Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  234 27772
Mennesker som har laget de. Jeg ville ikke si at jeg er en skeptiker, men en realistisk person.
Sitat av iskaffe Vis innlegg
jeg tror at de kan være folk som lager kornsirkler , men å si at alle er menneske skapte vil nå være helt feil!
http://www.youtube.com/watch?v=6M6vP...eature=related vet ikke hva dere mener men jeg får hverfall frysninger når jeg ser denne filmen
de er også mangen eksperter som er nøytrale i forhold til kornsirkler som har sagt at med så ustøfilming så går de ikke an å redigere de
Vis hele sitatet...
Dennefilmen er fake. Den er blitt vist på Discovery og der fikk vi hilse på han som lagde den.
Dr. W.C. Lavengood, Pinelandia Biophysics Lab, concluded among others that crop circles caused: :

1. Enlargement of plant cell pits.
The only way to reproduce such cell changes is to subject them to microwave energy. (Obviously a stupid hoaxer trampling on a plant cannot do this.)

2. Reoriented, swollen and exploded growth nodes
3. Evidence of rapid heat
4. Changes in seed growth
5. Metabolic changes in cell respiration

Whatever is doing these crop circle formations is affecting the fundamental biophysics & biochemistry of the plants .

Kilder i denne diskusjonen er jo lite relevant etter min mening, for om ikke jeg har et bilde av denne personens rapport hvor jeg har beviser på at det er hans egen underskrift/håndskrift og et bilde av meg selv med rapporten i hånden og nFF med dagens dato i bakgrunnen er jo ikke kilden pålitelig. Og selv ikke da er det en pålitelig kilde for enkelte her, man får vel sjekke det ut selv, hvert enkelt individ.

Men kanskje noen vil lese mer om dette, legger det kun til fordi jeg tror det kan være av interesse.
Sist endret av LoveToGrow; 23. mars 2009 kl. 12:17.
"Pinelandia Biophysics Lab" hørtes veldig "seriøst" ut, men er de interessert i mye annet enn "kornsirkler" og andre "mystiske fenomener"? Nei, det virker ikke slik, og det virker ikke som det er mange seriøse forskere tilknyttet den "labben" heller.. Haha, rart at ingen store universtiteter er interesserte, MiT for eksempel, eller institutter ved Cambridge, Oxford, Yale, Harvard, whatever.. Hadde det vært et relt fenomen og ikke bare "hoaxes", ville vitenskapen kastet seg over det med alle ressurser, haha. (Men det er kanskje bare del av enda en "konspirasjon, hva? Det er forresten ikke bare fantestreker for moro som blir lagd, konkurranser avholdes og mange av de beste lagene leier også ut tjenestene sine, lager imponerende kornsirkler i forbindelse med reklamekampanjer osv...sjekk ut det, og sjekk ut hvor gode og ofte bedre de er en hokuspokus-folkas "uforklarlige og mystiske sirkler"...
Sitat av Drøggs Vis innlegg
"Pinelandia Biophysics Lab" hørtes veldig "seriøst" ut, men er de interessert i mye annet enn "kornsirkler" og andre "mystiske fenomener"? Nei, det virker ikke slik, og det virker ikke som det er mange seriøse forskere tilknyttet den "labben" heller.. Haha, rart at ingen store universtiteter er interesserte, MiT for eksempel, eller institutter ved Cambridge, Oxford, Yale, Harvard, whatever.. Hadde det vært et relt fenomen og ikke bare "hoaxes", ville vitenskapen kastet seg over det med alle ressurser, haha. (Men det er kanskje bare del av enda en "konspirasjon, hva? Det er forresten ikke bare fantestreker for moro som blir lagd, konkurranser avholdes og mange av de beste lagene leier også ut tjenestene sine, lager imponerende kornsirkler i forbindelse med reklamekampanjer osv...sjekk ut det, og sjekk ut hvor gode og ofte bedre de er en hokuspokus-folkas "uforklarlige og mystiske sirkler"...
Vis hele sitatet...
Om dette var ment til meg, kan du haha-deg til du dauer, siden du ikke klarte å lese det første gangen skal jeg gjenta sånn at du kanskje får det med deg denne gangen, men hvem vet, mange mener jo at alle gode ting er tre. Jeg gir blanke f.. i hvem som syns dette er bull eller ikke, men det var hvertfall HVIS noen var interessert.
Sitat av LoveToGrow Vis innlegg
.
Kilder i denne diskusjonen er jo lite relevant etter min mening, for om ikke jeg har et bilde av denne personens rapport hvor jeg har beviser på at det er hans egen underskrift/håndskrift og et bilde av meg selv med rapporten i hånden og nFF med dagens dato i bakgrunnen er jo ikke kilden pålitelig. Og selv ikke da er det en pålitelig kilde for enkelte her, man får vel sjekke det ut selv, hvert enkelt individ.
Vis hele sitatet...
Klart kilder er relevant, selv i denne diskusjonen. Linker til foruminnlegg, blogger og lignende gjør derimot ikke store nytten fordi vi ikke kan vite hvem som har skrevet der.

At du ikke en gang gidder å legge ut noen får meg til å tro at det var noe sånt du ville vise til.
Sist endret av Gamgee; 23. mars 2009 kl. 13:52.
Sitat av Semjuel Vis innlegg
Klart kilder er relevant, selv i denne diskusjonen. Linker til foruminnlegg, blogger og lignende gjør derimot ikke store nytten.

At du ikke en gang gidder å legge ut noen får meg til å tro at det var noe sånt du ville vise til.
Vis hele sitatet...
Men det har du jo lov å tro, men har du noen kilder på at jeg tror det ellers så gjelder det jo ikke... men ja seriøst så sier jeg det for tredje gang... jeg bryr meg hverken fra eller til hva du eller andre tror eller mener, jeg la det ut KUN fordi jeg kanskje trodde noen var interessert... Dumme meg..skal ikke skje igjen....
Er det noen seriøse, vitenskapelige publikasjoner som har funnet noe "mystisk" eller "uforklarlig" med kornsirkler? Neppe, det er vel den samme gjen gjengen av "athernative" new-age hoder som er på ferde med sine "mystiske teorier" igjen.. Og som vanlig har de ikke et fnugg av bevis som tåler vitenskapelig testing/undersøkelse. Sånn er det: Alle kornsirkler er menneskeskapte, og dere kan glo dere blå i håp om å noengang få se "aliens" eller "troll" lage dem.
Jeg vet at gud lagde dem for det sa han nemlig til meg ...
Sitat av Drøggs Vis innlegg
Alle kornsirkler er menneskeskapte, og dere kan glo dere blå i håp om å noengang få se "aliens" eller "troll" lage dem.
Vis hele sitatet...
Holder med deg her Drøggs

Og som jeg leste litt tidligere i tråden: Ja, hvis noen går inn for å få folk til å tro på disse tingene, så klarer de det.
Hvis du står på ditt og ikke gir deg, så er det alltid noen som vil tro på deg.

Eksempel: The Wave. http://en.wikipedia.org/wiki/The_Wave_(book)

Er litt usikker, men tror dette er basert på en sann historie.

Ja det var det http://www.imdb.com/title/tt0083316/
Har dere ikke tenkt på at kornsirklene kan være et tegn på noe?
bare at vi er for dumme til å forstå.

EDIT: Btw the wave er sann hsitorie basert på hvordan hitler gjorde det
Sist endret av p0lse; 31. mars 2009 kl. 21:13.
Sitat av Genabis Vis innlegg

EDIT: Btw the wave er sann hsitorie basert på hvordan hitler gjorde det
Vis hele sitatet...
Ja, det husker jeg nå
Jeg har litt erfaring med å lage kornsirkler, og jeg føler meg helt i stand til å forstå at også bedre kornsirkler enn de jeg/vi lagde, går greit å lage med store nok lag og gode nok hjelpemidler og lang nok erfaring. Jeg har aldri, ikke en eneste gang, sett en jeg har mistenkt noe "mystisk hokus-pokus" for å måtte stå bak, hehe. Bare vanlige medlemmer av arten homo sapiens som meg selv..noen med god kunstnerisk sans, noen med god humoristisk sans osv.
Sist endret av Drøggs; 1. april 2009 kl. 02:45.
Sitat av LoveToGrow Vis innlegg
Dr. W.C. Lavengood, Pinelandia Biophysics Lab, concluded among others that crop circles caused: :

1. Enlargement of plant cell pits.
The only way to reproduce such cell changes is to subject them to microwave energy. (Obviously a stupid hoaxer trampling on a plant cannot do this.)

2. Reoriented, swollen and exploded growth nodes
3. Evidence of rapid heat
4. Changes in seed growth
5. Metabolic changes in cell respiration

Whatever is doing these crop circle formations is affecting the fundamental biophysics & biochemistry of the plants .

Kilder i denne diskusjonen er jo lite relevant etter min mening, for om ikke jeg har et bilde av denne personens rapport hvor jeg har beviser på at det er hans egen underskrift/håndskrift og et bilde av meg selv med rapporten i hånden og nFF med dagens dato i bakgrunnen er jo ikke kilden pålitelig. Og selv ikke da er det en pålitelig kilde for enkelte her, man får vel sjekke det ut selv, hvert enkelt individ.

Men kanskje noen vil lese mer om dette, legger det kun til fordi jeg tror det kan være av interesse.
Vis hele sitatet...
Jeg kan godt også skrive noen sånne uttalelser hvis du vil, LoveToGrow? Hvem vil du at det skal være fra? Prof. R. U Morones fra Supremia Physics Lab? Og hva skal det stå? Gi meg fem minutter.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Semjuel Vis innlegg
Det er sagt at denne filmen er fra 1989 ja.. Men hvordan kan du vite at det er sant? Hvem som helst kan jo filme en random film, legge på litt dårlig kvalitet, og si at den er fra 1989..

Når de klarer å animere digre troll og balroger i ringenes herre filmene, tviler jeg på at det er umulig å fake dette
Vis hele sitatet...
Det var i 1989 han la frem det han hadde filmet natten før..

Til dere skeptikere: jeg har laget en liten liste over hva jeg mener er rimlig gode argumenter:
- ANTALLET - det er så langt registrert mer enn ti tusen over hele verden. Alle inneholder forskjellige geometriske formler.
- OPPRINNELSEN - der er faktisk bare fåtall av øyenvitner, når du tenker på antallet og beliggelse og hvor mye lyd det burde bli laget.
- FORSKJELLENE - Man kan skille mellom de menneskeskapte og de ett-eller-annet-skapte ved at disse har et høyt nivå av radioaktivitet i sirklene lenge etterpå. Det er også påvist 25% mer vekst i kornet etter en formasjon har funnet sted. Denne formen for teknologi kunne uansett økt matproduksjonen på verdensbasis med flere prosent!
TRADISJONENE - første kornsirkelen som ble rappotert i media var i 1678..(!) Gamle engelske bønder har under et intervju fortalt at de pleide i likhet med sine besteforeldre leke i mønstrene på jordene lenge før E.T. kom på TV.
MEDIA - Media vil ikke skrive om det eller vil ha noe med det å gjøre..det blir oppdaget 4-5 kornsirkler i Norge hver sommer, men det har ihvertfall jeg aldri lest noe om..
- MILITLÆRE - Det er indikasjoner om at myndighetene i hemmlighet studerer dem. Militære helikoptere er noen av de første tilskuerne som er på plass etter det er blitt rapportert om en ny kornsirkl. Hvis alle hele tiden skal drive å latteligjøre de som kommer med diverse eksperimentelle forklaringer, skjønner ikke jeg hvorfor militære skal gidde å bry seg med å fly rundt etterpå og heller ikke gi noen uttalelse til den nyskjerrige lokalbefolkningen. De sier det er ingenting.
- ENERGI - alt i oss og rundt oss er energi, og ingen vet virkelig ikke hva det er siden det er det som i det hele tatt holder atomene sammen, men likevel ikke er fysisk. Uansett hvem som står bak vet noe eller noen, et eller annet som kunne kommet menneskeheten svært mye til gode. Jeg tror på energi i luften og jeg tror noen har funnet ut hvordan man kan kontrollere energi og bruke den. Det hadde vært en revolusjon for hele menneskeheten.
- sist men ikke minst. Det er INGEN som tjener penger på dette. Dette argumentet snakker for seg selv.
Etter disse punktene ble ihvertfall jeg overbevisst om at det er noe eller noen som vil nå til de menneskene som tror på noe bra. Bare se hvor vakre de er. Symboler er uansett et språk som snakker til alle. Det er bare spørsmål om du vil åpne øynene for det eller ikke.


Her er forresten en helt latterlig liste overforklaringsteorier på wikipedia. check it out - det blir mer og mer latterlig jo lenger du kommer ned. De to første er diskutable grunner:

-Besøk av fremmede romvesener. Dette var en av de første teoriene som kom etter at de første åkersirklene var funnet, og mange hevdet det kunne være landingssteder for ikke-jordiske romfartøy.
-En uforklarelig kraft. De som støtter denne teorien avviser at de kan være menneskeskapte, siden de er for perfekte. De mener at det står en eller annen kraft bak sirklene.
-Agro-biologiske uhell. Noen mener at kornåkrene har blitt svekket av kjemiske vekststoffer, og at de derfor vokser for fort i forhold til egen bæreevne – dermed faller de mot jorden.
-Ulike dyr har fått skylden for åkersirklene. Blant annet har piggsvinhanner i paringsstiden blitt nevnt. Dog, det ble senere påvist at man ville trengt 40 000 piggsvin for å nå dimensjonene på sirklene. Andre eksperter mente det kunne være resultat av brunstige hjorter.
-I 1990 foreslo to britiske biologer at sirklene var større varianter av hekseringer forårsaket av nelliksopp. Den sprer seg under jorden i sirkelformasjoner, og plantene innenfor ringen blir svekket.
-Hemmelig militær aktivitet, da de første sirklene ble funnet i nærheten av Salisburysletten, som benyttes av britiske styrker for militærøvelser.
-Dr. Terrence Meaden, anerkjent forsker ved Tornado and Storm Research Organisation (TORRO) har fremlagt en teori om at været var årsaken.
-Skeptikere mener åkersirklene er laget av folk som ønsker å lure andre, altså et resultat av skøyerstreker. Flere av funnene har bært preg av dette. Blant annet viste en gang en gammel mann i landsbyen Little Green i Essex en journalist hvordan han hadde lagd sirkler ved hjelp av et tau, et rør og en rulle av aluminium. Han brukte stylter for å komme inn i åkeren uten å etterlate seg spor
Sist endret av Jersey Schultz; 14. april 2009 kl. 15:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av ertsaas Vis innlegg
Dennefilmen er fake. Den er blitt vist på Discovery og der fikk vi hilse på han som lagde den.
Vis hele sitatet...
Kilder? Evt. klipp fra programmet?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sussenusselig
CaptainP's Avatar
Romvesener som "beviser" at de eksisterer ved å lage geometriske mønstre som det er bevist at mennesker kan lage med enkle verktøy, minner meg litt om skøyer-guden som har plantet dinosaurfossiler fordi han tester troen vår.
Men det er vel ikke samme greia i det hele tatt fordi dere har jo anekdotiske beviser, raporter, argumenter og rett til å tro på hva dere vil selvom noen beviser at dere tar feil.
Sitat av hallooghei Vis innlegg
Tror ikke det finnes kornsirkler.
Vis hele sitatet...
Vel, hva er dette da?
http://www.ufo-reports.com/images/CropCircle3.jpg
Sist endret av Sykes; 26. april 2009 kl. 12:11.
Sitat av CaptainP Vis innlegg
Romvesener som "beviser" at de eksisterer ved å lage geometriske mønstre som det er bevist at mennesker kan lage med enkle verktøy, minner meg litt om skøyer-guden som har plantet dinosaurfossiler fordi han tester troen vår.
.
Vis hele sitatet...
Sjekk på bildet under inlegget ditt. Du tror vel at denne er laget med enkle verktøy?noen målebånd, også en spade eller to. Kanskje en gressklipper også..?en som ikke lager lyd da.
Sitat av Jersey Schultz Vis innlegg
Sjekk på bildet under inlegget ditt. Du tror vel at denne er laget med enkle verktøy?noen målebånd, også en spade eller to. Kanskje en gressklipper også..?en som ikke lager lyd da.
Vis hele sitatet...
Plank, tau, påler, folk og nøye planlegging. Voila!
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Vi burde virkelig ha et nFF-treff hvor vi lager en kornsirkel.
Sitat av Jersey Schultz Vis innlegg
Sjekk på bildet under inlegget ditt. Du tror vel at denne er laget med enkle verktøy?noen målebånd, også en spade eller to. Kanskje en gressklipper også..?en som ikke lager lyd da.
Vis hele sitatet...
Den er laget av internasjonale speedfreaker med glimt i øyet og øye for geometri. Organiserte, med galskap i blikket og planke i neven går de i kjedsomhetens navn gang på gang løs på uskyldige bønders kornåkrer. Bare med det mål å forvirre befolkningen, få fokus vekk fra misbruk, og nok en gang lage overskrifter i avisen og debatter på nettfora.

De lever og brenner for dette, de nekter å gi seg. I har sekken har de proteindrikk, målebånd og amfetamin. De nøler ikke med å bruke alle midler, er mer standhaftig enn all verdens telefonselgere og jehovas vitner til sammen. De er svært forsiktige med bruk av navn og å fortelle om fremtidige planer og plot. Nettopp på grunn av konspirasjonsjegere og myndigheter som ikke helt vet hva de skal tro.

Hvordan vet jeg så alt dette ? Jo : Jeg mottok et anonymt brev med en bekreftet identitet av en kjent norsk kunstner som ikke kunne oppgi navn. Han har på oppdrag "komponert" endel av disse sirklene. Selv synes jeg at både verkene og debatten som oppstår er verdt å merke seg og morsom å følge med på
Sitat av BomberMan Vis innlegg
Vi burde virkelig ha et nFF-treff hvor vi lager en kornsirkel.
Vis hele sitatet...
Second that, hadde vært konge.
Hvorfor er det ingen som har nevnt snø sirkler og ørken sirkler enda... Det er det eneste jeg har tenkt på siden jeg har lest igjennom denne tråden.

Ørken sirkler
http://googlesightseeing.com/2007/05...desert-spiral/
http://www.gearthhacks.com/forums/showthread.php?t=645

Snø sirkler
http://www.davidicke.com/forum/showthread.php?p=688833
http://myweb.cableone.net/jcbrown/im...circles/01.png
http://myweb.cableone.net/jcbrown/im...ecircles/2.png
http://englishrussia.com/?p=1657
http://www.fnal.gov/pub/today/images07/snowcirlces.JPG

Og man kan se at de fleste er menneske skapt, uansett jeg utelukker ikke at noen av de er skapt av vær og vind. Blandt annet NTNU hadde en swastika som ble laget ubevist fordi studentene gikk mellom bygningene. Prøvde å finne bilde, men fant ikke, tror det sto i adressa noen vintre tilbake.
I like turtles
Skyfex's Avatar
Sitat av Jersey Schultz Vis innlegg
- ANTALLET - det er så langt registrert mer enn ti tusen over hele verden. Alle inneholder forskjellige geometriske formler.
Vis hele sitatet...
Og det er over 6 milliarder mennesker men fritids på planeten.

- FORSKJELLENE - Man kan skille mellom de menneskeskapte og de ett-eller-annet-skapte ved at disse har et høyt nivå av radioaktivitet i sirklene lenge etterpå. Det er også påvist 25% mer vekst i kornet etter en formasjon har funnet sted. Denne formen for teknologi kunne uansett økt matproduksjonen på verdensbasis med flere prosent!
Vis hele sitatet...
Referanse? Og nei, Nexus er ikke gyldig referanse.

TRADISJONENE - første kornsirkelen som ble rappotert i media var i 1678..(!) Gamle engelske bønder har under et intervju fortalt at de pleide i likhet med sine besteforeldre leke i mønstrene på jordene lenge før E.T. kom på TV.
Vis hele sitatet...
Folk hadde fritids i gamle dager og.

MEDIA - Media vil ikke skrive om det eller vil ha noe med det å gjøre..det blir oppdaget 4-5 kornsirkler i Norge hver sommer, men det har ihvertfall jeg aldri lest noe om..
Vis hele sitatet...
Fordi kornsirkler slutter å være interessante etter at man har sett et par-tre stykker. Det reiser også spørsmålet.. har ikke aliens noe bedre å bedrive tiden med? Hvis de virkelig ville vise at de er her, så burde de kunne finne på noe mye mer fantasirikt. Reiser de virkelig mange milliarder av lysår bare for å lage krusseduller på planeten vår?

- ENERGI - alt i oss og rundt oss er energi, og ingen vet virkelig ikke hva det er siden det er det som i det hele tatt holder atomene sammen, men likevel ikke er fysisk. Uansett hvem som står bak vet noe eller noen, et eller annet som kunne kommet menneskeheten svært mye til gode. Jeg tror på energi i luften og jeg tror noen har funnet ut hvordan man kan kontrollere energi og bruke den. Det hadde vært en revolusjon for hele menneskeheten.
Vis hele sitatet...
Og DER mistet du all troverdighet. Seriøst.. dette new age tullet er ikke sunt for hodet ditt. Plukk opp en 2FY/3FY bok istedenfor.

- sist men ikke minst. Det er INGEN som tjener penger på dette. Dette argumentet snakker for seg selv.
Vis hele sitatet...
igjen.. folk har fritids. Og det handler jo ikke bare om å lage kule mønstere i åkrene. Mystikken rundt det er jo halve moroa med dette, så folk vil gå langt på vei for å få folk til å tro at dette er aliens, spirits, spøkelser eller what-ever.
Sist endret av Skyfex; 27. april 2009 kl. 08:22.
Haha, heia de som begynte med å lage kornsirkler til å begynne med!

Applaus for de for å ha klart å få såpass mye diskusjon, og etterfølgere!


Sitat av BomberMan Vis innlegg
Vi burde virkelig ha et nFF-treff hvor vi lager en kornsirkel.
Vis hele sitatet...
Count me in!
commie: du har virkelig et ekstra par skylapper du. ta å se kornsirkelenes mysterier så kan du komme med innspill og etterpå også hvede det er folk med tau og panker. Hvordan får de til radioaktiviteten i jorda etterpå? Hvordan kan du forklare hva de har gjort med kornet siden de ligger og ikke er knekt eller ødelagt. Oja. stemmer. det er vel her tauet kommer inn?
Sitat av Jersey Schultz Vis innlegg
Hvordan kan du forklare hva de har gjort med kornet siden de ligger og ikke er knekt eller ødelagt. Oja. stemmer. det er vel her tauet kommer inn?
Vis hele sitatet...
1. Igjen. Bevis dette med radioaktivitet for en gangs skyld. Hele verden venter i spenning.

2. Bøye stråene. Bøye dem.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Jersey Schultz Vis innlegg
commie: du har virkelig et ekstra par skylapper du. ta å se kornsirkelenes mysterier så kan du komme med innspill og etterpå også hvede det er folk med tau og panker. Hvordan får de til radioaktiviteten i jorda etterpå? Hvordan kan du forklare hva de har gjort med kornet siden de ligger og ikke er knekt eller ødelagt. Oja. stemmer. det er vel her tauet kommer inn?
Vis hele sitatet...
Occams razor og et par kontrollforsøk for svarte faen!

Sjekk korleis stråa blir om du bøyer dei, og samanlikn det med kornsirkler. Det er kalla kontroll av data, og kan peike på om stråa faktisk har blitt bøyd mekanisk eller ikkje.

Lag kornsirkel sjølv, dokumenter prosessen, og la dei som hevder kornsirkler er konstruert av aliens sjekke dei. Kjem dei fram til at kornsirkelen du nettopp laga beviselig er laga av aliens? Kan du i så fall stole på resultata...?

"Kornsirkelens mysterium" er forøvrig et makkverk som ikkje evner å stille kritiske spørsmål, og burde vore sendt i samband med tv-sendte helbredelsesmøter. http://bitsex.net/rants/2008/kornsirklenes-mysterium/ er ei grov oppsummering over verste idiotien i det.
Sitat av Skyfex Vis innlegg
"Og det er over 6 milliarder mennesker men fritids på planeten."
Vis hele sitatet...
Og de har jobbet på spreng siden 1600-tallet.

Sitat av Skyfex Vis innlegg
"Referanse? Og nei, Nexus er ikke gyldig referanse."
Vis hele sitatet...
Referanser er en norsk dokumentar hvor forskere, lokale og observatører er blitt intevjuet. "Kornsikrlenes mysterier". Ta en titt på den. Resten er bare den sunne fornuften og kunnskap om mennesket som slår inn. Det finnes flere dokumentarer om dette, men den andre jeg har sett er på tysk.

Sitat av Skyfex Vis innlegg
"Fordi kornsirkler slutter å være interessante etter at man har sett et par-tre stykker. Det reiser også spørsmålet.. har ikke aliens noe bedre å bedrive tiden med? Hvis de virkelig ville vise at de er her, så burde de kunne finne på noe mye mer fantasirikt. Reiser de virkelig mange milliarder av lysår bare for å lage krusseduller på planeten vår?"
Vis hele sitatet...
Hvis media er så lite interessert i det, hvorfor er militæret av den motsatte mening?De cruiser rundt med helikopterene på jakt etter kornsirkler i England igjennom sommeren, og er som oftest førstemann på stedet. Også her i Norge blir det oppdaget 4-5 om sommeren. Avisene har ikke giddet å vie en artikkel så stor som en kontaktannonse engang, selv om avisene renner over av sistnevnte.


Hvisdet er "aliens" eller noen andre mer intellignete leveformer som har laget disse tviler jeg sterkt at de reiser kun hit for å lage "krusseduller". Disse utenomjordiske klarer da i såfall å kontrollere en form for energi som ikke vi er bevisst om enda, noe som ikke er skrevet i fysikkbøkene dine du snakker om. Det er dette jeg er interessert i, og selvfølgelig hvorfor ikke flere mennesker blir oppmerksom på disse utrolig vakre geometrisk perfekte kornsirklene. Tenk over det. Hvis de virkelig er oppmerksomhetskye designere, og de har kunnskap om geometri, kunst, matte, astrologi, historie, og i tillegg burde ha vært gartner for kongen, hvordan klarer de i det hele tatt og utføre disse arbeidene på flere hundre meters omkrets, på under noen knappe timer, og ALDRI har blitt oppdaget, sett eller hørt? Og nå snakker vi om 10 000 kornsirkler som skiller seg ut fra de menneskelagde, som det sevfølgelig også finnes en del av, spredt utover flere hundre år? Den teorien om at mennesker med plnaker, tau og målebånd skal ha utført dette, er bare noe jeg ler godt over, og rister på hodet over hvor naive folk er.

La oss si at det eksisterte noen andre der ute, tror du ikke de ville ha mer vett i hodet enn å bare komme hit og bare sjekke ut stedet vårt?
Hva ville vi gjort hvis vi fant ut at det bodde noen andre der ute?Ville vi bare reist dit?Nei, vi ville gjøre dem på en rolig og fredlig måte oppmerksom på at de ikke var alene i universet og se hvordan de ville reagert på kontakten. Symboler er universetes språk.

Sitat av Skyfex Vis innlegg
"Og DER mistet du all troverdighet. Seriøst.. dette new age tullet er ikke sunt for hodet ditt. Plukk opp en 2FY/3FY bok istedenfor."
Vis hele sitatet...
hva slags tull er sunt for folk i dag da?Give me some!
Sitat av Jersey Schultz Vis innlegg
Den teorien om at mennesker med plnaker, tau og målebånd skal ha utført dette, er bare noe jeg ler godt over, og rister på hodet over hvor naive folk er.
Vis hele sitatet...
Trøste og bære.. Naivitet bør ikke tas med i diskusjonen fra din side.
Sitat av Matthiesen Vis innlegg
1. Igjen. Bevis dette med radioaktivitet for en gangs skyld. Hele verden venter i spenning.

2. Bøye stråene. Bøye dem.
Vis hele sitatet...
Mener å huske at de målte radioaktivitet i en kornsirkel i dokumentaren Kornsirklenes Mysterium. De snakket også om at kornsirklene var blitt utsatt for mikrobølger, og at det var slik de hadde bøyd kornet uten å knekke det.

Aner ikke hvor troverdig den dokumentaren egentlig er, men den er verdt å sjekke ut.
Den ligger på havna, btw.
Sitat av Jersey Schultz Vis innlegg
Hva ville vi gjort hvis vi fant ut at det bodde noen andre der ute?Ville vi bare reist dit?Nei, vi ville gjøre dem på en rolig og fredlig måte oppmerksom på at de ikke var alene i universet og se hvordan de ville reagert på kontakten. Symboler er universetes språk.
Vis hele sitatet...
Eller tatt kontakt på andre måter. Kornåkre, eller utenomjordiske varianter, er bare idiotisk.

Om vi faktisk hadde gjort det, så hadde vi hvertfall ikke holdt på med det i FIREHUNDRE år.
Sist endret av Archj; 27. april 2009 kl. 15:37.
Sitat av Archj Vis innlegg
Eller tatt kontakt på andre måter. Kornåkre, eller utenomjordiske varianter, er bare idiotisk.

Om vi faktisk hadde gjort det, så hadde vi hvertfall ikke holdt på med det i FIREHUNDRE år.
Vis hele sitatet...
Definer tid utenfor jordens ytterste sfære.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Denne tråden beveger seg i sirkler.