Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 11888
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei.
Syns det hadde vært interessant å lese hva slags syke tripper eller andre unike erfaringer folk har gjort seg med forskjellige stoffer?

Personlig har jeg opplevd veldig mye rart hehe.. Å trekke frem den mest hårreisende og spesielle hendelsen kan fort bli vanskelig, men here we go..

Jeg var ung og dum, la oss ha det fullstendig klinkende klart først og fremst, kanskje en dum unnskyldning, men sånn er det...

Jeg satt i bilen, vi var 4 stykk i min lille søte bil som hadde kjørt ned mot stranda for å røyke DMT-5meo, som til sammen til en gate-verdi på 2,5 tusen kroner (bare denne posen altså) midt på svarte natta. Jeg var allerede i god stemning ettersom jeg allerede hadde røyka 1-3 gram god og bløt bønne og latt 2 lapper LSD smelte på tunga i et par timer allerede. Dette vil si at jeg nå følte meg som et overnaturlig beist som kunne zoome inn på hårstrå langs armene til folka i bilen med ULTRA HD X en million oppløsning og når jeg så lenge nok på kompisen min ble han omgjort til en stor til gul kylling med store gule majestetiske vinger og et fabelaktig stort nebb. Kyllingen fylte bongen med en overdose mengde av DMT-5meo, dette ble en nær døden opplevelse for meg. Da jeg trakk inn dette stoffet, som etter min mening lukta og smakte svidde bildekk, forstod jeg etter det andre dype trekket at jeg hadde driti meg fullstendig ut. Dette er hva som skjedde videre:

1. Jeg fryses og har nå en slem robotakig stemme som visker uendelig høyt baklengs inn i hue på meg, den visker høylytt at jeg har vært slem og at min tid har kommet.

2. En rød slange møter meg og tar raskt tak rundt halsen på meg, jeg kveles, den er sulten og vil nå begynne å spise deler av meg.

3. Slangen slipper taket rundt halsen min, jeg får tilbake pusten. Nå beveger den seg mot magen min, men klarer jeg personlig ikke å bevege på meg.... Jeg er paralysert og livredd, forstår at jeg er sjanseløs her og jeg gråter innvendig, men ansiktet mitt lar meg ikke gråte, det er totalt stivt og folka i bilen er nå livredde. Jeg har totalt heldekkende knall-svarte øyne og alle roper og skriker "GÅR DET BRA MED DEG!? HVA SKJER MED DEG? HALLO? HALLOOO? HVA SKJER MED HAN? SKAL VI RINGE NOEN? DETTE ER ILLE! TENK HVIS HAN DØR? SE PÅ ØYNA HANS DA!?"

4. Jeg merker at slangen har forsynt seg av mine indre organer. Jeg ser at slangen spiser meg og jeg er sjanseløs. Jeg har ikke lenger følelser i beina og nå skrur også deler i magen min seg av, dette merker jeg ved at jeg både hører og kjenner at jeg får en innvending kortslutning.

5. Jaja tenker jeg for meg selv, jeg kan i det minste føle at jeg fremdeles har lunger å puste med! Jippi, jeg kan puste. Jeg puster, jeg puster og jeg puster, dette gjentar jeg flere ganger oppi hodet mitt på dette stadiet.

6. Jeg mister kontakten med lungene mine. Det eneste jeg føler nå er følelsene fra halsen og opp. Jeg strever med å tenke, men så slår det meg. Er det nå jeg dør? Er det slik det virkelig skulle ende? Å nei, hva har jeg gjort! Jeg elsker jobforloveren min! Hun trenger meg, vi skulle få det så fint sammen!... Vel, jeg tenker enda, da er det vel håp?

7. Jeg mister synet. Jeg blir alene i mitt hode, alt annet er ikke virkelig. Jeg føler ingenting, jeg hører ingenting, lukter ingenting. Jeg lever igjennom tanker og jeg tenker "Jeg døde! Føøøkk... Ok... Så hva nå da? Hallo!...
Halloooo! Kan noen høre meg!!! Jeg døde, kan noen komme å hente meg?!..."

- Jeg venter.. Ingen kommer..

"Ok... Det her suger?...
Vent litt .. Hva sier dem... Åja! Aha!
Gå mot lyset sier dem jo! Det er lurt, men hvor er lyset?"

- Et ekstremt skarp hvitt lys lyser mot meg og jeg beveger meg mot det. Lyset blir bare større og større, skarpere og skarpere. Til slutt dekker det alt jeg ser!

8. Mine siste tanker var "Jeg elsker deg jenta mi!"
Så plutselig spyler/brå-kaster opp en haug av hvit gugge, direkte fra magesekken! Samtidig som jeg synker ned i sete på en utenkelig rar måte? Som om jeg ikke hadde noen muskler i hele kroppen?

Alle i bilen skriker og jeg hører at de skriker! Jippi! Jeg lever!
Jeg smiler fra øre til øre, hopper lykkelig ut av bilen og roper: FYYYYY FAEN! FYYYYY FAEN??!.. DET MÅ DU PRØVE MANN?! Også ler jeg meg skakk...

End of a true story!
Hadde ettervirkninger av den trippen i flere måneder etterpå, så ikke anbefalt å teste den kombinasjon altså hehe!
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Beklager skrivefeilene, det skulle blant annet stå "elsker jo forloveren min" og ikke jobbforlovern osv.. Håper noen fikk seg en god latter i det minste da^^
Prøvde trøfler for første gang i Amsterdam. Først tok vi en dose de anbefalte som vi fikk erfare var alt for liten. Noen dager senere bestemte vi oss for å prøve å få en mer vellykka tur og gikk derfor inn på smartshoppen å sa vi ville ha det sterkeste de hadde og den høyeste dosen. Vi fikk dette og ble anbefalt og begynne med halvparten fordi det var ganske heftige greier.

Vi bestilte billetter til Van Gogh museet fordi vi tenkte det ville være gøy å se på kunst mens vi trippet. Vi tok med oss trøflene og gikk på museums cafen, bestilte noe å drikke mens vi trykket i oss trøflene. Dagen før hadde vi hatt en ganske heftig by tur og hadde derfor vært dårlige hele formiddagen. Ca 10 minutter etter at halvparten av trøflene var inntatt, kjente jeg at kvalmen ble verre og verre og til slutt måtte jeg reise meg for å gå å spy. Jeg fant først ikke vegen til do og holdt på å spy i trappen (dette var en fin spiseplass bare så det er sagt). Rakk do i siste sekund og hadde det helt jævlig der i en halvtime med masse spying. I mens satt kompisen igjen med bordet alene mens han sendte meg noen meldinger med litt små panikk fordi han begynte å trippe. 5 minutter tikket det opp en melding om at han også hadde spydd ut hele doen.

Etter en god stund med spying og kjeft fra vaskedamen kom vi oss ut og mot museet. Det meste var ute av systemet men vi var fortsatt påvirket så ble mye fnising i all stillheten der alle andre bare var seriøse å så på kunst. Vi ville ikke gi opp forsøket på en bra tur så vi gikk tilbake til smartshoppen og kjøpte oss mer av de samme trøflene. Vi regna sammen alt vi hadde kjøpt med det vi hadde igjen og fant ut at vi manglet et par gram og kjøpe derfor en ny boks. Nå hadde vi MYE trøfler.

Det ble kveld, vi satt på hotellrommet og begynte å spise trøflene. Etter å ha tatt 12g merket vi godt at ting begynte å rable for oss. Hodet sluttet sakte men sikkert å fungere mindre og mindre og vi bestemte oss for å ta 12g til. Det var nå det VIRKELIG klikket for oss. Vi ble helt gale, ropte, skreik og lo og lo. Vi laget så mye bråk å greide ikke fungere litt engang. Alt var umulig og vi ble fullstendig mongo i hodet og heiv ting rundt oss (rommet så ikke ut etterpå) mens vi hylte, lo og ropte. Nå begynte ting og bevege seg også. Vi hadde egentlig planlagt og gå på et nytt museum men innså fort at vi ikke kunne være ute bland folk fordi vi var fullstendig gale.

Vi bestemte oss uansett for at vi bare ville gå ut av rommet for å ta heisen fordi det virket som en gøy ting å gjøre. Etter 10 minutter med å prøve å kle på seg, kom vi oss til slutt ut. I mens ble Verden mer og mer eventyrland. Vi tok heisen ned, og bestemte oss for å gå ut en liten tur. Vi gikk fort inn igjen når vi innså hvor mye lyd vi laga. Så sto vi utenfor heisen å håpa for gud skyld at den skulle være tom. Eh, ja den var stappfull. Vi prøvde å skjerpe oss, det gikk ikke. Vi klarte ikke gjøre noe annet en og le mens det ellers var helt stille i heisen. Vi fant ut at vi måtte komme oss fort ut og gikk ut i 2 etasje. Når vi gikk kunne vi høre alle de andre i heisen le av oss.

Nå begynte ting virkelig å se sykt ut. Vi bodde i topp etasjen og løpte opp 9 etasjer mens vi ropte og hadde latterkrampe. Når vi kom til 10'ende etasje greide vi ikke finne den siste trappen så vi måtte ta heisen igjen. Vi fortsatte å klikke på rommet og bablet masse greier som sikkert ga 0 mening. Greide ikke tenke noe logisk. Vanskelig å forklare hvor sykt ting var i hodet fordi det hadde rett å slett klikka mongo for oss. Hele verden spant og var reinbuer å så ut som et sykt eventyrland. Etter 22g med de sterkeste trøflene hadde vi fortsatt mer igjen så kompisen min spiste resten som sikkert var 15g. Vi fortsatte bare å klikke på hotellrommet til vi til slutt ble litt klarere i hodet og tok oss en tur ut.

Kort oppsummert, sykeste turen jeg har vært med på. Tror det var veldig bra vi spydde opp alt første gang så vi ikke hadde sprunget rundt som gale idioter det hadde klikket totalt for på museet. Anbefaler alle å prøve for dette var en helt syk opplevelse!

Oisann dette ble litt langt hehe
Sist endret av Sozze; 27. oktober 2019 kl. 17:08.
LITT benzo
God amfetamin
GHB
Røykings

Nærmeste jeg har vært himmelen. Vær forsiktig mtp benzo og GHB, men amfetaminen gjør dette mye "tryggere"
Var borte i en time selv om det bare gikk noen minutter. Klatra rundt på balkongene på et hotell og ble guida av lokale ånder og noe som så ut som hieroglyfer eller sanskrit. Noen slags glødende tegn som fløt rundt i lufta. Jeg mente det var ånder der og trodde jeg var en shaman. (på kodein, alkohol, weed, morfin og ketamin). Opplevde litt delvis ufrivillig dansing for meg selv når jeg kom inn.

Satt også utendørs og tok en røyk ganske godt inn i ketamin formen, men fortsatt til stede. Så begynte monsunregnet og dekket alt som var med øredøvende lyd. Som om noen med den knapp skrudde på en white noise generator og det fikk meg til å sette kursen rett mot k-hole.
Prøvde å komme meg de ti metrene tilbake til rommet, men ble helt lamslått av den intense lyden så jeg tilbrakte noen minutter som en statue med ryggen mot veggen. Rart å komme til seg selv noen minutter seinere og tenke hva faen dreiv jeg nettop med. Satt og lo en stund.

Og den perioden jeg klarte å se på film eller spille dataspill og følte at jeg eksisterte i det. Mistet meg selv totalt. Inbiller meg at jeg spillte Chivalry vanvittig mye bedre med total innlevelse. Hodetelefoner og mus ga meg følelsen av at jeg var i ferd med å bli ett med maskinen. Milde Tetsuo vibber, men uten drilldo.
Kunne nesten lukte salt og stålfestet meg for bølger i stolen min når jeg styrte ei skute i Assassins Creed.

Skrudde av romlyset og lot diverse pc dippedutter og led crap lyse i en periode jeg var helt oppslukt i sci fi, spesiellt cyberpunk. Har fått et nærmest religiøst forhold til et par filmer siden. Som om jeg har opplevd de. Hadde et rituale der jeg så de samme tre filmene på rad utover natta mens ting kicket inn mer og mer.
"Jeg" var ikke til stede etterhvert, bare mottar info. Den beste beskrivelsen jeg kan gi er å få en film streama direkte inn i hodet Den delen av deg som vet hva du som person består av tar en pause, mens du tilsynelatende lever en film.

Tror jeg så alt som var verdt å se og det meste annet innenfor cyberpunk på et års tid. 1978-1995ish komedier var også jævlig gøy og jeg spekulerte konstant på hvem som gikk på hva. Så UFC 1-20 hver jul og gjorde det samme der.
Noen ting funket ikke. Hvis jeg satte på feil program så var det helt feil. Jeg var ikke i stand til å få med meg innholdet fordi alt jeg så var skuespillere istedet for karakteren i programmet. De stakk seg ut som om de var klippet ut av papp. Ble oppslukt i kropsspråket deres og trodde jeg kunne avsløre personlige problemer og drama som foregikk i mellom folka når de ikke filmet.
Sist endret av Bothrops; 28. oktober 2019 kl. 04:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg må bare si at jeg røyket spice(?) for noen uker siden i Vietnam. Trippen din var HELT lik min, ned til hver minste lille detalj. Sprøtt
Husker godt forrige gang jeg og noen kompiser tok LSD. Da hallusinerte vi så mye at vi ikke greid å rulle engang men etter hvert ble det lettere å få kontroll på rullepapiret, så vi rulla oss en feit en og gikk ned å la oss på en åker. Sykeste jeg noen gang har opplevd så jeg på når jeg lå på denne åkeren innpakket i klær ute i -5 med en joint i hånda. Vi spilte Dark Side of the moon på en av telefonene. Skyene roterte rundt stjernehimmelen i en sekskant og fløt inn i hverandre. Inni sekskanten var stjernehimmelen, og jeg så tusenvis av linjer mellom stjernene, som poppet inn og ut av eksistens. Hver gang jeg tok et trekk fra jointen var det som om hele universet pusta med meg.
Tok 400ug lsd når jeg var drita full. Hadde det som jeg tror kan defineres som verdens verste tripp. Klikka helt for meg, raserte og da mener jeg VIRKELIG raserte hele hybelen. Hev 1kg sukker rundt i hele rommet, masse mat og dritt på gulvet og vegger, hev masse ting rundt meg, kasta stekepanna på naboen sitt vindu. De gikk omtrent ikke an å bevege seg i leiligheten fordi det lå dritt over alt. Endte opp med 8 timers rydding, 2 store søppelsekker med skittentøy fordi over halvparten av klærne mine var dekket i mat og shitt. Har aldri fucket opp så jævlig før. Å ja jeg glemte å nevne at jeg nesten satte fyr på hele hybelen. Ting brant og vi måtte kaste flere liter vann for å slukke det. Så der stod vi i en komplett fucked opp hybel mens vi trippa som faen og ikke fant mobilene våre så vi kunne ringe etter hjelp fordi de lå gjemt i rote en plass.
Sist endret av xex; 5. november 2019 kl. 23:17.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Kort fortalt: tok en god dose syre når jg bodde i London. Ble med en crackhead hjem å røkte. Ca 7 min senere begynte den sykeste badtrippen jg kunne ane meg. Jeg kjente ikke min egen leilighet, eller gaten vi bodde i, brukte ca en 30 min før jeg tilfeldig så leiligheten. Vel inne, var det «armangeddo inne i hodet. Eneste jg kunne gjør Hvar å legge meg. Lå i 3 timet før det begynte å avta. dere kan komme med psykoser+ all annen mangst, som var en»day in the park) i forhold til dette. Det var den siste gangen jeg tok LSD, og dette var i -98. Har også hatt delerium?med edderkopper og div andre syner som er vanlg på delerium. Another walk in the park, compared to this psyko shit that was runnig troug my mind. Never LSD+crak ever again!!!
▼ ... over et år senere ... ▼
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
https://www.tv2.no/nyheter/11683163/

Denne karen fortjener vel å bli nevnt i denne tråden. Tenne på huset og så kommer filmcrewet til selveste Tom Cruise og bistår med slukkingsarbeidet. Det er jo nesten ikke til å tro. Litt av en historie å kunne fortelle barnebarna sine om noen år.

I følge han selv var han visst i skogen for å plukke fleinsopp når brannen startet, så det kunne ikke være han som hadde stelt i stand dette *kremt*
Var engang jeg ble så ubeskrivelig fakt på eddibles at mine LSD/Sopp tripper virker milde i forhold. Jeg vil prøve å beskrive så godt jeg kan på normalt språk hvordan det opplevdes. Var en periode i 2019 hvor jeg gikk 3mnd uten noe som helst bruk av hasj. Kjøper 10gram før jula og lager mine eddibles. Jeg har hatt et sykt hasj forbruk og spise 2g+ hasj over dagen eller røyke 1-5gram hasj om dagen var vanlig på vgs. Jeg tar ca 1.5-2gram i eddiblen og spiser den. Jeg ville bli fitte stein, men tenkte aldri over at tolleransen min er så og si null.

Kjente allerede eddiblen kicke inn etter 20min og det var da jeg skjønte at jeg fakka opp. Kicker det inn så raskt betyr det at du er på en heftig dose. Jeg kunne kjenne meg selv blir høyer og høyere for hvert minutt som gikk. Jeg sitter foran pcen og dybe synet og syns feltet mitt forsvinner helt. Nå er jeg veldig bevisst over at jeg tulla veldig med doseringen. Har ekstremt angst fordi jeg har aldri vært så stein før og jeg sitter her og bare blir mer og mer gele i kroppen.

Nå da, dette skjer foran pc skjermen. Jeg begynte å få milde halusinasjoner. De par første gangene jeg røykte pleide jeg å miste dybdesynet, alt ''poppa'' mer og farger spessielt de varme blir mer intense, ser nesten ut som neon lys. Men det som var nå var på et heilt annet nivå. Føltest ut som at windows logoen i høyre hjørne (bruker fortsatt win 7 8) ) så ut som en 3d ball. Så skjer det som i etterkant virkelig har fakket med hodet mitt.
Jeg klarer bare og fokusere på en og en ting av gangen på pcen nå. Delvis pga jeg mentalt er en zombie + synsfeltet er blitt så lite. Jeg ser på skjermen og vil trykke en fane. Jeg fikk dette visuelle bildet av jeg ble plukket opp av en hånd og så sluppet på fanen. Så når jeg ser på en annen ting la oss si windows logoen så ville jeg få dette visuelle bildet av at jeg er inne i windows og hopper mellom fanene som mario. Er veldig vanskelig å beskrive men var som om bevisstheten min deltes seg i to. Jeg skjønte at jeg satt fysisk i stolen, men hadde det visuelle bildet av en liten meg hoppe i mellom bokser og vinduer. Så visst jeg skulle flytte musa som å lukke en fane så ville jeg se på x en i høyre hjørne og få dette veldig veldig detaljerte bildet i hodet mitt hvor jeg hopper ''til'' x en for å kunne trykke den.

Headspacen på denne tiden er helt forferdelig. Umulig å beskrive hvordan, men det var som om alle flaue ting som har skjedd med meg ble slengt tilbake i trynet mitt. Folk som har nær døden opplevelser beskriver hvordan hele livet flasher foran øynene dem sine. Var sånn bare med alle de flaue tinga som har skjedd i livet mitt. Plutselig bare føler jeg meg skitten, fysisk og psykisk. Innså at jeg er en synder og det var her jeg begynte å be til gud for tilgivelse for alt det jeg har gjort. Aldri før har selvtilliten min vært så lav, i denne tilstanden så sverger jeg til gud at jeg aldri skal bevege meg utenfor samfunnet igjen, bare leve i en hule hvor jeg ikke skader noen eller ender opp i flaue situasjoner.

Etterhvert innser jeg at dette er for mye for meg. Klarte bare så vidt og bevege meg fra stolen til senga. Måtte krype på gulvet. Legger meg i senga og lukker øynene, har fortsatt den negative headspacen, men etter en liten stund så begynner jeg å få veldig rare hallusinasjoner. Visst du har tatt sopp så vet du om de mønstrene som oppstår visst du lukker øynene på en høy dose. Jeg fikk akurattt same mønstre bare mye heftigere og veldig ''matematisk korrekte'', bare det jeg ikke kunne se det? Og det er det jeg mener at bevisst heten min ble delt i 2. Fordi på dette stadiet kjenner jeg ting fysisk som napping i huden, uten å kjenne det. Jeg kan ikke forklare med ord fordi det gir ingenting mening det jeg skriver, men det er det beste jeg kan komme til. Du må bare oppleve det for å forstå. Vell jeg passer ut etter en stund.
Jeg la meg i senga i 16-17 tida våkner opp uten vekkerklokka bare en halvtime før jobb fortsatt drit stein. Eneste gangen jeg har vært rusa på jobb. Var ikke før ut på ettermiddagen at jeg begynte å komme ned.

Kort sakt så var denne opplevelsen forferdelig. Jeg har tatt 300uq syre, 6gram sopp på engang, snorta 100mg med ket etc gjort syke syke doser før og takla det bra. Men dette her var så ''alien'' for meg at jeg mista totalt kontroll over tanker etterpå. Følte meg som den største taperen, var en situasjon hvor jeg klarte ikke engang å se i den generelle retningen av kasse dama, turte så vidt å si hei til kollegaer som jeg er kompis med utenfor jobb.
Heldigvis så varte bare dette et par dager, men i ettertid er jeg faktiskt litt stolt over at jeg klarte å holde roen.
Dette skjedde faktisk i fjor, og det er veldig ulikt meg, en erfaren tripper som jeg er.

Så jeg og bestekompisen min tripper på FaceTime, vi hadde begge inntatt 4 gram flein her. Oppturen var smooth sailing og greier, men den soppen var potent som faen så plutselig begynte vi å trippe ganske hardt. Jeg må ha tolka og stuka litt der, for plutselig høres det ut som om han spyr og forsvinner inn på do. Han hikker egentlig bare. Han somler jo med sitt der inne og i mellomtida bryter tilfeldig nok forbindelsen, og jeg skjønner hvor langt ute jeg er, men jeg skjønner ikke at det jeg nå kommer til å gjøre var alt annet enn fornuftig før midt i akten.

Så siden han ikke svarer når jeg ringer opp med macen så tenker jeg at hey, jeg skrur av flight mode på tlf og prøver å ringe! Jeg pleier aldri å ha noe med tlf å gjøre i det hele tatt på trip en gang, men siden jeg har fått for meg at det har skjedd noe skjønner jeg at jeg må kontakte han pr tlf. Jeg klarer å Loke så mye at jeg deaktiverer telefonen min, og tenker at knappen som heter nødsituasjon vil løse problemet. Nummeret til snuten kommer så klart opp, og jeg tenker ja seif, de kan sikkert låse den opp for meg vøtt! Jeg ringer snuten, og midt i samtalen med en relativt forvirra politimann så skjønner jeg hva jeg holder på med, la på fort som faen og heldigvis kom kompis tilbake på FaceTime via Mac og det var bare og vente litt så kunne jeg låse opp telefonen igjen. Fy faen jeg følte meg bra løk, men skjønte kjapt at her måtte jeg bare le, og det ble på en måte ganske symbolsk for selve trippen. Min dumme handling og at jeg dreit meg ut såpass rensa meg skikkelig, det føltes på en eller annen måte befriende. Snuten har liksom alltid vært en gjennomgående skummel ting på tripping, nå faca jeg dem en dog ufrivillig. Dessuten så tenkte jeg at dette hørtes ut som en eller annen løk på Freak kunne ha gjort, og det er jo en historie som kan sies å være i dette forumets ånd så til de grader!
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Aldri prøvd noe som helst i hele mitt liv, så fikk jeg en cocktail med cannabis, Mdma og på toppen lattergass patroner. Jeg dro til en verden jeg aldri har sett siden.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Spiste flein en dag uten å vite hva jeg egentlig gjorde på.. Var mer potent enn jeg var klar over og jeg trodde på mitt verste at jeg var et toalettsete. Jeg gikk oppriktig inn i rollen som et toalettsete.. Tre timer tok det før jeg snappa ut av det.