Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 934
skal til å handle noe på ebay å får denne siden når jeg skal til å betale https://www.paypal.com/no/cgi-bin/me...d3f6a39690aaea har lukket nettleser å begynt forfra men kommer bare hit igjen, aldri sett denne siden før. noen som kan kaste lys over saken ?

takker for svar
Får ikke opp siden. Men selger kan endre på betalingssiden
Sitat av Settoz Vis innlegg
Får ikke opp siden. Men selger kan endre på betalingssiden
Vis hele sitatet...
prøvde vilkårlig produkt fra annen selger nå å får fortsatt opp samme side .om kanskje en eller annen hadde giddi å tatt seg bryet med å trykke på et produkt på ebay å se om paypal funker hos dere eller om dettte er noe lokalt på min maskin

meldinngen som står er som følger¨

PayPal
Your PayPal session has timed out
Your PayPal session has timed out Secure Payments
Since it looked like you took a break from your Paypal activity, we logged you out to help protect your account. Any unsaved information you entered or incomplete transaction you started was removed. If you came to this page from another website, please go back to that site (don't use your browser's back button) and start over. If you came from PayPal's website, enter your PayPal login information. Also check whether the cookies are enabled in your browser.

(og jeg har heller IKKE vært logget inn)
Sist endret av skukketrure; 12. september 2013 kl. 23:19.