Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 5601
Har fått så sinnsykt mange variende svar på dette, noen sier at amfen fordamper, andre sier at det løser opp kutt som du ikke vil ha i åra uansett og noen sier det er helt nødvendig fordi amf inneholder mye dritt. Så what do?
De gangene jeg har skutt amfetamin har jeg aldri kokt det, og aldri sett noen gjøre det.

Og har hørt det samme, at om du koker det er det fort mulig at du får med noen annen drit.
Amf skal Være vannløslig
Amf tåler ikke så høye temperaturer. Meta gjør.
Til fremtidige lesere:

Splitta nå en 0,2 på 3 skudd: to hvor jeg varma til alt løste seg opp (tok rundt 4 sekunder), og et hvor jeg ikke varmet i det hele tatt. Sistnevnte var mest merkbart, så de over meg har nok rett. Takk
Sist endret av bloodshotEyes; 27. november 2014 kl. 23:45.
Mener du altså å injisere kokende væske inn i blodet ditt?
Valgfri brukertittel
KingofSpades's Avatar
52 8
Har aldri kokt amf, og selv når jeg har mekka speedball så har jeg kokt heroinen før jeg blander inn amfen. Har aldri sett noen koke amf heller, men har sett noen som varmer skuddet før filtrering (altså vannet koker ikke, den blir bare varmere). Er ganske usikker på hvorfor de varmer skuddet.
Sitat av villsvin Vis innlegg
Mener du altså å injisere kokende væske inn i blodet ditt?
Vis hele sitatet...
Nei, men noen stoffer trenger varme for og lese seg opp, f.eks heroin. Men man venter til det er lunket/kaldt Før injeksjon.
Ingen vits i å koke fart nei! Må si jeg fikk lyst på en smell sjæl.
Sitat av KingofSpades Vis innlegg
Er ganske usikker på hvorfor de varmer skuddet.
Vis hele sitatet...
Det er for å løse opp absolutt alt i skjea, selvom det mest sansynlig bare er potensielt farlige blandemidler. Men når man bruker nåla vil man ikke la noe rusmiddel gå til spille, så tankegangen er at kanskje er det litt amf i den lille klumpen med kutt. Rusen prioriteres høyt over helsa hos de fleste når man injiserer.
Valgfri brukertittel
KingofSpades's Avatar
52 8
Sitat av bloodshotEyes Vis innlegg
Det er for å løse opp absolutt alt i skjea, selvom det mest sansynlig bare er potensielt farlige blandemidler. Men når man bruker nåla vil man ikke la noe rusmiddel gå til spille, så tankegangen er at kanskje er det litt amf i den lille klumpen med kutt. Rusen prioriteres høyt over helsa hos de fleste når man injiserer.
Vis hele sitatet...
Jeg er uenig og føler at kommentaren din er litt fornærmende, selv når du sier "hos de fleste". Jeg kan si utifra egen erfarig at de aller fleste (hvertfall her i stavanger) er IKKE sånne som prioriterer rusen over helsa. Men, igjen fra egen erfaring, de jeg har møtt som faktisk gjør det var heroinavhengige.
Sitat av KingofSpades Vis innlegg
Jeg er uenig og føler at kommentaren din er litt fornærmende, selv når du sier "hos de fleste". Jeg kan si utifra egen erfarig at de aller fleste (hvertfall her i stavanger) er IKKE sånne som prioriterer rusen over helsa. Men, igjen fra egen erfaring, de jeg har møtt som faktisk gjør det var heroinavhengige.
Vis hele sitatet...
Mente ikke å være fornærmende i det hel tatt, driver jo med den samme dritten selv. Jeg ser værtfall ingen grunn til å varme amf hvis de vet det er vannløslig, da må det jo være det jeg selv sa; for å få ut det siste microgrammet.
▼ ... flere år senere ... ▼
Heisann alltid satt pris på forumet og funnet svar på mange spørsmål jeg har sittet med. Selv koker jeg aldri amfetamin. Den ene gangen jeg prøvde å varme det i en skje, med lighter, størknet det fort og ble rød-rosa i fargen og steinhard i konsistens. Hvis det derimot er mixet med (cut with) enten GELATINE eller CELLULOSE, forgive my English, kan man varme mekke begeret med ferdig behandlet løsning i microwave på rundt 750w (ofte rundt max effekt) i 3-5 sekunder, og den "grøtete", seige løsningen blir krystall klar. Downside of it.. det er IKKE å anbefale å injisere noe som helst med høyere temperatur enn vanlig kropps temp. Det vil gjøre merkbart vondt, i verste fall forårsake indre X.grads forbrenninger. Og dersom man observerer sprøyten med den varmede løsningen, vil man etterhvert som den kjøles ned naturlig, se dannelsen av små "tråder" som sirkulært som en malstrøm gjør mer og mer av løsningen om tilbake til gelatin/cellulose i sin naturlige seige/"grøtete" form. En løsning som funker, slik at man unngår i det hele tatt å få i seg hverken gelatin/cellulose, er å varme løsningen som forklart i micro'en, så trekke opp gjennom filter/bomull (ALLTID TREKK OPP GJENNOM EN SLAGS FILTRERING; BOMULL, SMINKE PADS, MEDISINSKE FILTER SOM FINNES HOS ENKELTE STEDER SOM DELER UT BRUKER UTSTYR) for så umiddelbart å legge sprøyta i frysen. Amfetaminet vil ikke fryse, men gelatinen eller cellulosen vil stivne helt, og ren løsning med ren amfetain, man må regne med en del svinn i løsningen alt ettersom hvor utblandet stoffet er, kan sprøytes ut i et nytt mekke beger, filtreres og trekkes opp på nytt helt fritt for tilsetningsstoffer som ikke har annet nytteformål enn å øke mengden "stoff" man ender opp med, og i sin tur da kan forlange mer betalt for ettersom de færreste i det hele tatt nevner noen OM, eller hvor MYE det er blandet ut.

Håper dette var til noe hjelp, eller opplysning.

Jeg har vel prøvd å injisere det som skytes kan.. altså er det vannløselig, kan det brukes i sprøyte.

Joakim, sprøytebruker i 15 år til nå.
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av jpoosz85 Vis innlegg
Heisann alltid satt pris på forumet og funnet svar på mange spørsmål jeg har sittet med. Selv koker jeg aldri amfetamin. Den ene gangen jeg prøvde å varme det i en skje, med lighter, størknet det fort og ble rød-rosa i fargen og steinhard i konsistens. Hvis det derimot er mixet med (cut with) enten GELATINE eller CELLULOSE, forgive my English, kan man varme mekke begeret med ferdig behandlet løsning i microwave på rundt 750w (ofte rundt max effekt) i 3-5 sekunder, og den "grøtete", seige løsningen blir krystall klar. Downside of it.. det er IKKE å anbefale å injisere noe som helst med høyere temperatur enn vanlig kropps temp. Det vil gjøre merkbart vondt, i verste fall forårsake indre X.grads forbrenninger. Og dersom man observerer sprøyten med den varmede løsningen, vil man etterhvert som den kjøles ned naturlig, se dannelsen av små "tråder" som sirkulært som en malstrøm gjør mer og mer av løsningen om tilbake til gelatin/cellulose i sin naturlige seige/"grøtete" form. En løsning som funker, slik at man unngår i det hele tatt å få i seg hverken gelatin/cellulose, er å varme løsningen som forklart i micro'en, så trekke opp gjennom filter/bomull (ALLTID TREKK OPP GJENNOM EN SLAGS FILTRERING; BOMULL, SMINKE PADS, MEDISINSKE FILTER SOM FINNES HOS ENKELTE STEDER SOM DELER UT BRUKER UTSTYR) for så umiddelbart å legge sprøyta i frysen. Amfetaminet vil ikke fryse, men gelatinen eller cellulosen vil stivne helt, og ren løsning med ren amfetain, man må regne med en del svinn i løsningen alt ettersom hvor utblandet stoffet er, kan sprøytes ut i et nytt mekke beger, filtreres og trekkes opp på nytt helt fritt for tilsetningsstoffer som ikke har annet nytteformål enn å øke mengden "stoff" man ender opp med, og i sin tur da kan forlange mer betalt for ettersom de færreste i det hele tatt nevner noen OM, eller hvor MYE det er blandet ut.

Håper dette var til noe hjelp, eller opplysning.

Jeg har vel prøvd å injisere det som skytes kan.. altså er det vannløselig, kan det brukes i sprøyte.

Joakim, sprøytebruker i 15 år til nå.
Vis hele sitatet...
https://freak.no/forum/showthread.php?t=257409&page=7

Til info så er tråden gammel, og ting endte dessverre ikke bra. Men er sikkert noen som setter pris på tips o.l. uansett.
https://freak.no/forum/showthread.php?t=257409&page=7

Ta vare på deg selv.