Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2825
Hei, har aldri prøvd psychedelics før og lurer på om 2cb er et bra sted og begynne? Har hørt at det er litt "snillere" enn andre stoffer?
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Lsd er mye snillere imho.
Trådstarter
6 1
Okei, ville du anbefalt å heller prøve LSD første gang? Og ca.
hvor mye burde jeg ta?
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Sitat av begonethot Vis innlegg
Okei, ville du anbefalt å heller prøve LSD første gang? Og ca.
hvor mye burde jeg ta?
Vis hele sitatet...
Du skal vel tenke deg litt om før du turer avgårde, men generelt sett er mellom 100-150ug bra startdose.
Sist endret av Carmex; 11. juli 2018 kl. 17:01.
2C-B er snillere en LSD. Ikke alle opplever det slik, men de fleste vil nok ha den opplevelsen. Det graver ikke like dypt i psyken, hallusinasjonene er mer cozy og fluffy, og det varer kortere.
Trådstarter
6 1
Okei da tror jeg jeg holder meg til 2cb til å begynne med, har prøvd det før (ca 15mg) men det hadde ingen effekt. Usikker på hvor "rent" det var men tror jeg skal prøve med en litt høyere dose neste gang siden alle de andre fikk bra funk av ca. like mye
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Stemmer det at 2C-B har en høy risiko for å utvikle HPPD? da mener jeg høyere risiko en Lsd/Sopp, synes jeg bare har hørt/lest dette. Men vett ikke om det er riktig?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spør her istedenfor å lage en ny tråd

Hvordan er det med 2cb og redosering? La oss si jeg dropper 30mg, så 10-15mg etter et par timer, er det noe vits i det hele, eller holder man seg til en dropp?
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Rusmessig mye mildere ja men det er fortsatt et research chemical og jeg veit at 80% av de i en blanda gruppe jeg kjenner til som dreiv med detta og andre Rc en periode for åtte ti år sida blei schizofrene. Ikke i direkte sammenheng med trip men gradvis et par år seinere etter den de par sommerene de tok det.

Ville heller gått for mikrodose Lsd eller noen fleinsopp i te for en mild tripp. Har fått mad respekt for 2cb for ingen veit egentlig langtidsfølgende og sier nei takk om noen spør meg i dag
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Spør her istedenfor å lage en ny tråd

Hvordan er det med 2cb og redosering? La oss si jeg dropper 30mg, så 10-15mg etter et par timer, er det noe vits i det hele, eller holder man seg til en dropp?
Vis hele sitatet...
Jeg har aldri hatt noe problem med å redosere på 2C-B.
Sist endret av omba; 25. juli 2018 kl. 23:53.
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva er normalt å redosere? 1/3 av første dose?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva er normalt å redosere? 1/3 av første dose?
Vis hele sitatet...
Det er ingen fasit på det, noen jeg kjenner kjører på med lik dose, noen tar mer enn den første dosen og noen tar mindre. Det er smak og behag.

Trenger ikke overstige 100mg på en tur da, sikkert folk som gjør det og, men jeg har ikke vært over 60mg delt på 3 doser selv så kan ikke si noe utover det.

Man må nesten bare se an formen, start lavt om du ikke har erfaring.
Sist endret av Kjelldriver; 26. juli 2018 kl. 01:12.
Anonym bruker
"Underernært Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
2C-B er ikke en RC.

Redoser samme eller litt høyere dose.

Vær klar over at oppturen kan vare ganske lenge på 2C-B, opptil 1,5 time.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hvis 2C-B er for eksempel 90% rent hva vil de neste 10% være? Er det stoffer som er farlig for helsen?
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Mest sannsynlig noe fra denne teksten https://erowid.org/library/books_onl...ihkal020.shtml

Kommer helt an på hvem som har laget dette, og ikke minst hvem som i etterkant kan ha "cutta" det med hva som helst. Men oftest er det ikke direkte farlig, du får bare et svakere stoff. Hvor har du 90% fra?

Afaik så finnes det ingen test vanlige folk kan ta, for å sjekke renhet, eller om det i det hele tatt er 2c-b. Da må man nok sende en liten del av stoffet til analyse. Kan hende jeg husker feil
▼ ... noen uker senere ... ▼
Alchol for du bare 96 prosent rent du får det ikke høyere en det! hvis det hadde blitt høyere så når du åpner det vil prosenten gå ned.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av Kjelldriver Vis innlegg
Det er ingen fasit på det, noen jeg kjenner kjører på med lik dose, noen tar mer enn den første dosen og noen tar mindre. Det er smak og behag.

Trenger ikke overstige 100mg på en tur da, sikkert folk som gjør det og, men jeg har ikke vært over 60mg delt på 3 doser selv så kan ikke si noe utover det.

Man må nesten bare se an formen, start lavt om du ikke har erfaring.
Vis hele sitatet...
Tok selv og redosa 3 ganger. 30mg-30mg også 34mg.

Var nærme nok 100mg, men en fin shulgin dose. Kan helt ærlig si at en slik trip er veldig lett å håndtere så lenge man bare ikke overkompliserer ting. Alt blir veldig lett og forståelig, så det burde i seg selv ikke være noe problem.

Opplevde det noen ville forklart som ego death, men det var langt fra noe skremmende eller rart. Definitivt visuals og følelser likt det folk forklarer på DMT. Kan vel si det på en måte var en liten breakthrough.
Sist endret av Sopphuet; 11. november 2018 kl. 21:09.
Det er ingen breakthrough. Det er det som er selve breakthrough og hvis du skjønte det da skjønte du det. Det er alt det samma.