Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  39 3241
http://www.dagbladet.no/nyheter/2003/03/22/364661.html

ikke kom å syt over politivold hvertfall!
føkkings pøbelrasshøl..
The Rhymenocerous
polle's Avatar
"å se på mei, jei er tøff som kaster stein på onkel politi, hurra jei er kul!! Nei nei onkel politi, ikke forsvar deg når jeg prøver å skade deg med en stein, ikke slå igjen." Hælvette! om folk absolutt skal stå der å kaste stein så må de faen meg tåle å få smake sin egen medisin.
Egentlig så synes jeg at politiet i slike situasjone skal begynne å kaste stein tilbake.
Better than thou.
Sånne idioter som det der som gjør at vi andre får dårlig rykte...

(Men det betyr ikke at jeg er enig i politiets reaksjon.)
hehe, ja dere så vel hvem som kasta stein? på nyhetene? IRAKERE!!! å andre svarte folkeslag.. å seff de jævla blitzerene! syns politiet skulle grisebanka¨å arrestert dem om de så bare kasta en biiitteliten stein jeg!

:: U S A ::
De som gjør dette har jo misforstått problemet. Det er ikke politiet som bomber irak, men usa. Og når man skal holde en demonstrasjon, så er vel mye av hensikten å få alt annet enn negativ omtale rundt den.

Er vel ikke lenge før vi får høre om at noen politier har blitt anmeldt for politivold i denne saken.
I en demo mot krig er det vel ikke noe sjakktrekk å pælme stein.
Jeg synes det er tragisk at folk utøver sitt hat mot samfunnet ved å oppføre seg voldelig mot politiet som ikke har noe med krigen å gjøre (selvom de er i myndighetene). Vold er en dårlig unnskyldning for å ikke argumentere.
http://www.nettavisen.no/img/0011/074111.jpg

De som kastet stein var tydligvis med i demo'n for å terge snuten.
I like turtles
Skyfex's Avatar
Au! Jeg ville ikke vært han fyren i rød genser med sekk.. ser ut som han skal til å få en stor jafs av rævva si..

Du er ikke særlig smart hvis du angriper politiet i en aksjon for fred.. Ganske ulogisk
haha så bra SkyFex er utsom at hunden er på vei til å "dig in". haha bad.
Very Important Lurker
Keanu's Avatar
De som kastet stein på politiet i dag, var ikke der for å demonstrere mot krig. Du må huske de tusener som var der fordi de ønsket å ytre sitt syn, også kommer de forbanna dustene og ødelegger hele demoen!

jdG: Nei, jeg så nesten bare hvite. En idiot er en idiot uansett hudfarge. Garantert idiotiske irakere også, bare se på Saddam.
Altså demo i seg selv.. herrigud, bli voksne.. hjelper sikkert Såå mye å demonstrere, særlig hvis de skal lage så helvettes mye kvalm ut av det.
Skjønner ikke helt hva de tenkte på jeg... Der ser man en hær av politimenn med batonger og skjold... er det ikke noe inni en som sier at man i hvertfall ikke bør terge dem?
Jeg synes de fikk som fortjent. De får skylde på sin egen dumhet
Master debater
Dekilaz's Avatar
offtopic:

jdG: "og andre svarte folkeslag"? Utdyp dette litt, din forbanna idiot...
hmm!! idiotene ble jo filma da!! hehe

mms://vg.nr.no/03/03/demoonstrasjon3.wmv

Last ned denne for de som ikke kan fra før:
http://censored.firehead.org:1984/as...SFRecorder.exe
Better than thou.
Opprinnelig postet av arisnaub
Altså demo i seg selv.. herrigud, bli voksne.. hjelper sikkert Såå mye å demonstrere, særlig hvis de skal lage så helvettes mye kvalm ut av det.
Vis hele sitatet...
Nei, la oss like gjerne sitte tilbakelendt og se alt gå slik vi ikke vil det skal gå. Og den "lage kvalm av det" delen viser bare at du ikke har forstått at 40-50 av de er rasshøl og resten er mennesker som velger å ytre sinne synspunkter fredlig.
Opprinnelig postet av Dekilaz
offtopic:

jdG: "og andre svarte folkeslag"? Utdyp dette litt, din forbanna idiot...
Vis hele sitatet...
jeg mente ikke noe rasistisk med det, men jeg syns jeg bare så fargede som kastet stein, å da tenkte jeg med en gang at det sikkert var "norske" irakere.. jeg så hvite også såklart, spez blitzere..
beklager at jeg sa "sorte folkeslag"! var ikke meningen å fornærme noen!
alltid noen tullinger som skal ødelegge en god demo...!

og for de som ikke tror at det hjelper å demonstrere mot noe... les litt "nyere historie"...
Jeg blir grusomt irritert over hvor lite politiet gjør under slike situasjoner. Bare slå de lett med noen batonger og få noen hunder til å bite de. Synes de kunne skutt med skarpt jeg. Iallefall brukt mye mer tåregass. Slik som amerikansk politi skal bruke: paintball med baller fylt med tåregass. Noen skudd i brystregionen så er folket utsatt i noen minutter. De som kaster stein er jo kun rusk som bare oslo kan klare å ale fram som kun er ute etter bråk og slosskamper med politiet.
Very Important Lurker
Keanu's Avatar
Og du tror ikke hatet mot politiet hadde blitt enda større da?
Veldig stolt over norsk politi når det gjelder hvordan de oppfører seg mot demonstranter.
Eriken's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av Keanu
Og du tror ikke hatet mot politiet hadde blitt enda større da?
Vis hele sitatet...
hva slags latterlig hat er dette!??! de som hater purken gjør det fordi de er kriminelle og er "dumme" nok til å bli tatt...
nei, go tipex!
Som na1t sier så om du ikke er kriminell så har du heller ingen grunn til å hate politiet. Politiet er jo bare til jo holde ro og orden og få folk med sosiale problemer(les: kriminelle) til å skjerpe seg.
Ka e det med folk som tror vold vil skape fred? ..rofl
Opprinnelig postet av TipeX
Som na1t sier så om du ikke er kriminell så har du heller ingen grunn til å hate politiet. Politiet er jo bare til jo holde ro og orden og få folk med sosiale problemer(les: kriminelle) til å skjerpe seg.
Vis hele sitatet...
Etter hva jeg har erfart er de også ganske glad i å stoppe folk med langt hår.
Langhåret: "Hæ? Hvorfor stopper du meg?" Purker: "Rutinekontroll" Langhåret: "Det ser ikke ut som en rutinekontroll, er det fordi jeg har langt hår???" Purker (blir nå sur): "Jeg må nok ringe og sjekke deg opp bla bla bla....... greit, du kan gå" Langhåret kommer nå for sent på jobb eller skole, konsert, ja, hva som helst altså.

Det er purken som er skurken, han tok den siste sylteagurken...
Spyl dem vekk, skyt gummikuler på dem, la bikkjene herje med dem etc
Better than thou.
Det morsomme er at disse (IMO idiotiske) kommentarene kommer fra de som har det aller største problemet med "maktregimer".
I like turtles
Skyfex's Avatar
Carlo: Det jeg tror folka mener er at ved å demonstrere på den måten gjør de ting værre. Fredelige demonstrasjoner funker, bare se på Gandi
Altså, nå må vi stikke fingern i rompa å se hvor vi er!

Hele vitsen med demonstrasjonen forsvinner jo! Det blir jo nesten som at "vi kriger mot krig". Er det ikke vold og sånn de vil fjerne? Har hørt om fight fire with fire men trodde ikke så mye på det...

[offtopic] jdG: HIM er knall!! [offtopic]
Better than thou.
SkyFex: Ja, men disse folka forstår ikke at det var 40-50 av 10 000 folk som kasta stein og generelt oppførte seg som forbanna idioter. Det kan like gjerne være det er nynazister som var ute for å fucke opp for Blitz og Fredsinnitiativet.
Med Stein Lillevolden i spissen av nynazister, trokke det!
Better than thou.
Jeg sier ikke at det var det, men poenget mitt er at det like gjerne kunne vært det.
Det er forsåvidt sant nok, nynazistene har jo stor interesse av å føkke opp for andre folk, generelt alle andre en seg selv....
Skyte med skarpt og drepe uskyldige!?
Smart må jeg si... Veldig smart...

Hvor dumme går det ann å bli egentlig? Man bør alltid finne den beste ikke-voldlige utveine. Hvorfor i helvete er folk i mot krig når de sier slikt tull? Latterlig.


At det ikke hjelper å demostrere er enda latterligere. Noen som så nytt på nytt? Så dere Saddam som lo? Vet dere; han ler av DERE!
Blitzerne har ikke så mye de skulle ha sagt; istedet for fredelige aksjoner fordi ikke får beholde det huset deres, angrep de Rådhuset og det måtte pusses opp i hundretusenkroners klassen.

Carlo: Hvem er "disse folka" ?
"vi syntes det er teit at folk bruker vold i en demonstrasjon for fred og vi mener at politiet burde slå de som ikke oppfører seg hardere, ja helst skyte dem med tåregass"

motsigelsene er vel for åpenbare, what?

men hva faen er problemet til blitzerne? hva er det de driver med liksom? turer de bare omkring for å hate "snuten"? snut er ut, jævlig bra.
Opprinnelig postet av kermit-
http://www.nettavisen.no/img/0011/074111.jpg

Vis hele sitatet...
Bokstavligtalt doggystyle
Eriken's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av Kamuflash
men hva faen er problemet til blitzerne? hva er det de driver med liksom? turer de bare omkring for å hate "snuten"?
Vis hele sitatet...
ja det er faktisk akkuat det de gjør..

snut er ut, jævlig bra.
Vis hele sitatet...
blitt busta for taging på guttedoen eller?
pønkfjorttis...

dweep: har den der som bakgrunnsbilde jeg
Sist endret av Eriken; 31. mars 2003 kl. 03:26.
pønkfjorttiser skjønner ikke sarkasme, monkey boy.
▼ ... noen uker senere ... ▼
pønkfjortis? det var selvmotsigende