Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 1444
Heisann, jeg har satt opp en PC nu og ville få input på den: http://www.komplett.no/k/shoplist.as...E-85EB23C943B5

Noe som burde endres legges til?
Sist endret av Quad; 3. oktober 2012 kl. 16:22.
Du må nok fikse litt på linken.

Edit: Fiksa

Burde nok legge til en HDD på et par TB.
Sist endret av Marr; 3. oktober 2012 kl. 16:26.
Hva skal den brukes til?
Sitat av Quad Vis innlegg
Heisann, jeg har satt opp en PC nu og ville få input på den: http://www.komplett.no/k/shoplist.as...E-85EB23C943B5

Noe som burde endres legges til?
Vis hele sitatet...
Heatsink cleaner trenger du ikke.

Den så bra ut om du skal drive med redigering.. 680 hadde kanskje vært enda bedre..
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
En link jeg anbefaler dere å titte på ang MSI GTX6xx
Bytt rammen til lp editon.
Trådstarter
12 2
Hva skal den brukes til?
Vis hele sitatet...
Streaming, opptak av video, redigering og spill

Burde nok legge til en HDD på et par TB.
Vis hele sitatet...
Har nok av harddisker

En link jeg anbefaler dere å titte på ang MSI GTX6xx
Vis hele sitatet...
Har du noen alternativer for skjermkort?

Bytt rammen til lp editon.
Vis hele sitatet...
Har du en link til disse brikkene?
Sitat av Quad Vis innlegg

Har du noen alternativer for skjermkort?
Vis hele sitatet...
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=751358

Sitat av Quad Vis innlegg
Har du en link til disse brikkene?
Vis hele sitatet...
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=641124
Trådstarter
12 2
Sitat av GJERDE Vis innlegg
Har du noen alternativer for skjermkort?
Vis hele sitatet...
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=751358
Vis hele sitatet...
Har du et alternativ som ikke kommer inn til komplett før slutten av oktober? Har tenkt å skaffe meg denne pcen så kjapt som mulig.
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Sitat av Quad Vis innlegg
Har du et alternativ som ikke kommer inn til komplett før slutten av oktober? Har tenkt å skaffe meg denne pcen så kjapt som mulig.
Vis hele sitatet...
Har personlig erfaring med MSI kortet, og kan bare si at det funker som bare det overhode ikke et dårlig kort
Ung og vanskelig
83leo's Avatar
Det spørs hva som skjer om en stund da hvis artikkelen Chillzone viser til medfører riktighet En 88% (snik)overvolt på PWM-kontrolleren kan umulig være sunt i lengden.
Hei! vil bare låne tråden litt men siden du har planer om å bruke komplett.no kan det være relevant!

en kompis av meg har lyst på gaming pc, han vil modifisere sin egen men ikke bygge.
på komplett.no sine ferdigbygde pc'er står det "Microsoft Windows 7 Home Premium 64bit Norsk Komplett, kun til PC produksjon" er windows 7 med på alle pc'er komplett.no bygger for deg? å kjøpe windows, trekker prisen opp ekstremt og han vil ha den så billig som mulig. også, hvor mye tar komplett.no for å bygge din pc ?
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Du kan velge bort OS ved konfigurering av PC.

Prisen for bygging er vel inkludert i totalprisen mens man konfigurerer.
nei er ikke det jeg mener! hvis jeg velger deler. og sier at komplett skal bygge den for meg altså IKKE konfigurerer. vil de da installere windows?
Sitat av leander999 Vis innlegg
nei er ikke det jeg mener! hvis jeg velger deler. og sier at komplett skal bygge den for meg altså IKKE konfigurerer. vil de da installere windows?
Vis hele sitatet...
Hva lurer du egentlig på? Om du får windows gratis hvis du bare kjøper deler, så er svaret nei. Hvordan det er når en betaler for det i en pc-pakke, vet jeg ærlig talt ikke, men i og med at alle og enhver nesten får til å putte en dvd i dvdrom'en så spiller det vel ikke så stor rolle
Sitat av sweem Vis innlegg
Hva lurer du egentlig på? Om du får windows gratis hvis du bare kjøper deler, så er svaret nei. Hvordan det er når en betaler for det i en pc-pakke, vet jeg ærlig talt ikke, men i og med at alle og enhver nesten får til å putte en dvd i dvdrom'en så spiller det vel ikke så stor rolle
Vis hele sitatet...
selvfølgelig. lurer på om DU lager en liste med deler så sier du til komplett: KOMPLETT KAN DERE BYGGE DENNE DATAMASKINEN FOR MEG OG SENDE DEN TIL MEG ETTERPÅ?. får du DA med windows på SAMME måte som en KOMPLETT-PC ? er det egentlig mulig? ser ikke hvor "putte dvd i dvdrom'en" kommer inn. problemet er å få tak i den så billigst som mulig
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av leander999 Vis innlegg
selvfølgelig. lurer på om DU lager en liste med deler så sier du til komplett: KOMPLETT KAN DERE BYGGE DENNE DATAMASKINEN FOR MEG OG SENDE DEN TIL MEG ETTERPÅ?. får du DA med windows på SAMME måte som en KOMPLETT-PC ? er det egentlig mulig? ser ikke hvor "putte dvd i dvdrom'en" kommer inn. problemet er å få tak i den så billigst som mulig
Vis hele sitatet...
Roolig nå! Komplett bygger ikke pcer utifra egenplukka deler
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Sitat av leander999 Vis innlegg
selvfølgelig. lurer på om DU lager en liste med deler så sier du til komplett: KOMPLETT KAN DERE BYGGE DENNE DATAMASKINEN FOR MEG OG SENDE DEN TIL MEG ETTERPÅ?. får du DA med windows på SAMME måte som en KOMPLETT-PC ? er det egentlig mulig? ser ikke hvor "putte dvd i dvdrom'en" kommer inn. problemet er å få tak i den så billigst som mulig
Vis hele sitatet...
Har verdt i kontakt med komplett, og dette er en løsning som er å finne i nettbutikken om kort tid.

Vil heller ikke tru komplett er vanskelig å be om å bygge maskinen din om du sender dem en mail
De driver tross alt butikk.
Det spurte jeg de om for en måneds tid siden, da svarte de nei.
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Det spurte jeg de om for en måneds tid siden, da svarte de nei.
Vis hele sitatet...
Hva da?

Om det er mulighet for å få dem til å bygge maskiner, eller å få en løsning om dette inn i sortementet?
Å få dem til å bygge en maskin. Det var uaktuelt.