Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2322
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Asus transformers Prime.
Klarte å slette et ganske viktig bilde som jeg gjerne vil ha igjen!

Noen som vet hvordan? Dette skjedde for kun en time siden.

Har søkt litt, men har vel ikke funnet stort annet enn ymse programmet som visstnok skal klare det, men jeg har verken en pc i nærheten (kun nettbrettet) eller veldig god tro på disse programmene.. Tar jeg feil så bare si ifra.

Takk for all hjelp.
hva med å nevne noen av disse programmene du ikke har gidda å teste og ikke har trua på?
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Trådstarter
Jeg har veldig liten innsikt i android generelt, og ville ikke kaste meg ut i flere programmer som kanskje ikke fungerer eller som er regelrett bullshit.
Fikk litt varselamper med antall ''totaly free'' og forumbrukere på forskjellige forum som roser programmer meget høyt opp, men har bare en forumpost.

Tenkte det rett og slett var best å poste her og håpe noen hadde peiling på en metode som fungerer.
Litt tryggere og litt enklere.
Sist endret av Bombasa; 11. mai 2013 kl. 17:42.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
ser ikke ut som du fikk noen skikkelige svar så jeg prøvde å finne noe for deg. på spyshop kan de muligens få det tilbake men det koster 800 kroner. Viss bildene er verdt prisen kan du gi det et forsøk. Du betaler bare hvis de klarer jobben. Det står hardisker osv så regner med at det går på ett android nettbrett

http://www.spyshop.no/vi-henter-ut-slettet-data.html
Sist endret av cold Z; 18. august 2013 kl. 22:50.
▼ ... over en uke senere ... ▼
har ikke vært borti problemet selv, men funnet 2 apper som kan være det du er på jakt etter

Dumster - recycle bin
den andre trenger en pc men heter
Android Photo Recovery

Du finner linker til begge i dette innlegget
http://www.droidviews.com/how-to-rec...dows-computer/

Satser på at det funker