Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 2919
Lurte på en liten ting. Har mange ganger hørt at hasj lukt sitter like lenge eller t.o.m kortere en vandlig tobakks lukt.(Når man røyker inne). Stemmer dette? Isåfall burde man kunne fyra en J i det samme rommet som man røyker sigg i uten at det sitter igjen noe hasj lukt?
Lukten av sigg sitter lengre enn lukten av hasj.
En røkelse, samt en gløtt på vinduet burde nok holde lenge.
Jeg kan lage tittel?
Takub's Avatar
Om det stinker J av klær, kan det på kort sikt hjelpe å "overdøve" lukta med tobakksrøyk ?

Tenker spesifikt i forhold til hunder.
Sitat av Takub Vis innlegg
Om det stinker J av klær, kan det på kort sikt hjelpe å "overdøve" lukta med tobakksrøyk ?

Tenker spesifikt i forhold til hunder.
Vis hele sitatet...
Du kan ikke "overdøve" lukta sånn at hunder ikke lukter det.
Mennesker derimot vil nok ikke kjenne hasjlukta over tobakkslukt.
Sitat av Takub Vis innlegg
Om det stinker J av klær, kan det på kort sikt hjelpe å "overdøve" lukta med tobakksrøyk ?

Tenker spesifikt i forhold til hunder.
Vis hele sitatet...
Burde funke bra det, med mindre det faktisk er ei narkobikkje du skal skjule røykingen fra. Hunder lukter ikke på samme måte som mennesker, de kan skille lukter fra hverandre og det er derfor umulig og "overdøve" med tobakksrøyk. Ei ordentlig trent narkobikkje finner det den leter etter.
Og merk deg at hundene kan lukte hasjlukta/eventuelt mariuhana lukten flere uker eller mnd etterpå. Og etter flere vask (!).
Etter flere vask? Vil det si at vanlig vask i vaskemaskin med vaskemiddel ikke duger?
Sitat av Ehapuz Vis innlegg
Etter flere vask? Vil det si at vanlig vask i vaskemaskin med vaskemiddel ikke duger?
Vis hele sitatet...
Stemmer! En jeg kjenner blei busta på inntaket i militæret etter å ha vaska alt 2-3 ganger. Pluss ny bag. Men nå røyka han ganska regelmessig.

Så bruk nye klær om man vil unngå bikjer. Men vanlige mennesker vil ikke kunne merke forskjellen. Og tror heller ikke at det er hasjlukten som sitter igjen. I et rom det aldri har vært røyket i, vil tobakken sitte igjen, ikke hasjen
Tusen takk for tipset murloc. Blir nok ut og handle nye klær før millitæret.

KP!
Sist endret av Jorge Rivi; 17. mars 2009 kl. 22:47.
Husk bare så inderlig å kjøpe nye SKO også, da en jeg kjenner ble busted pga. gamle sko, men nye klær.
Tar bare på meg noen sko jeg kan garantere aldri har vært i nærheten av hasj. Så lenge man ikke har mulighet til å slå ut positivt burde man vel ikke kunne bli busta av lukt i millitæret? Hvem som helst kan jo ha hasjrøykende kompiser osv eller ha vært på en fest der det har skjedd.

Eller er jeg fucked uansett om hunda lukter noe?
Røyker hasj hver dag hjemme, men siggen tar jeg ute. Lukter vanlig rom hos meg lixom. Hasj etterlegger ikke noe lukt i motsetining til tobakk. Dere har vel luktet en stiv røyklukt om mårran selv om dere har lufta.
Hasj vil etterlate seg litt lukt en stund hvis du sitter å røyker det hjemme.
Beste er å ha en liten gløtt på vinduet, røyke jointen under vifta på kjøkkenet, og kanskje fyre på litt røkelse etterpå.
Sitat av Jorge Rivi Vis innlegg
Tar bare på meg noen sko jeg kan garantere aldri har vært i nærheten av hasj. Så lenge man ikke har mulighet til å slå ut positivt burde man vel ikke kunne bli busta av lukt i millitæret? Hvem som helst kan jo ha hasjrøykende kompiser osv eller ha vært på en fest der det har skjedd.

Eller er jeg fucked uansett om hunda lukter noe?
Vis hele sitatet...
Om hunden markerer deg ved inntak av militæret så har det ikke noe å si så lenge prøven din er negativ for THC eller andre rusmiddler. Vil anbefale de som røyker å kjøpe helt nye klær før de skal inn. Om du blir tatt så er det bare å legge kortene på bordet, så slipper du kanskje unna med ett klaps på håndleddet. Må også få advare om at det er noen plasser som har hårprøve itillegg til den vanlige urinprøven.
Sist endret av Phucker; 18. mars 2009 kl. 14:11.
Om du egentlig ikke vil inn i militæret er det ganske greit og enkelt og bli kastet ut for dette. 2000 i forenklet forelegg er vel lite mot et år man ikke vil fullføre.

Om du vil inn derimot er det bare å si at du var dum på en fest rett før du dro inn, og at du ikke tenkte noe over det der og da. Og love at du ikke skal gjøre det igjenn. Om de ser at du vil inn og gjøre ditt beste for Norge slipper de deg nok inn. De vil ha slike folk istedenfor de som egentlig ikke vil.
Sitat av k-nut Vis innlegg
Røyker hasj hver dag hjemme, men siggen tar jeg ute. Lukter vanlig rom hos meg lixom. Hasj etterlegger ikke noe lukt i motsetining til tobakk. Dere har vel luktet en stiv røyklukt om mårran selv om dere har lufta.
Vis hele sitatet...
Nå har det seg jo også slik at vi ikke kjenner "vår egen lukt"..så at du føler det lukter "vanlig rom" hos deg, kan ha noe med at du er så vant med lukten at "det er normalt"...
Sitat av tafsern Vis innlegg
Nå har det seg jo også slik at vi ikke kjenner "vår egen lukt"..så at du føler det lukter "vanlig rom" hos deg, kan ha noe med at du er så vant med lukten at "det er normalt"...
Vis hele sitatet...
Tror det er noe i det han sier. Kjører samme her, sigaretter ute, bongetrekk inne, dog mot et åpent vindu. Lufter alltid godt, og har luktesans. Kjenner at jeg skal dusje etter en økt på sykkel i naturen
Har hørt at Pot lukter mye sterkere en hasje og tobakk, og hvis du puster røyken på klærne dine så kan lukta sitte til neste dag er det sant?
Sitat av kimmy9gga Vis innlegg
Har hørt at Pot lukter mye sterkere en hasje og tobakk, og hvis du puster røyken på klærne dine så kan lukta sitte til neste dag er det sant?
Vis hele sitatet...
Selv kan jeg ikke si verken hasj eller pot lukter mer en den andre... I fyrt form. Kanskje litt annerleders bare. Men hasj lukter ikke særlig i lagra form, mens pot... Herregud. Om du legger en stinkende pot i et lukket rom, en skuff eller skap så lukter det som bare ****.
Sitat av pidget Vis innlegg
Tror det er noe i det han sier. Kjører samme her, sigaretter ute, bongetrekk inne, dog mot et åpent vindu. Lufter alltid godt, og har luktesans. Kjenner at jeg skal dusje etter en økt på sykkel i naturen
Vis hele sitatet...
Ja, jeg er enig i det han sier jeg også, bare nevnte det med egen lukt
Pot lukter desidert mer en hasj. Hvis det er noe weed som har like svak lukt om hasj, så har du noe dårlig weed.
Sitat av k-nut Vis innlegg
Pot lukter desidert mer en hasj. Hvis det er noe weed som har like svak lukt om hasj, så har du noe dårlig weed.
Vis hele sitatet...
Eg er uenig i din påstand. Det finnes meget bra pot med lite lukt og meget dårlig pot som lukter som bare det.
Kan narkobikkjer lukte hasjlukt fra håret? Om det er vaska etc, på lik linje som de merker det på vaska klær ?
Ja, det gjør de.
Fedora Contributor
Stringer's Avatar
Jeg bor hjemme hos mor for the time being, og fyrer som regel nattingsjoint med vinduet på gløtt. Men dersom jeg går ut fra rommet mitt, og kommer tilbake 20 min senere henger fortsatt hasjlukta ganske godt igjen. Muttern har komt inn her rett etter at jeg har fyra, og hu merker ingenting, så mulig det bare er jeg som innbiller meg det.
stemmer det virkelig at man kan bli tatt for å lukte trekk? Jeg mener, hva om en jeg gikk forbi eller en jeg satt ved siden av blåste sin weed røyk på meg når jeg er i en offentlig park, så er det nok grunnlag for å kreve en urin prøve?
Sist endret av LoveToGrow; 20. mars 2009 kl. 16:39.