Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2125
Hei nå er det ikke lenge til vi vender snuta til Kos, og spørsmålet mitt er hvor mye penger jeg trenger og ta med meg.
Sist endret av Nakendyr; 27. juli 2014 kl. 12:01.
Kommer an på, jeg i mallorca lå på 600 kr dagen ca
Trådstarter
25 1
Sitat av vamvam Vis innlegg
Kommer an på, jeg i mallorca lå på 600 kr dagen ca
Vis hele sitatet...
Og da fikk du råd til alt? fylla osv?
Om du har en all-inclusive og betalt for transport til og fra flyplassen trenger du strengt tatt ikke ei krone
Var der nettopp.
jeg levde på 150 euro dagen + 35euro for taxi til/fra flyplassen-->kos by.
middag på småfine steder kommer fort på 30euro pr pers(men du kan jo alltids leve på gyros), drink på byen/stranda er 6-8euro.
Jeg var der også nettopp.
Forbruket kommer veldig an på deg selv. Bor du så nærme byen at du kan gå? Bra.
Du kan få middag ned til 10-11 euro, selv om det da blir mye gyros og andre kjedelige ting.
Som sagt over her får du drinker til ca 6-8 litt avhengig av sted, vors mye så slipper du å "kjøpe" deg full på byen.
Det kommer også an på om du skal spise tre måltider om dagen ute på restauranter, eller om du klarer deg med bagetter til frokost fra supermarkedet.

En venn av meg klarte seg på 400 euro i 8 dager. Selv brukte jeg ca. det dobbelte.
Drikk sprit på hotellet før du drar ut. Spriten er billig. Fin sprit for under 100 kr flaska.
Drikker du øl på byen og bare en og annen drink så sparer du. Øl fra 2-5 euro og opp mot 6-7.
Har du funnet go'formen før du drar på nattklubbene så trenger du ikke bruke alt av penger i baren

Sitat av jpano Vis innlegg
Om du har en all-inclusive og betalt for transport til og fra flyplassen trenger du strengt tatt ikke ei krone
Vis hele sitatet...

Hehe skjer jo ikke så mye selv på all-inclusive hotellene. Blir fort en kjedelig ferie. Må jo ut å jakte vet du
Sist endret av frtoretang; 27. juli 2014 kl. 13:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
endte selv opp på noe rundt litt over 1000 euro på fyll og fanteri da jeg var der nede
Sitat av Tholov Vis innlegg
endte selv opp på noe rundt litt over 1000 euro på fyll og fanteri da jeg var der nede
Vis hele sitatet...
Men hvor lenge var du der? 1.000 euro på en uke eller 1.000 på 3 uker. Blir en viss forskjell