Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 882
Jeg har en Mac hjemme og en på jobb. Når jeg forsøker å lagre et bilde, skjer følgende på begge maskinene: Bildet blir ikke lagret, og Safari fryser. Det eneste jeg kan gjøre, er å tvinge avslutning av Safari. Det virket fint før i tiden. Har nyeste OSX.

Alt virker fint med PC...

Noen tips?
Sitter på mac selv, fungerer fjell med Google chrome
Ja, sannelig. Lastet ned Chrome nå, og ser at det virker der. Fant også litt dokumentasjon på at det er Apple som er vanskelige:

November 20, 2015 23:34
If you're a Safari user who has installed OS X 10.11 El Capitan, you may run into a troubling issue when saving images in both Pixlr Editor and Pixlr Express: Your browser may freeze. Over time, Apple has restricted how Flash apps work in Safari, in some cases restricting Flash apps from saving to a local directory. This is an issue we are pursuing with Apple, but for now it's a known issue that is outstanding.

https://support.pixlr.com/hc/en-us/a...-Pixlr-Express