Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2534
Hei alle danseglade freakere.

Drar for førsta gang på Tomorrowland sammen med dama i år. Noen som har tips til artister man MÅ få med seg neste helg, eller andre små hemmeligheter festivalen har å by på som er verdt å sjekke ut?

Preferanser: Hardt og møkkete. Lite vokal.
Altså, kan ikke svaret deg direkte på spørsmålet ditt.

Men et tips av meg er makka, veeeldig mye makka.
Mine tips er Bushwacka, Marco Bailey, Umek, Adam Beyer, Chris Liebing, Ed Rush & Optical, Hernan Cattaneo, Jeff Mills, Seth Troxler, Green Velvet (har vært på Tomorrowland to ganger tidligere, og begge gangene har han spilt sykt fete sett), Tube & Berger og sist men ikke minst Josh Wink. Gleder meg spesielt til Seth Troxler, Josh Wink og Ed Rush & Optical. Sistnevnte får virkelig dansefoten min i gang Skulle egentlig nedover denne helgen også (hadde pass) men endel drit på jobb kom i veien så måtte skippe første helga

Har hus i Belgia så slipper heldigvis hotell/camp ^^
Trådstarter
3 0
Takk for tips.

Har vært på mange festivaler der livet på campingen er like fett som festivalen, selvfølgelig ikke så digg å våkne opp i et 50 grader varmt telt, men er noe med følelsen av å virkelig leve i festivalen.

Noen her inne som nettopp har kommet hjem etter første helgen eller skal ned neste helg?
Vi flyr nedover på onsdag, hjem igjen på mandag. Flyr fra Værnes til Amsterdam.
Trådstarter
3 0
Vi flyr samme dager, men fra Gardermoen til Brussel. Er det noen smarte triks for å komme seg fra flyplassen til festivalområdet, eller bør vi beregne en halv dag i kø for buss.

Fant forresten et passe oversiktlig program man kan printe:
http://www.dailymichael.be/wp-conten...-set-times.pdf

Ed Rush & Optical er jo helt sinnsykt. Josh Wink og Seth Troxler var også coolt. Kudos for gode tips.
Sist endret av bustedread; 22. juli 2014 kl. 07:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Første gangen vi var der tok vi tog fra Zaventem (flyplassen i Brussel) til Antwerp og de hadde satt opp busser fra togstasjonen der til selve festivalområdet. Om det fortsatt blir lagt opp på denne måten, men det var ihvertfall veldig enkelt og kjapt (minimalt med venting).
▼ ... over en uke senere ... ▼
Mekka en liten aftermovie fra helg nr 1.

https://www.youtube.com/watch?v=URxWURoFDB0