Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 2814
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som har prøvd?

Er der bare og filtrere som vanlig og skyte? Er det noe farlig og hva slags effekt har det?
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tenkte og blande litt subutex og temegesic og kanskje et mg rivotril
Husk på at faren for respirasjonssvikt øker betydelig når du blander opiater og benzodiazepiner. I utgangspunktet så har rivotril en biotilgjengelighet på ca. 90% når det taes oralt. Omtrentlig 99% av tabletten er bare grums med bindestoffer og liknende som er veldig dårlig å få i årene, noe som kan resultere i uheldige om ikke alvorlige helsekomplikasjoner. Om du skal kombinere disse tingene, noe jeg fraråder - så ser jeg ingen grunn i å injisere det. Du slipper også å være bekymret for alle komplikasjoner injisering medfører dersom du dropper sprøyta.
Bortkastet og skadelig.
Legg en Rivo på vekt og tenk at kun 2mg av dette er virkestoff.

Putt den i kjeften, legg under tunga eller tygg & svelg.
Clonazepam er ikke vannløselig, så virkestoffet blir liggende igjen i filteret.
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
OK takk for svar da svelger jeg rivotrilen. Temgesic og subutex bruker jeg wheel filter på sånn man bestiller på eBay fungerer knall
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Forresten skjer det noe om man ikke treffer åra. Kjenner det svir da men har sliti med å finne årer i det siste. Når man blir lei og sprøyter det inn uansett hva skjer ??
Det blir vel det som kalles "intramuskulær injeksjon".
Tror det eneste som skjer er at det du har injisert bruker lenger tid på å komme inn i blodbanen.

Mulig det er større fare for komplikasjoner, men det vet jeg ikke noe om så det må noen andre svare på

Pass på deg selv mand
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takker får svar :-)

Jeg er nøye med og filtrere og bruke sterilt vann osv. Denna tida av året pleier jeg å gi en stor F i det meste..... men filtrere piller gjør jeg ivertfall.
Tenkte å prøve en uke uten opiater nå så kommer kanskje godfølesen til søndag . Er planen da. Bruker temmere og sub daglig. Ikke store doser da. Men det gikk fra å ta de under tunga til å snorte til å skyte. Det som må til er vel å være uten lengst mulig. Noen som har erfaringer med dette? Går det ann å lage En rytme på det eller noe slikt? Ta En gang eller to i uka og få gofølesen? Merker ikke særlig fra eller til om jeg tar mye eller ingenting noen dager. Lite forskjell. Men higer etter å få gofølesen. Hver jævla gang det er helt utrolig.....
Jeg har lest utallige tråder her på forumet om folk som har bommet på åren og klaget over en klump. Ut fra det jeg har forstått så er det ganske smertefullt og kan i verstefall føre til en betennelse som krever behandling på sykehus.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Takker får svar :-)

Jeg er nøye med og filtrere og bruke sterilt vann osv. Denna tida av året pleier jeg å gi en stor F i det meste..... men filtrere piller gjør jeg ivertfall.
Tenkte å prøve en uke uten opiater nå så kommer kanskje godfølesen til søndag . Er planen da. Bruker temmere og sub daglig. Ikke store doser da. Men det gikk fra å ta de under tunga til å snorte til å skyte. Det som må til er vel å være uten lengst mulig. Noen som har erfaringer med dette? Går det ann å lage En rytme på det eller noe slikt? Ta En gang eller to i uka og få gofølesen? Merker ikke særlig fra eller til om jeg tar mye eller ingenting noen dager. Lite forskjell. Men higer etter å få gofølesen. Hver jævla gang det er helt utrolig.....
Vis hele sitatet...
Back when jeg tok en del Subutex pleide jeg å kjøpe én 8mg Sub og ta den over 3-5 dager for så å ha pause. Holdt meg gjerne til å gjøre dette med mellomrom på noen uker.

Pleide også å bruke Lyrica og hasj for å booste formen, det hjelper noe sinnsykt! Anbefales

Den lange halveringstiden er grunnen til at et par dager uten ikke får ned toleransen. Det tar nok en god del uker hvis du har brukt Buprenorfin lenge.
Sist endret av krystallkongen; 9. desember 2019 kl. 20:32.
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Mange takk får svar begge to!!

Er ikke ofte det blir sviende klumper jeg treffer stort sett. Bare lurte på om det var farlig. Jeg skyter ikke hver dag. Kanskje et par ganger i uka.

Har brukt subutex i årevis men trapper ned og er langt nede på ned trappingen nå. Det har gått helt fint. Klarer jeg å ta minimalt over 5-7 dager får så og ta en høy dose så hjelper det. Men syns det er vanskelig. Ikke fordi at det er ubehagelig fysisk men klarer ikke vente med å ta får og se om jeg får godfølesen. Jeg får prøve og være flink nå før jul med å ta lite eller ingenting så kanskje jula kan bli litt bedre
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Forresten så er jeg ikke så glad i hasj. Hender det blir noen trekk hos en kompis men er ikke dopet får meg. Har en del rivo får å dempe nervene men får ikke rus eller det jeg vil kalle godfølese. Det får jeg kun om jeg tar lite subutex over mange dager og så tar mer en dag.
Veit ikke helt åssen jeg skal klare dagene uten men merker jo uansett ikke særlig forskjell. Merkelig med det!
Hvis du ikke klarer å treffe åra, er det ikke likere å plugge det eller å ta det oralt? Det gjorde jeg ihvertfall, så aldri noe glede i en bomsmell.. Gud hvor mange makkasmeller jeg har kjørt ned halsen i sinne. Skal sies at jeg satt lite opiater, litt dolcontin bare, for det meste speed. Så mulig opplevelsen av et bom er anderledes der.. Lykke til med livet, håper du finner deg bedre hobbier i hverdagen!
Sist endret av bewaah; 10. desember 2019 kl. 03:10.
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du må nok filtrere en del rivotriler før du har noe du kan skyte _trygt_ om man kan si det.

Du må velge løsemidler, pulverisere pillene, blande i valgt løsemiddel, og her fra må du nesten velge selv hva du orker og kunnskap.

Hvis du blander i vann, vil clonazepam legge seg i bunnen av glasset, eller flyte på toppen?
I alkohol? Hvis du bruker litt varme og tid, så kan du løse det i alkohol. Da må du selvsagt fordampe all alkoholen etter du har filtrert bort det som ikke løste seg opp. Så må du løse det du sitter igjen med i vann, la alt synke og fjern vannet, hvis det er noe som flyter, så ta vare på det i en annen sprøyte.
Du skjønner hvor jeg vil hen her..når du har gjort dette så mye du gidder, så løser du opp det som trolig inneholder clonazepam i PG, bruk varme.
Det vil være litt tykt, så noen dråper alkohol(sjekk ingrediensene til andre flytende benzo miksturer)- før du endelig filtrerer med wheel filter.

Er det snakk om 2 mg så vil de trolig være borte før du får satt deg en smell, men gjør du det på litt større skala, så kan du nok få dette til.

Forresten, under prosjektet, ikke kast noe. Ta vare på de forskjellige greiene fra hvert steg. Så kan du finne ut hvor det gikk galt, om du vil feilsøke litt med oralt inntak.


Folk som skuter de fleste benzo får i seg partikler av virkestoffet, som er små nok til å passere filteret. Tror,det heter en liquid suspension, og ikke solution- som du egentlig ønsker. Derfor vil det ikke være noe kick.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Folk som skuter de fleste benzo får i seg partikler av virkestoffet, som er små nok til å passere filteret. Tror,det heter en liquid suspension, og ikke solution- som du egentlig ønsker. Derfor vil det ikke være noe kick.
Vis hele sitatet...
"A suspension is a heterogeneous mixture in which the solute particles do not dissolve, but get suspended throughout the bulk of the solvent, left floating around freely in the medium.[1]"

- https://en.m.wikipedia.org/wiki/Suspension_(chemistry)

Ser ut som om du har rett i at man, om man er heldig, kan få i seg noe Klonazepam hvis små nok partikler tilfeldigvis blir dratt gjennom filteret av vakumet i pumpa.
Wheel filtere er veldig effektive når det gjelder å fjerne partikler i løsningen man skal skyte - Så å filtrere en Rivo på denne måten hadde nok fjernet det meste/alt av Klonazepamen.

"Klonopin (Clonazepam) is insoluble in water, slightly soluble in alcohol, sparingly soluble in acetone and chloroform, and slightly soluble in ether."

- https://www.goodtherapy.org/drugs/kl...lonazepam.html
Sist endret av krystallkongen; 10. desember 2019 kl. 11:19.
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
takk får svar alle sammmen.
jeg driter i å skyte rivotril. det får forbli med temmere og sub.

har hørt at man ikke trenger og filtrere sub og temgesic men har prøvd uten og filtrere og følte meg dårlige dagen etter. når jeg filtrerer føler jeg meg grei dagen etter. men lurer på om jeg enkelt kan filtrere løsningen med vann og piller gjenom bomull eller om jeg må bruke wheel filter eller noe annet proft får at det skal funke.
Buprenorfin løser seg fint opp i vann med cirka 17mg/mL når vannet er romtemperert.

Bruk sterilt vann (apotek) som har romtemperatur og filtrer det gjennom wheel filteret, så blir nok det aller meste av grums og drit borte.
Vet om en som mistet hånden da han skjøt rivotril. Ville ikke skutt piller mtp bindestoffene - alt grumset...
Det er waste og idioti! bindemidler og dritt du ikke vil ha i årene dine.
▼ ... flere år senere ... ▼
Noen år etter ser jeg her, men forhåpentligvis er det liv her enda. Jeg er tidligere heroinist (og amfetamin, gall, piller, ghb.. u name it).. og har vært nykter i 6 år, men ved hjelp av lar og sub. Nå har jeg sprukket og står i en personlig krise.. har 2 spm, kun seriøse svar takk.
- kan man injisere buprenorfin sandoz uten å bli dårlig? Er det mer farlig enn å skyte f.eks vanlig subutex (som jeg pleide injisere før..flere år siden) Og er du evt sikker? Går vanligvis på subutex og ikke buprenorfin sandoz.. ikke injisert på lenge.
Neste spørsmål: fått tak i noen rivotril, men disse kommer på brett. 2 mg. Merket er Galenika. Føler ikke de virker like godt som de norske i krukke.
Alright party people.. take care!
Hilsen K
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Unr3al Vis innlegg
Noen år etter ser jeg her, men forhåpentligvis er det liv her enda. Jeg er tidligere heroinist (og amfetamin, gall, piller, ghb.. u name it).. og har vært nykter i 6 år, men ved hjelp av lar og sub. Nå har jeg sprukket og står i en personlig krise.. har 2 spm, kun seriøse svar takk.
- kan man injisere buprenorfin sandoz uten å bli dårlig? Er det mer farlig enn å skyte f.eks vanlig subutex (som jeg pleide injisere før..flere år siden) Og er du evt sikker? Går vanligvis på subutex og ikke buprenorfin sandoz.. ikke injisert på lenge.
Neste spørsmål: fått tak i noen rivotril, men disse kommer på brett. 2 mg. Merket er Galenika. Føler ikke de virker like godt som de norske i krukke.
Alright party people.. take care!
Hilsen K
Vis hele sitatet...
Ja, du kan skyte zandos buprenorfin, den er litt hardere enn subutex, men mykere enn den vanlige fra Orifarm.
Husk å filtrere, helst med skikkelig sprøthtefilter fra brukerutstyr.no

Rivotrilen på gata funker som apotek varer etter min mening. Mange lurer seg selv ved å gå inn med den innstillingen, og da blir det fort sånn.

GRATtis med 6 år. Håper du ,klarer p holde kontrol npr du begynner igjen nå.