Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 937
Kjøkkensjef
Hofsoe's Avatar
Ingen som har postet om dette enda nei. Vel, da får jeg lage en da, så vi ikke ødelegger andre sine poster med offtopic.

Som dere sikkert har fått med dere er Mulla Krekar arrestert fordi han slang med kjeften i Nederland om at han hadde selvmordsbombere som skulle ta hevn på USA eller noe i den dur. I går vart han altså arrestert pga dette, og fordi at Norge var redd han ville rømme landet. (Veldig merkelig dette ettersom de ville sende han ut men men). Jeg synes det var bra at Norge endelig begynner å ta til fornuft å arresterte denne idioten. Håper de straffer han hardt, og får tatt knekken på alle disse soldatene som han styrer.
Kanskje dette burde bli Norges egne oprasjon, å ta ta ut Krekars folk. Imponere USA og for verdens sikkerhet generelt

Men jeg må si jeg satt å virkelig godtet meg da de arresterte han jævelen. Håper Norge straffer han hardt. Send han ut, eller sett han på glatt celle i MANGE MANGE år. Mer enn 21 år.

Men hva synes dere om denne saken?
Sist endret av Hofsoe; 22. mars 2003 kl. 18:51.
Norge er for pysete, det gjelder spess til Kjell Magne Bondevik og hans stab.. Det er min mening iallefall
Kjøkkensjef
Hofsoe's Avatar
Trådstarter
Det var faktisk Jon Lilletun som var keen på få til en arrestasjon på Krekar. Det overrasket meg endel.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
HanZl: Helt enig. Norge er alt for pysete og de burde slutte å handle med alle landene som støtter en krig eller andre terrorhandlinger generelt. Slik som verden er nå kan jeg ikke si at vi har utviklet oss så veldig siden siste istid... Man burde da kunne finne fredlige løsninger på ting!

[Edit]
Ble vel litt off-topic dette da . Vel, Krekar er iallefall en påstått terrorist og har de beviser så kan de endeligen arrestere han for meg. Man er jo uskyldig til det motsatte er bevist .
[/Edit]
Sist endret av Tias; 21. mars 2003 kl. 23:12.
Kjøkkensjef
Hofsoe's Avatar
Trådstarter
Hadde bare personer som Bush og Blair hatt mer tålmodighet ja.
Men Saddam er en farlig mann. Han har jobbet på spreng for å få en større hær siden 2. Golfkrig.

Men kan vi være så snill å holde krigen ute av denne tråden?
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Beklager . Men som jeg sa, har man beviser for at han har gjort noe så bør de faktisk gjøre noe med han og.

[Edit] Skriveleif [/Edit]
Kan vel da ikke akkurat si at han lyktes i det.. han har tross alt hatt 12 år på seg, men hæren er fortsatt mindre enn den var under krigen i 91.. (og nå er den enda mindre )
putt ham inn. Han er sikkert en mulig terrorist. og han derre broren var jo helt vill
Kjøkkensjef
Hofsoe's Avatar
Trådstarter
Så dette. De burde ta hele familien hans. De har sikkert kontaker med de folka nedi der de å.
skulle ønske de arresterte den scary krekaren som fulgte etter meg en stund
Better than thou.
Opprinnelig postet av Hofsoe
Så dette. De burde ta hele familien hans. De har sikkert kontaker med de folka nedi der de å.
Vis hele sitatet...
Du stråler i din egen dumhet..
Det som er litt gøy er jo at det går imot prinsippet om en rettsstat å dømme noen på grunnlag av antagelser. Så får se hva som skjer. Selv om han har blitt arrestert betyr det ikke at han er dømt enda.
Opprinnelig postet av Psyc0re
Det som er litt gøy er jo at det går imot prinsippet om en rettsstat å dømme noen på grunnlag av antagelser.
Vis hele sitatet...
Hvis du med antagelser mener indisier,så er det fullt lovlig i alle land som kaller seg rettsstater.

At han skal få lov til å bruke Norge som en slags terrorbase mens han er i Irak og kriger,og i Nederland og erklærer Jihad på tv blir litt drøyt for de fleste vil jeg tro.
utlever han til et land som kommer til og "ta han av dagen"

;D
ingen som har filmen av da han ble arrestert?

den som gikk på TV2?

Sprellet godt denne Mullah da de prøvde å få han i jern
ja, derfor noen req'et opptaket
syntes det er latterlig hvordan avisene prøvde å blåse opp situasjonen til "stakkars krekar, ble mishandlet av norskt politi"...
Når situasjonen er "Krekar er mistenkt for å drive terrorisme, og motsatte seg arrestasjon"...
(Og mon tro hvem som sørget for at TV2 var på pletten med kamera??... lukter skuespill synes jeg...)

Etter å ha lest utdrag fra uttalelsene til krekar på http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=52353 ...
så synes ikke jeg det virker som om det er så mye å "misforstå" i de setningene som kom fram der...
Denne gruppa til Sadam er en Muslimsk fundamentalistisk Gerilja som sloss mot andre geriljaer i området om kontroll. Egentlig skal de slåss mot Sadam men han er fornøyd med at de dreper hverandre.

De andre geriljaene er for det meste Kurdiske Frigjørings Geriljaer, derfor alle protestene fra kurdere her i landet. Siden Krekars gruppe har drept kurdere i Irak. Akkurat som Sadams soldater (Bortsett fra at de brukte kjemiske våpen).