Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2969
Hei

Er det farlig å kombinere SSRI Seroxat med mdma. Jeg har gjort det mange ganger før og har tatt ganske store doser. Har lest litt at det hemmer effekten, men jeg har fortsatt hatt ganske deilige tripper. Er det stor sjanse for at man kan utvikle Serotonergt syndrom hvis man tar små doser med mdma. Tenkte å ta en dose på ca 0,1 i kveld.

Takk på forhånd, og god påske folkens
People frequently ask whether taking anti-depressants can affect their MDMA experience in any way. The simple answer is that SSRIs (Prozac, Paxil, & Zoloft among others) may reduce the effects of MDMA. Other types of antidepressants include MAOIs, which could cause dangerous or even fatal reactions if taken with MDMA or other strong stimulants. Bupropion (Wellbutrin) alters MDMA's effects but does not appear to weaken the effects, however, the safety of this combination is not well documented. Tricyclic antidepressants, which may cause a change and increase in effects, are also not well documented.
Vis hele sitatet...
https://erowid.org/chemicals/mdma/mdma_info9.shtml
Har selv prøvd "PÅ" SSRI altså seroxat å uten, å må si det er myyyeee bedre rus uten SSRI, når jeg va på SSRI å tok mdma så ble effekten veldig hemmet, er heller ikke å anbefale me tanke på at du kan risikere å få seretonin syndrom
SSRI hemmer mye av rushet mdma gir. Lite vits egentlig, har hatt Serotonergt syndrom før på ekstreme doser. Ganske kjedelige greier ja. Men du vil aldri få full flush når du går på ssri.