Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1901
Så, heroinen i Norge er ikke vannløslig uten askorbinsyre. Det fikk meg til å lure på om effekten er bedre om man sniffer et cut av både hero og syre. Noen som har prøvd det?
Hvis du mener å gjøre heroin fra freebase til hydroklorid (har ingen praktisk erfaring med heroin), så skal det i teorien bli tatt bedre opp i slimhinnene.
Du får bare prøve å finne det ut da. Tviler på at det blir noe dårligere funk hvertfall, pluss at det er jo ikke noe farligere heller om man først dytter i seg Heroinen.
Sitat av Muradi Vis innlegg
Hvis du mener å gjøre heroin fra freebase til hydroklorid (har ingen praktisk erfaring med heroin), så skal det i teorien bli tatt bedre opp i slimhinnene.
Vis hele sitatet...
Jeg tror ikke man gjør noe konvertering. Men det løser seg jo kjappere opp, værtfall når man koker det. Et annet alternativ er å koke det, avkjøle og så sniffe gjennom en sånn nesespray eller noe.
Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Du får bare prøve å finne det ut da. Tviler på at det blir noe dårligere funk hvertfall, pluss at det er jo ikke noe farligere heller om man først dytter i seg Heroinen.
Vis hele sitatet...
Jeg ville ikke vært et øh godt testsubjekt akkurat i går, men kan teste senere i dag. Men rent fysisk er faktisk askorbinsyre farligere, det tærer mye mer på årene enn vanlig gateheroin. Og i og med at det er en syre tror jeg ikke det er særlig godt for neseveggene heller. C-vitamin (et enda verre alternativ), som er grunnen til at mange mener det askorbin bør være enklere å få tak i. Er et reseptbelagt legemiddel i dag.
Sist endret av bloodshotEyes; 30. november 2013 kl. 11:08.
Jeg tenker virkningen blir den samme da nesen klarer det fint selv, men det går raskere med askobinsyre kansje?
Men hvis det viser seg at askobinsyre er skadelig for slimhinnene, så vil jevnlig bruk føre til at du må finne andre måter å administrere heroin på.
Korrekt. Jeg kjører en blanding mellom skyting og snorting for tiden, da jeg har elendig skyteteknikk og det får årene kjenne :/ men fikk teken på å skyte i går, tror jeg værtfall, og det er jo soleklart best. Når jeg snorter det syns jeg egentlig ikke det er verdt pengene, men det er eneste rusmiddelet jeg liker så whateheck. Uansett, planen min er å holde forbruket til 1-2 ganger i måneden. Men denne uka har det blitt fullt kjør. Poenget jeg vil frem til er at hvis ikke syre+hero gir godt resultat, og jeg mister skyte-teknikken etter en 3 ukers pause legger jeg hele driten på hylla da jeg er drittlei blåmerker og småvondt på årene.
Hvis du ofte er plaget med blåmerker og vonde, ødelagte årer på kort tid, så bør du bare legge fra deg nålen eller få skikkelig opplæring. Det er nok at du tar nålen litt skjevt ut når du er ferdig med å trykke at hele åra er ødelagt. Eller så må du rett og slett bare få noen som har god erfaring å sette for deg.

Så hvis du legger fra deg nåla, men ikke synes snorting er verdt pengene, så prøv å røyk det. Særlig med hasj, det skal være en kjent slager hos de som røyker heroin, men der også har teknikk litt å si. Man pakker det ikke bare i en pipe eller ruller det i en joint og fyrer løs.
Det er ikke like ekstremt som jeg fikk det til å virke i posten over altså. Bare litt ømhet og en svak blå/gulfarge som varer en ukes tid etter siste fuck-up. Men i natt satt jeg to skudd og åren er god som ny så jeg håper jeg har det inne. Røyking har jeg aldri skjønt greia med. Å røyke en 0,1er tar godt over et kvarter for meg!
Det er greit det, men du må huske på at dette er gatestoff. Du vet aldri hva det kan inneholde. Er du veldig uheldig, så kan et enkelt bomskudd være nok til at du seriøst blir skadet, og i værstefall føre til døden. Siden du allerede tar heroin intravenøst, så kan jeg med god samvittighet anbefale at du en valium eller to et par timer før du tar en injeksjon. Det hjelper ihvertfall meg mot noia, skjelvninger og klarer å treffe mer presist.

Men det aller beste hvis du skal ta en injeksjon, er å sitte sammen med noen andre. For det første kan dere sette skudd på hverandre, noe som er mye enklere enn å gjøre det selv. For det andre, så kan dere passe på hverandre hvis en av dere får pustestans eller lignende.

Trodde ikke det tok såpass lang tid å røyke hest. Har alltid tenkt på å røyke det eller sette en karamell den dagen jeg skal prøve det ut.

Forresten, tar det lang tid før heroinen funker når du snorter den?
Godt tips angående valium. Er dog ikke ved stadiet at jeg sitter i hardcore abstinenser og prøver å mekke meg et skudd, er mer en utradisjonell helgekos Jeg vet ikke med andre, men for meg tar røyking værtfall så lang tid. Hvis du skal prøve H vil jeg anbefale å enten skyte eller snorte. Å røyke vil du ikke få til og dermed blir rusen dårlig og du kommer til å prøve på nytt. Snorter du kan du få bra og sterk rus, men den kan også være underhvelmende i forhold til hva du har hørt. Så om du har god viljestyrke vil jeg faktisk anbefale å få en erfaren fyr til å mekke et skudd for deg. På den måten vil du føle hvordan heroin skal føles, og unskyldninger som "fikk ikke ordentlig funk, blir kanskje bedre neste gang" eksisterer ikke.
Gateheroin? Betaler du godt nok får du se eggget bli åpnet om du vil.
Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
Gateheroin? Betaler du godt nok får du se eggget bli åpnet om du vil.
Vis hele sitatet...
Hvem som helst kan jo åpne et egg, buffe/blande ut shiten og så pakke det inn igjen i et nytt egg...

Ingenting som tilsier at et "egg" er 100% rent og ublanda, selv om du er der når det blir åpnet "første" gang.