Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 932
i vår eksistens
frekvens's Avatar
Noen som ennå spiller dette? Eller nylig har hooka seg dette spillet? Legg ut gt, hvilke(n) character du har og hvilken level de er på.

Hadde vært fett om det ennå var noen nordmenn som spiller dette også.

Min gt; fargeklatt
Jeg har foreløpig en level 24 Siren og en level 11 Commando tror jeg.

Har også mic.

Peace
Spiller dette på PS3.
Skulle vært mulig å kunne spille sammen på samme spillet, selv om man ikke har samme konsoll. :/

Forøvrig har jeg Assasin og Siren, begge på level 20 + Siren level 10 og Comando på level 10 og 7.
Har også mic. Kunne tenke meg å spille online med noen på ca samme level, eller begynne helt fra scratch!

^^
Atomic radiation
Underlaid atom's Avatar
Spiller Xbox 360 har en Siren i level noe og 20 en assain i 30 og enda en Siren i level 10
Har mic
Gametag underlaidatom.
Som regel lovlydig
Dr. fungitumb's Avatar
Gt: c3drik
Assassin lvl 51 og en mecromancer på 10-11 (husker ikke.. prøvde den bare litt)
Sist endret av Dr. fungitumb; 5. mai 2013 kl. 13:33.
i vår eksistens
frekvens's Avatar
Trådstarter
Har addet dere begge. Selv om jeg bare er halvveis til 50 ennå. 24 nå, men 25 veldig snart.

Noen flere?
GT: MariusRofl2k
har nettopp kjøpt spillet og skal sette igang. Kongespill!
i vår eksistens
frekvens's Avatar
Trådstarter
Sitat av streetch Vis innlegg
har nettopp kjøpt spillet og skal sette igang.
Vis hele sitatet...
Nice. La til deg og. Begynner gjerne på en ny playthrough med ny character
▼ ... noen uker senere ... ▼
Håpet å finne en slik tråd som det her, kjøpte det for 2 dager siden å er ikke proff ennå har desverre ikke mic:/ lvl 21 gunzerker, gamertag: Turbulentvermin om noen vil spille, mic kan ordnes innen kort tid om noen vil spille litt ingen problemer med å starte ny char sammen!
Sist endret av Slappyface; 27. mai 2013 kl. 05:02.