Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1571
Hei, jeg sal til USA om en ukes tid. Jeg har dessverre kun mulighet til å dra på et outlet sted. Men merkene jeg ser mest etter er Abercrombie og Ralph Lauren. Så det er hva jeg velger mest etter. Det blir enten Camarillo Premium Outlet (Ralph Lauren, Ontario Mills(Abercrombie&Fitch) eller Desert Hills(Ralph Lauren) Hvis dere skulle valgt ut kun en outlet av de, hva ville dere valgt? Noen som vil anbefale noen av de stedene?
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Abercrombie. Her i Norge oppfatter jeg at en betydelig andel ser på Ralph som fisefin nesa-i-være-type. Men må det være merkeklær? Legger ved et par linker om å kle seg "riktig".
http://www.0330.no/2011/03/herremote...derobe_14.html
http://www.0330.no/2011/04/hvordan-b...l#.U9QgErGLWFU
Jeg tror ikke du finner så mye bra varer på verken av stedene. Outlettene selger andre modeller (som er billigere laget) og rester som ikke er blitt solgt i de egentlige butikkene.

Ville mye heller gått på et varemagasin. Finn en Lord & Taylor. Der har de ihvertfall Ralph Lauren og mange andre fine merker til ikke så ovedrevne priser. Sist jeg var der var det masse salg, og om du nevner at du er turist så hjelper de deg med å få enda 10% avslag.
Sitat av MBTI Vis innlegg
Jeg tror ikke du finner så mye bra varer på verken av stedene.Outlettene selger andre modeller (som er billigere laget) og rester som ikke er blitt solgt i de egentlige butikkene.
Vis hele sitatet...
Dette stemmer ikke. Samme varer går igjen overalt, ofte er det også fjorårets varer - men ikke alltid. Kvaliteten er lik. Vi gjorde mange gode kjøp via outlets sist.
Ralph Lauren all the way. Klassiske, stilrene greier som alltid er riktig.
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Abercrombie, bedre utvalg og som Duckie sier så er det ikke så fisefint
Hva går du med til daglig? Abercrobie eller Ralph Lauren? Velg det som passer stilen din best.