Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 691
Hei. Jeg er på rusbehandling og hver andre mandag har jeg urinprøve. Sist mandag hadde jeg urinprøve som slo ut på benzodiazepiner og thc. Samme dagen som urinprøven seponerte jeg på diazepam og etter to måneder rusfri har jeg nå hatt tre sprekker på en uke.

Tirsdag etter urinprøven og seponeringen dro jeg ut og kjøpte meg 15 valium (for 6dager siden), spiste alle på kvelden, og onsdag kveld fikk jeg 0.5 med amfetamin som jeg fikk av en medbeboer/pasient og jeg droppet det (5 dager siden), dette er ikke noe jeg vanligvis tar, har prøvd det 4 ganger med denne. I går dro jeg på besøk til en kompis der jeg fikk fire stesolid og røyket ca 2g med hasj. Dette gjorde jeg fordi jeg trodde jeg ikke kom til å få urinprøve i dag siden jeg hadde det sist mandag, men på grunn av at det er blitt funnet dop på institusjonen og vært rusing på huset i helgen har alle pasientene urinprøve i dag.

- Blir det å slå ut på amfetamin?

- Siden jeg har brukt Diazepam (valium) som medisin her inne og seponerte for en uke siden regner jeg med at det forsatt ville vært sporav det i urinet, eller blir de og se at jeg har spist det etter jeg seponerte? Eller kan jeg si at de fant det fordi det forsatt sitter igjen i kroppen fra før?

- Har røyket ca 5g om dagen det siste året, men vært uten thc i kroppen i 4 uker, blir de å se at thc nivået er høyere i dag enn sist mandag?

- Er det noe jeg kan gjøre for å minske sjansen for at de finner noe i urinet mitt?

Takk på forhånd.

Edit:
Spørsmål fire er ikke lenger relevant!

Gadd ikke gå å finne på unnskyldninger for å utsette, prøven er levert..
Sist endret av psychedout; 17. desember 2018 kl. 12:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er vel like greit å bare være ærlig vel? Er du i behandling så er vel hele poenget og målet ditt å bli rusfri? Når du har hatt såpass mange og tette sprekker den siste tiden så er det jo på tide å ta litt tak, da er første skrittet å være ærlig med behandlingsstedet om sprekkene dine og ta det derfira.