Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 905
Hey freaks!


Lagde litt nye beats i jula.
Litt feedback hadde varit supert!

https://soundcloud.com/user-14565332/apotek-brugata

Finns 4 sanger i den setlisten hvis noen vill lyssna.

Trevlig kveld
syntes beaten var chill mann- digger atmosfæren.


Har ikke så mye konstruktivt å komme med, annet enn at jeg kanskje synes kicket kunne ligget bedre i mixen/vært bedre mixa
Hørte på alle fire låtene. Det er jevnt over helt decent. Hovedproblemet ditt per nå fra mitt perspektiv er at trommene dine er mikset ganske dårlig. Både valget av trommesamples, og processing gjør at det ikke blir så mye cohesion. Snares/claps er ganske veike, kicks er litt spisse og diskanttunge.

De melodiøse elementene dine er litt det samme. Det er decent, men det blir litt kjedelig i lengden. Lydene er ofte ganske basic, og melodiene deretter.

Det du får til bra, i mine ører, er atmosfære. Du har også noen ganske kule snare-rolls i de fleste låtene dine, og strukturen er stort sett on-point. I tillegg er det lignende vibe og mood på låtene, noe jeg ihvertfall setter veldig pris på. Jeg ville nok kanskje kortet ned alle låtene, tho. De blir litt unødvendig lange.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Lonely Robot Vis innlegg
Hørte på alle fire låtene. Det er jevnt over helt decent. Hovedproblemet ditt per nå fra mitt perspektiv er at trommene dine er mikset ganske dårlig. Både valget av trommesamples, og processing gjør at det ikke blir så mye cohesion. Snares/claps er ganske veike, kicks er litt spisse og diskanttunge.

De melodiøse elementene dine er litt det samme. Det er decent, men det blir litt kjedelig i lengden. Lydene er ofte ganske basic, og melodiene deretter.

Det du får til bra, i mine ører, er atmosfære. Du har også noen ganske kule snare-rolls i de fleste låtene dine, og strukturen er stort sett on-point. I tillegg er det lignende vibe og mood på låtene, noe jeg ihvertfall setter veldig pris på. Jeg ville nok kanskje kortet ned alle låtene, tho. De blir litt unødvendig lange.
Vis hele sitatet...

Beklager sent svar!

Fantastisk feedback, takker.
Har føkka pcen, så blir ikke musikk på en stund, men setter pris på att du lyssnade