Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  40 2664
Hei godt folk! Skriver her i frustrasjon over noe annet å gjøre.

Skal nå fortelle litt om en hendelse som skjedde med en god venninne av meg.
Jeg var ikke tilstede da dette skjedde men gjenforteller det jeg har hørt av henne og andre som var der.

Det var nå i helga. En privatfest noen km fra der vi bor.
Utover kvelden hadde venninnen min fått seg litt for mye å drikke. Hun klarer å komme seg opp på loftet og legger seg ned å begynner å gråte. Verten i huset finner også veien opp på loftet. Han gjør det som alle tenårings jenter er bekymret for( og kanskje noen gutter håper på?) tar seg til rette med en full jente. Hun, tror at de bare roter litt men prøver å komme seg vekk. En annen venninne hadde hørt henne gråte i det tidsrommet dette pågikk.

Etter at jævel ungen hadde gjort seg ferdig fant noen andre ut at hva som hadde skjedd. En kamerat av meg fikk bært henne ut av huset. Og sammen med noen andre fått henne hjem trygt.

Men det jeg stusser fært over er at noen kamerater av denne verten, aka jævlen. Kalte henne hore etter det skjedde. Hva får et menneske til å skjelle ut mot noen som du vet det har skjedd noe helt forferdelig med? Skal sies at jævlen sa et stille unnskyld, men det er på langt fra nok i en sånn situasjon.

Nå idag, har hun ikke anmeldt. Noe jeg prøver å få henne til å gjøre. Hun sier selv at hun føler seg ekkel. Det skjærer i hjertet mitt når jeg hører om sånn ting med folk jeg er glad i. I tillegg er dette eksen min som jeg nå har et nært forhold til. Hvis jeg bare hadde hatt noen slanter til overs, da hadde ikke han gutten hatt noen kneskåler! Si hva dere vill om det siste utsagnet mitt der, men nå føler jeg bare raseri og fortvilelse bygge seg opp innvendig.

Vet ikke helt om det er noe jeg lurer på. Måtte bare få dette ut. Kanskje noen har noe å legge til av engene opplevelser?

Til de av dere som vet hvem jeg ikke nevner, la det forbli sånn. Både her på forumet og andre steder.
...og som i all slike saker er dette kun en side av historien.
For alt alle vet kan det ha vært hun som tok initiativ og angrer i ettertid.
Hvis det er snakk om et overgrep må det anmeldes
Jeg forstår godt du er sint og forbannet over dette som har skjedd, ut i fra den historien du forteller har du all rett til å være det - og som el Bohondo påpeker er dette noe som burde anmeldes.

At det finnes to sider av en sak er det ikke tvil om, men det får være opp til politiet å finne ut av. Regner uansett ikke med vi vil få høre den andre siden av historien på dette forumet så det vil være ren gjetting fra vår side hva en den andre parten har å si om dette.
Sist endret av Zendelum; 23. mars 2009 kl. 16:32.
Slik du forteller det er det jo klar anmeldelse, MEN om de begge var villige der å da, er en annen sak. Ingen vil nok kunne være 100 % sikker på det. DOG om karen har sakt unnskyld, så tyder det jo på at han vet han har gjort noe galt, ergo at hun snakker rett.

Dette er en klar sak hvor HUN burde velge selv om hun vil anmelde det eller ikke.
Satt akkurat og leste posten om igjen og når man sier unnskyld så har man dårlig samvittighet for noe, så jeg ville snakket rolig med henne og gått til politiet.
Har nå avtalt et møte med henne, så skal møtes om et par timer. Skal gi henne en real klem! Det er alt jeg vet med sikkerhet jeg kan gjøre.. Sikkert prøve å snakke litt om hendelsen også. Alltid greit å få lufta ting.
Viktigste er at noen er der for henne ja
Imed at jeg først tenke på det nå og ikke i de viktige 5 minuttene, er det noen som har opplevd det samme, stått på side linjen og følt seg frustrert over å ikke kunne gjøre noe. Hva har dere gjort? Som sagt så skal jeg møte henne. Noe jeg håper kan hjelpe både meg og henne. Men er det noe annet som har hjulpet for noen andre?
Ikke glem at det er hennes følelser du skal ta hensyn til, og ikke ditt raseri. Ikke konfronter henne om hun ikke legger opp til det, vis heller at du er der for henne, og vurder situasjonen etterhvert. Er ikke sikkert hun føler seg komfortabel med å snakke om det akkurat nå. La henne heller forstå at du støtter henne, før du begynner å snakke om politi. Ikke mas!
Takk skal du ha! Høres fornuftig ut, vet jeg fokuserer mye på hva _jeg_ føler her. Men er ikke sånn i "virkeligheten" hvis man kan kalle det det.

Nå etter mange timer på sofaen og litt gråting om mye snakking om fortiden og fremtid, føler jeg meg vertfall ikke så rastløs. Fikk inntrykk av henne at det var godt for henne og. Det jeg var mest overasket over var at hun ikke brydde seg så mye. Bare stengte det inne. Hun fortalte at hun bare ville bli venn med han igjen(som om det var hun som hadde gjort noe galt). Etter tips fra gulunderstrek så tok jeg ikke opp temaet med politi. Tror det var like greit. Er så lei meg for at det har skjedd med denne jenta. En jente som har hatt MYE problemer i familien og ellers fra før av. Frykter dette gjør at hun bare blir mer innestengt med følelser.

Etter å ha følt dette så nærme har det gitt meg et helt nytt syn på overgrep mot kvinner/jenter. Tomheten i øynene hennes var ikke et koselig syn. Selv om dette ikke er det verste formen for voldtekt så har det gitt mye innsikt om hvordan vertfall den ene parten føler det.
Så til dere kåte tenårings gutter der ute som har hatt en slik tanke før eller kanskje får det en gang. Gå å ta et runk istedet. Ikke verdt det, etterfølgene av noe sånt kan bli enorme, for de mange involverte. Håper noen kan lære av mine erfaringer eller vertfall at revurdere fremtidige avgjørelser.
Sist endret av yellowpillow; 23. mars 2009 kl. 22:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Dæven, dette hørtes ut som en lei opplevelse. Syns det er fint å få høre litt om hvordan folk som står ofrene i slike saker takler det, og håndterer det.
Ikke noen koselig opplevelse dette, og det er verre å tenke på at det er veldig mange folk som har vert borti det samme. Jeg mener at det er veldig klassisk med folk som sitter igjen med en vond følelse av å ha blitt utnyttet etter en fest.
Men selv om dette har skjedd med mange, gjør ikke det det til at slike situasjoner er mer akseptert. (hvis dette var en form for overgrep da)
Er trist uanset.
Når vedkommende blir kaldt "hore" og slikt, så kan det ta motet helt fra en person.
Sist endret av Masclet; 23. mars 2009 kl. 23:12.
Som sagt har vi bare fått høre en side av denne saken, men hvis dette er tilfelle å stemmer 100% burde du først å fremst prøve å snakke med hun, slik at hun kan klarne tankene sine, eventuelt råde hun til å annmelde faenskapen.

Som sagt om han har bare tatt seg til rette av en drita tennåring, som gjør motstand, burde han utvilsomt straffes!
jamen yolo da.
luni's Avatar
Sitat av spelley Vis innlegg
Som sagt om han har bare tatt seg til rette av en drita tennåring, som gjør motstand, burde han utvilsomt straffes!
Vis hele sitatet...
Host hark.. enn hvis hun er for drita til å gjøre motstand?
Nytteløst å spekulerer. Du er hennes venn og må støtte henne, men ikke la ditt sinne ta overhånd. Få det anmeldt og hold hodene "kalde". Intet godt kommer ut av sinne. Ta vare på henne men ikke "gjør henne til offer" hvis du skjønner hva jeg mener.
Sitat av fabianca Vis innlegg
Host hark.. enn hvis hun er for drita til å gjøre motstand?
Vis hele sitatet...
Tror du leste innlegget feil. Dere er nok egentlig enige.
Sitat av fabianca Vis innlegg
Host hark.. enn hvis hun er for drita til å gjøre motstand?
Vis hele sitatet...
Overgrep må straffes uansett.

Men jeg tror du er inne på noe. En drita full tenåringsjente er veldig sårbar. Kanskje derfor myndighetene, foreldrene og muligens også sunn fornuft, helst ser at man venter til man er voksen før man drikker? Og at man ikke drikker seg sanseløs, hvis man først drikker.

Hvis man velger å drikke i ung alder, så bør man i det minste sørge for at omgivelsene er rimelig trygge. Selv om dette heller ikke er noen garanti. Den største delen av voldtekter begås av omgangsvenner/bekjente, står det å lese i diverse media.
Anmeldelse er poengløst. Er umulig å bevise skyld i denne saken med mindre han innrømmer det ovenfor politiet. Og med tanke på at det er snakk om fyllesex uten vitner så blir nok saken henlagt med en gang.
Dum sak, hun burde aldri ha drukket så mye at hun skulle legge seg å sove.
For alt vi vet så gjorde hun faktisk ingen motstand at all, og var fullt våken hele tida. Kanskje tilogmed hun som starta hele greia, men at hun ikke tør å innrømme det, kanskje han gjorde noe teit/sa noe dumt og hun vil ta hevn?
I slike saker tror jeg bare anmeldelsen i seg selv hjelper. Det at det blir satt litt fokus på det kan hjelpe noen. Kan ikke uttale meg av erfaring imed at jeg ikke har opplevd noe slikt. Ofte vil jo også offeret forebygge for at det ikke skal skje med andre jenter. Så hvis det har hengt en voldtekts anmeldelse over karen fra før av kan jo det øke oppmerksomhet rundt han.
Sitat av nan Vis innlegg
Anmeldelse er poengløst. Er umulig å bevise skyld i denne saken med mindre han innrømmer det ovenfor politiet. Og med tanke på at det er snakk om fyllesex uten vitner så blir nok saken henlagt med en gang.
Vis hele sitatet...
Det er alltid et poeng i å anmelde en forbrytelse, spesielt overgrep. Om han ikke blir anmeldt så sender det han et signal om at "dette gikk jo greit" Hvis han blir anmeldt for det og saken blir henlagt, så ligger den i systemet dersom han gjentar udåden. Da er det større sjanse for at eventuelt blir dømt neste gang. Makan til tåpelig utsagn..
Jeg mener følgende:
1. Man bør anmelde voldtekter uansett. I det minste får man det på statistikken.
2. Folk som mener at fulle jenter har noe som helst skyld i å bli voldtatt, bør få seg en ørefik. Det er en menneskerett å drikke deg dritings i miniskjørt og sovne uten å bli voldtatt.
3. Det er ikke alle som klarer å gjøre motstand når man blir forsøkt voldtatt, og en mangel på motstand gjør ikke at voldtekt blir mindre alvorlig.
4. Gutter som benytter sjansen til å plukke på fulle jenter er noen fordømrade svin.
Faen for en flott oppsummering! Punkt 2. er veldig viktig mener jeg da.

Edit: Alle punktene er like viktige tror jeg!
Sist endret av yellowpillow; 25. mars 2009 kl. 21:20.
Sitat av Defqon Vis innlegg
Dum sak, hun burde aldri ha drukket så mye at hun skulle legge seg å sove.
For alt vi vet så gjorde hun faktisk ingen motstand at all, og var fullt våken hele tida. Kanskje tilogmed hun som starta hele greia, men at hun ikke tør å innrømme det, kanskje han gjorde noe teit/sa noe dumt og hun vil ta hevn?
Vis hele sitatet...
Unnskyld språket, men hva faan så om hun var så full at hun sovna, eller ikke gjorde motstand?

Selv om hun hadde ligget og sovet naken med sprikende ben, så vil ikke det si at det er fritt fram for en idiot som vil ha seg et ligg! Med mindre hun klart og tydelig gir uttrykk for at hun faktisk vil ha sex, så betyr "ingenting" (som i at hun ikke sier noe i det hele tatt, er så full at hun ikke klarer å snakke ordentlig, et.c.) NEI. Det er rett og slett NEI med mindre du får et HELT klart JA.

Selvsagt KAN det hende at hun begynte det osv, men ut fra ting som at han sa et lite "unnskyld" osv, så tyder det helt klart på at han vet at han har gjort noe galt, og da burde det være enkelt å legge sammen to og to.

Forøvrig burde hun i det aller minste gå til legevakten, bare for å få en sjekk, og egentlig absolutt også anmelde det, men legevakta er ihvertfall et minimum. Utenom det rent medisinske (alt fra kjønnsykdommer til graviditet, eller skader), så har de også folk som er flinke til å snakke der, og som garantert har vært borti slike situasjoner før.
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Fullstendig enig met atomet og DonTomaso, må bare få understreket enda mer enn atomet gjorde:

Få henne til legevakten!

Hvis en voldtekt ikke er ille nok i seg selv, så hjelper det det ikke akkurat med en kjønnssykdom eller et barn.
Sist endret av Cheroxx; 25. mars 2009 kl. 21:30.
Sitat av atomet Vis innlegg
Unnskyld språket, men hva faan så om hun var så full at hun sovna, eller ikke gjorde motstand?

Selv om hun hadde ligget og sovet naken med sprikende ben, så vil ikke det si at det er fritt fram for en idiot som vil ha seg et ligg! Med mindre hun klart og tydelig gir uttrykk for at hun faktisk vil ha sex, så betyr "ingenting" (som i at hun ikke sier noe i det hele tatt, er så full at hun ikke klarer å snakke ordentlig, et.c.) NEI. Det er rett og slett NEI med mindre du får et HELT klart JA.

Selvsagt KAN det hende at hun begynte det osv, men ut fra ting som at han sa et lite "unnskyld" osv, så tyder det helt klart på at han vet at han har gjort noe galt, og da burde det være enkelt å legge sammen to og to.

Forøvrig burde hun i det aller minste gå til legevakten, bare for å få en sjekk, og egentlig absolutt også anmelde det, men legevakta er ihvertfall et minimum. Utenom det rent medisinske (alt fra kjønnsykdommer til graviditet, eller skader), så har de også folk som er flinke til å snakke der, og som garantert har vært borti slike situasjoner før.
Vis hele sitatet...
Hvis hun var så full at hun sovna så var han en drittsekk, hvis hun var for full til å gjøre motstand så var han også en drittsekk. Men det er flere sider av denne saken, og det er veldig lett for en tenåringsjente å "bli voldtatt" selv om hun ikke ble det. Med mindre han faktisk innrømmer voldtekt, så er jo dette ord mot ord og da blir ingen å vinne.

Men voldtekt er dritille, og hvis han virkelig ikke klarer å få seg edru jenter så trenger han ikke å VOLDTA de. Hvem som helst kan ha sex med en full jente som enda er oppegående, noe jeg ser på som mindre feil hvis begge personene er like fulle/gutten ikke merka at hun var full.
Uansett om hun var med i starten, for så å begynne å gråte og ville trekke seg, så burde jo fyren ha stoppet. Da er det faktisk voldtekt selv om hun var med i starten... Jizes folkens...
Synes du helt ærlig skal rive tak i han som gjorde dette om du vet hvem det er.
Så prøve å være der for jenta, og prøve å få henne til og anmelde det.
For å si don T's punkt 2 på en annen måte: Hvis du vralter hjem drita full fra byen, er det da "greit" å rane/banke/drepe deg, siden du ikke kan gjøre motstand? Er det "greit" å stjele en bil, hvis døra er ulåst og nøkkelen står i? Er det "greit" å brenne ned et hus hvis det står en parafindunk og en lighter utafor?

Det er også en viss sjanse for at han faktisk innrømmer det, og dette vet man ikke uten å prøve. Håper virkelig hun anmelder det. Selv om det i slike saker helt klart kan være utrolig vanskelig å dømme, siden det er så vanskelig å bevise noe, så er det UTROLIG viktig at jenta blir trodd, selv om saken kanskje etterhvert blir henlagt fordi det er umulig å bevise det nok for en domstol. Flere grunner - jo fler som faktisk blir anmeldt, jo fler vil også bli dømt, og jo færre vil slippe unna med det. Selv om avskrekkingseffekten nok ikke er så stor for "fyllevoldtekt" osv, så tror jeg nok dette på sikt vil ha en positiv effekt.
Unødvendig å nevne det flere ganger, men dette er en såpass alvorlig og viktig sak, og det er tydeligvis noen nerder som aldri har vært på fest før her, og kjenner til situasjonen. Og akkurat i denne situasjonen, så fins det utrolig mange drittsekker, som faktisk utnytter jenter som er fulle. Og greit, dere kan spekulere så mye dere vil på om jenter faktisk liker å bli voldtatt eller ei, men når en person sier nei, så er det et nei. Hvis motparten fortsetter etter et nei, så er det per definisjon voldtekt.

Og jeg irriterer meg grønnjævlig over korttenkte mennesker, som det fins noen av her, som faktisk mener at kvinnen er med på det. Det er feil. Det fins så utallige mange saker der gutten voldtar jenter på denne måten, og det må stoppes, og det stoppes ved å anmelde og gjøre noe med det, og ikke la det ligge slik som flesteparten av disse sakene ender.

Når saker ikke anmeldes, særlig voldtekter og overgrep, så bidrar dette bare til at flere fortsetter med det, siden det ikke blir anmeldt. Anmeld det, og hjelp andre i tillegg til deg selv!
Atomet, utrolig dårlige sammenligninger. Hvis en gutt prøver å kysse en jente, og hun sier nei (De fleste klarer å svare nei selv om de er for full til å ikke gjøre motstand) så er ikke det det samme som om noen skal rane deg og du sier nei.

Hvordan vet vi egentlig at han ikke slutta når hun sa ifra? Kanskje hun gråt fordi hun innså at hun hadde gjort noe feil.
Nei defqon nå er jeg lei av tullete innlegg fra deg. Du vet ikke hva du snakker om virker det som. Er lei meg på dine vegne hvis det er slik der du bor/henger.
Sitat av yellowpillow Vis innlegg
Nei defqon nå er jeg lei av tullete innlegg fra deg. Du vet ikke hva du snakker om virker det som. Er lei meg på dine vegne hvis det er slik der du bor/henger.
Vis hele sitatet...
Har selv aldri opplevd eller sett en voldtekt, men har ofte sett jenter som roter/har sex med gutter, så sier jentene i ettertid at de ikke var med på det og at guttene voldtok de. Bare for å få oppmerksomhet eller å ta hevn på guttene.

Jeg mener at vi ikke kan si at gutten er skyldig før vi har hørt hva han har å si egentlig, det blir bare helt feil. Jeg formulerte meg muligens feil i de forrige innlegg, men jeg er mot voldtekt og gutter/jenter som misbruker jenter/gutter sexuelt i fylla.
Takk, for fint svar tilbake der. Ser nå at jeg tok litt i selv. Men som du skjønner imed at det er en person som står meg veldig nær hisser jeg meg fort opp. Men som jeg skrev i første post så sa han unnskyld etterpå. Jenta fikk også en ryggskade hun går til legen for nå, hun oppdaget også når hun kom hjem, at toppen hennes var revet av rundt brystene. For meg er det ganske greie beviser. Men som sagt, man kan aldri være helt sikker. Og i landet som vi lever i er man uskyldig til det motsatte er bevist.
Defqon. når du sier at man aldri skal drikke så mye at man sovner random steder i fylla. Så er det ganske vanskelig å måle. en dag kan man tåle "evig" med drikke siden du har spist godt og dagsformen er bra. en annen dag kan du bli full på 2 øl. satt litt på spissen. hvis man da i tillegg får litt sprit i kroppen så kan dette føre til at man mister all kontroll. og det er kanskje greit å trekke seg unna.
Kall meg en kald jævel, men det er par ting jeg har lyst til å si her.

1) Å drikke seg fra sans og samling uten å bli voldtatt, banket opp elle ranet er kanskje en menneskerett, men ikke vær så blåøyde at dere tror verden er slik. Når man drar på fylla bør ALLE være klar over at om man drikker for mye kan konsekvensene bli både voldtekt, juling og ran og jeg mener man bør drikke deretter. Vi lever ikke i en perfekt verden, og å oppføre seg som om man gjør det er direkte ansvarsløst.

2) Fryktelig til lynsjestemning det var da. Om alt yellowpillow sier er sant så ja, da er fyren en drittsekk og fortjener både juling og en annmeldelse, men så må vi huske at yellowpillow har et nært forhold til den ene parten (jenta), og selvsagt ikke er objektiv, og langtifra sitter inne med alle faktaene som trengs for å kunne dømme noen i en slik sak.

Det er mye rart her som det kan spekuleres i, og veldig lite vitale fakta vi egentlig vet. Hun var full, hun var på et tidspunkt lei seg og gråt, noen hørte gråt, hun hadde sex med en gutt.

Gråten noen hørte kan være fra før sex'en, eller etter (om hun feks. angrer på å ha hatt frivillig sex med fyren), og at fyren sa unnskyld kan ha noe med at han skjønte jenta angret etterpå, og han oppriktig beklaget at hun nå var lei seg/at hun var fullere enn han antok, og i ettertid ikke ville hatt sex med henne/fordi jentas venner skrev og var sinte og langde mye oppstyr/whatever. Igjen, alt dette blir spekulasjoner, men som utifra historien yellowpillow har presentert er fult mulige.
Sist endret av emphi; 25. mars 2009 kl. 22:34.
Sitat av emphi Vis innlegg
Kall meg en kald jævel, men det er par ting jeg har lyst til å si her.

1) Å drikke seg fra sans og samling uten å bli voldtatt, banket opp elle ranet er kanskje en menneskerett, men ikke vær så blåøyde at dere tror verden er slik. Når man drar på fylla bør ALLE være klar over at om man drikker for mye kan konsekvensene bli både voldtekt, juling og ran og jeg mener man bør drikke deretter. Vi lever ikke i en perfekt verden, og å oppføre seg som om man gjør det er direkte ansvarsløst.

2) Fryktelig til lynsjestemning det var da. Om alt yellowpillow sier er sant så ja, da er fyren en drittsekk og fortjener både juling og en annmeldelse, men så må vi huske at yellowpillow har et nært forhold til den ene parten (jenta), og selvsagt ikke er objektiv, og langtifra sitter inne med alle faktaene som trengs for å kunne dømme noen i en slik sak.

Det er mye rart her som det kan spekuleres i, og veldig lite vitale fakta vi egentlig vet. Hun var full, hun var på et tidspunkt lei seg og gråt, noen hørte gråt, hun hadde sex med en gutt.

Gråten noen hørte kan være fra før sex'en, eller etter (om hun feks. angrer på å ha hatt frivillig sex med fyren), og at fyren sa unnskyld kan ha noe med at han skjønte jenta angret etterpå, og han oppriktig beklaget at hun nå var lei seg/at hun var fullere enn han antok, og i ettertid ikke ville hatt sex med henne/fordi jentas venner skrev og var sinte og langde mye oppstyr/whatever. Igjen, alt dette blir spekulasjoner, men som utifra historien yellowpillow har presentert er fult mulige.
Vis hele sitatet...
Man kan spekulere så mye man vil om denne jente gråt eller ei, eller om det var voldtekt osv, men når kompisene til voldtektsmannen kaller venninna hore, så burde det si litt om hvordan voldtektsmannen oppfattet handlingen.

Greit nok at man skal være så rettferdig som mulig i en sånn sak, og det er ikke tvil om at det fins gutter som faktisk har vært uheldig og er uskyldige, men får all dritten på seg, men man må faktisk ta vare på den svake parten her, nemlig den gråtende jenta som ble voldtatt, og ikke den kjepphøye gutten som har fått seg et ligg.
Det er jo slik som skjer =/.. Er kjipt for jenten, men hvis han ikke har oppfattet det som motstand? Vennene hans hadde kalt henne hore? Så forklarer jo det litt. Støtter så absolutt ikke gutten, men sier bare at det er flere momenter som spiller inn. Tenk hvis hun startet det?
Sitat av Bendikfa Vis innlegg
Man kan spekulere så mye man vil om denne jente gråt eller ei, eller om det var voldtekt osv, men når kompisene til voldtektsmannen kaller venninna hore, så burde det si litt om hvordan voldtektsmannen oppfattet handlingen.

Greit nok at man skal være så rettferdig som mulig i en sånn sak, og det er ikke tvil om at det fins gutter som faktisk har vært uheldig og er uskyldige, men får all dritten på seg, men man må faktisk ta vare på den svake parten her, nemlig den gråtende jenta som ble voldtatt, og ikke den kjepphøye gutten som har fått seg et ligg.
Vis hele sitatet...
Meget demokratisk du, la oss stemple jenter som det svake kjønn, gi guttene alt ansvar for sex'en og om vi dømmer noen uskyldige så er ikke det så farlig, for vi har jo tross alt vernet om den svake parten. La meg uttrykke mine meninger om det slik - jeg er helt og holdent for å la et par forbrytere gå fri om det betyr at ingen uskyldige blir dømt.

Individets rettssikkerhet er uhyre viktig for meg, og jeg er klar over at en konsekvens av det er at om man gjøre den perfekte forbrytelsen og det mangler bevis så går den siktede fri. Heller det enn at jeg risikerer å bli uskyldig dømt. Hva med deg?

Er det ikke bedre at den som utfører den perfekte forbrytelse (dvs. få/igen bevis) går fri, enn at du, en god venn eller slektning risikerer å bli dømt uskyldig?

Ang. det kompisene til han fyren sa så synes jeg det er urelevant. Jeg vet ikke hva de har hørt om jenta, men å anta at fyren voldtok jenta fordi noen av kameratene hans har kalt henne hore blir for dumt.
Hehehe.. Om hun ikke gjør motstand er det jo ikke greit uansett. hvem faen liker å ha sex med så fulle jenter uansett?

Edit: glemte en ikke...
Sist endret av Jorge Rivi; 25. mars 2009 kl. 23:05.