Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3117
Hei!

Planlegger en måneds roadtrip i USA nå til høsten, ruten er tenkt California - Nevada - Arizona - Texas - Colorado - tilbake til California. Er litt usikker ang. budjsett. Har lest litt rundt, og avhengig av hvor komfortabelt man vil ha det ser jeg at budsjettanbefalingene ligger på alt fra $50 til $300 om dagen. Jeg tenker å bo på hostel i de store byene, og campe/bo på moteller utenfor de store byene for å gjøre det billigst mulig. Noen med erfaring fra slik tur? Tror dere $100 om dagen vil holde til å se nasjonalparkene og feste litt i de store byene hvis jeg spiser billig, bor på hostel og camper en del?
Sist endret av BicBoi; 24. juli 2014 kl. 22:53.
Jeg vil anbefale å leie en bobil(RV) koster vel fra 8000 for en mnd for en med 5 sengeplasser, sparer en del på det
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Meg og Forconin har en 25 dagers road trip i USA om noen dager. 18 av overnattingsdøgnene kostet til sammen 3500 kr ettersom vi kjøper telt på walmart og camper på campgrounds.
Wesley Snipes, bitch
Snipes's Avatar
Sitat av nso Vis innlegg
Meg og Forconin har en 25 dagers road trip i USA om noen dager. 18 av overnattingsdøgnene kostet til sammen 3500 kr ettersom vi kjøper telt på walmart og camper på campgrounds.
Vis hele sitatet...
Har veldig lyst til å gjøre noe liggnende en gang jeg får råd. Du kunne ikke tenkt deg å skrive en tråd om det på freak når du kommer hjem fra turen da? Med steder dere har vært, erfaringer, utgifter osv.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Sitat av Snipes Vis innlegg
Har veldig lyst til å gjøre noe liggnende en gang jeg får råd. Du kunne ikke tenkt deg å skrive en tråd om det på freak når du kommer hjem fra turen da? Med steder dere har vært, erfaringer, utgifter osv.
Vis hele sitatet...
Sure thing. Det blir en del billigere for oss å komme oss dit siden vi bor i Mexico, men ellers så blir det relativt like utgifter
Sist endret av nso; 25. juli 2014 kl. 01:51.
Trådstarter
24 4
Kult nso! Hvor mye har du med/regner du med å bruke i lommepenger?

Hold meg oppdatert Jeg drar selv til USA i slutten av August, så blir det evt. roadtrip i Oktober om jeg ikke har blåst alle pengene.