tar x antall knips med mdma på en natt, derfor jeg lurer.
for meg blir alt bare meningsløst ved for høy dose

Noen tips til hvordan man finner sin egen sweet spot? tar bare hver måned
Hvor mye pleier du ta til "vanlig"?
Sitat av Üknow Vis innlegg
leser ofte at folk tar x antall knips med mdma på en natt, derfor jeg lurer.
for meg blir alt bare meningsløst ved for høy dose

Noen tips til hvordan man finner sin egen sweet spot? tar bare hver måned
Vis hele sitatet...
Prøv deg fram og se på hvilken dosering du trives best. Selv er ~150mg perfekt for meg (mann rett under 70kg).

Pleide selv ta hver måned, men merka at magien raskt minsket betraktelig, anbefaler å vente tre måneder! Men for all del, en er bedre enn ingen
Sist endret av Lyra; 18. februar 2015 kl. 23:32.
Noen her som har tatt MDMA i en terapeutisk setting? Har veldig lyst til å gjøre det, men er jo ikke bare å finne en behandler.

Sånn sett så fungerer det kanskje fint med venner også, om settingen er rett.
Sitat av Üknow Vis innlegg
leser ofte at folk tar x antall knips med mdma på en natt, derfor jeg lurer.
for meg blir alt bare meningsløst ved for høy dose

Noen tips til hvordan man finner sin egen sweet spot? tar bare hver måned
Vis hele sitatet...
Jeg startet med 150mg og jobbet meg ned. Nå syns jeg 120-130mg er helt topp. Jeg veier ca 85kg. Det skal nevnes at jeg liker å danse og være sosial når jeg tar mdma.
Noen som har hørt noe om/testet "Rosa Mercedes" i det siste & hva de evt inneholder?
Befinner seg i Nord-norge/indre Troms.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Bare slenger ut en notis om at Zofran fjerner all MDMA-indusert kvalme, uten å endre effekten av MDMA. Det er godt kjent at det fungerer strålende på psykedelisk kvalme uten å endre effekter, men har ikke vært så mye info å finne når det gjelder MDMA.