Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1199
Hei, jeg er da ute etter deres meninger om hvilket anti virus program dere syntes er best.

Jeg har brukt Microsoft Security Essential en stund nå, og etterhvert nå har "pirat W7" min begynt med aktiverings drit, så nå trenger jeg et midlertidlig anti virus program som har god beskyttelse, og ikke maser så sinnsykt, eller trekker veldig mye performance.

Dette er en løsning som jeg har tenkt å bruke i max en uke, og selv er jeg ganske fornøyd med MSE, utenom at den funker bare på "ekte" windows.



Værsåsnill å ikke kom med pirat versjoner av nåkka, vil bare ha noe enkelt som kan funke som en kort tids løsning
Sist endret av Furyon; 28. september 2013 kl. 20:33.
Avast og Avira er to gratis program jeg har god erfaring med
har best erfaring med AVAST. brukte AVG en periode, men fant fort ut at avast var best
Jeg bruker MSE (Microsoft Security Essentials) og er fornøyd med det så langt. Skal sies at jeg er kompetent innen IT og det skal mye til for at jeg skal få virus på maskina mi, men har ihvertfall ikke hatt noen problemer så langt.

Bortsett fra MSE ville jeg kanskje gått for Avast.
Har en ganske grei kompetanse innenfor IT selv, og har vært ganske glad i MSE sitt anti virus. Men er alltids best å være på den sikreste siden. Har blant annet aldri skjønt hvorfor man skulle for eksempel på en vanlig hjemme pc kjøpe et anti virus program til flere hundre kroner.

Skal prøve Avast, får se om jeg det ikke er for plagsomt.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Common sense 2013 er veldig bra! Ellers er jo AVG og Avast greit nok.