Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Hvordan browser du freak?
Som regel i ulike underforum 12 6,15%
Forsiden 134 68,72%
Via Nye innlegg 49 25,13%
Stemmegivere: 195. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  17 2173
Husker i mine først år her, pleide jeg alltid å besøke ulike underforum, alt etter hva jeg ville lese om. Men nå er forsiden hvor man ser tråder fra aller underforumene min favorittfeature til freak Så hva med dere?
Sist endret av bloodshotEyes; 30. oktober 2013 kl. 21:18.
Som oftes loker jeg på forsiden, og hvis jeg går til underforum er det stort sett Apple underforumet. Er der jeg føler jeg har mest å bidra med sånn sett.
Forsiden. Åpner opp 3 - 15 tråder med nye innlegg jeg føler er interessante i nye faner, får lest 2-3 før jeg glemmer bort resten og lukker browservinduet.

Repterer igjen etter en halvtime.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Når jeg var ny(før jeg registrerte bruker) pleide jeg å besøke underforum og lese gamle tråder, men nå føler jeg at jeg snart har lest alle trådene på forumet, så henger for det meste på forsida, med mindre det er noe jeg vet jeg lurer på.
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Forsiden. Åpner opp 3 - 15 tråder med nye innlegg jeg føler er interessante i nye faner, får lest 2-3 før jeg glemmer bort resten og lukker browservinduet.

Repterer igjen etter en halvtime.
Vis hele sitatet...
Jeg gjør det samme, bare at jeg refresher mindre enn hvert 60. sekund (Burde ikke jeg bli banna for å DDoSe freak snart?), samt at jeg leser alle trådene jeg åpner.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
1. Hurtiglenker>Nye innlegg i tråder jeg har deltatt. Åpne alle med nye svar.
2. Gå til forsiden, åpne 5-20 tråder.
3. Veksle mellom YT, facebook, freak osv. Leser gjennom mine 20-30 tråder, troller litt og svarer på et par. Bruker gjerne en halvtime-time på det.
4. Repeter etter 30-60 minutter hvis jeg enda er på datamaskinen.
Sist endret av Dongerino; 31. oktober 2013 kl. 02:42.
Forsiden.

Scroller nedover siden, og finner jeg ingenting interessant trykker jeg på freaken i hjørne slik at siden blir oppdatert. Er det fremdeles ingenting interessant på freak så surfer jeg til VG.no.
Blar som regel fort nedover forsiden, men bruker underforum i tider hvor interessen er stor for det. F.eks, leser spillforumet i peioder hvor jeg spiller hardt.
Ser først gjennom forsiden, derretter underforum. Pleier som oftest å lese på diskusjon og rusforumet, og noen ganger raider jeg hele freak.
Oppdatere forsiden på freak 24/7 i spenning akkurat som dama gjør på facebook
Scroller som regel ned forsiden til jeg finner noe av interesse å åpner det i ny link. Skal jeg finne noe spesifikt som for.eks "russetid" så går jeg på google å skriver: "site:freak.no russetid". Liker den søkemetoden bedre enn freak sin av en eller annen grunn.
Flere enn meg som får nostalgiaboner av å lese eldgamle tråder? Nettet virket så mye mer uskyldig og "hihi nå prater jeg med folk over nettet, dritkult"- enn nå.
Egentlig kun forsiden når jeg tenker meg om i 80% av tilfellene, alt annet er gamle poster som er verdt og lese
Sitat av bloodshotEyes Vis innlegg
Flere enn meg som får nostalgiaboner av å lese eldgamle tråder? Nettet virket så mye mer uskyldig og "hihi nå prater jeg med folk over nettet, dritkult"- enn nå.
Vis hele sitatet...
Ser for meg det kommer av at dem som snakke på freak på den tide har blitt en del eldre å kommer med saklige posts iforhold til før.

Noe forteller meg at Slashdot, av dem 14k +/- posta han har, at ikke alle har vært like saklige og intellektuelle som dem 4-5k siste :P
Jeg kan ta feil dog. You never know.
Trykker på "nye innlegg" hvert femte minutt jeg er på internett Bruker resten av tiden på internett til å lese alle rare innleggene her inne
Sitat av Edited Vis innlegg
Ser for meg det kommer av at dem som snakke på freak på den tide har blitt en del eldre å kommer med saklige posts iforhold til før.

Noe forteller meg at Slashdot, av dem 14k +/- posta han har, at ikke alle har vært like saklige og intellektuelle som dem 4-5k siste :P
Jeg kan ta feil dog. You never know.
Vis hele sitatet...
Gå til siste siden i diverse underforum og les tråder fra 2001/2002.
Mye morsomt der.

Her har vi for eksempel en tråd fra vår kjære nso som vil starte nettside.
http://freak.no/forum/showthread.php?t=5442

Sitat av nso Vis innlegg
vi skal starte en side (stfu.no) med morsomme irclogger fra enkelte utvalgte kanalker hvor vi abuser mennesker uhemmet
her er noen utdrag fra en av dem..
Vis hele sitatet...
Sist endret av Bombasa; 31. oktober 2013 kl. 12:20.
Alkoholisert gamer
Som de fleste andre her.. Oppdaterer forsiden ca hele tiden, i håp om noe nytt.. Etter 5-7 minutter blir jeg lei, og går til underforum jeg syntes er interessante.
Så tilbake til forsiden..
Når jeg har trykket istykker freaken hopper jeg videre til kvalitetspoeng-knappen. Neste steg er å finne innleggene med mest poeng, repeteres helt til det bare er innlegg med et fåtalls antall KP.