Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2535
AndreasS Photography
MrNorUe's Avatar
Hei! Jeg og to andre fotografer drar igang en liten utstilling i Oslo neste helg i Fyrhuset i Kværnerbyen. For dere freakere som er i byen da så stikk gjerne innom. Jeg stiller ut foto fra forlatte steder og de andre litt annet. Satser på å være der i åpningstiden alle dager.

Åpning og vernissasje er fredag 29. august med velkomstdrikke og bar fra klokken 19:00 til midnatt.

Passer det ikke med vernissasje, her er åpningstider for utstillingen:
Fredag 29. august kl 17-19
Lørdag 30. august kl 14-17
Søndag 31. august kl 14-17

Les mer på facebook eventen og meld dere gjerne på.

▼ ... over en måned senere ... ▼
Jeg+Bangfish var innom. Var kult, men vi spasserte kjapt ut da vi fort fant ut at vi ikke passet med det generelle klientellet. Ble alle bildene solgt?
AndreasS Photography
MrNorUe's Avatar
Trådstarter
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Jeg+Bangfish var innom. Var kult, men vi spasserte kjapt ut da vi fort fant ut at vi ikke passet med det generelle klientellet. Ble alle bildene solgt?
Vis hele sitatet...
Så hyggelig. Synd dere gikk så fort da. Lørdagen var ganske rolig men mange innom på søndagen og fikk ikke snakket med alle da. Solgte 4 bilder.