Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1024
Ung og vanskelig
83leo's Avatar
Har noenlunde lang fartstid med freebase DMT, men virkningen har endret seg drastisk. Før har jeg ikke hatt problemer med å ture hardt på 50-60mg og en god fordampningsteknikk, men den siste tiden har jeg hatt noen meget rare opplevelser på mengde og kvalitet jeg før dro til månen på.

Den eneste forandringen jeg kan tenke på som relevant siden siste inntak er at jeg har begynt på 30mg Remeron daglig grunnet søvnproblemer. Jeg mistenker sterkt medisinen for å interferere med DMT-turene mine, men litt forskning på nett viser dog at mange turer like hardt med samtidig bruk av Remeron.

Jeg har fremdeles effekt av DMT, men får en mer kroppslig effekt og milde visuals. Hendene mine ser rare ut, farger blir litt mer livlige etc, men langt unna noen breakthrough dessverre. Teknikken er den samme som jeg har turet meget hardt på før så jeg er rimelig overbevist om at det sitter i huet. Det skal også nevnes at jeg røykte så mye DMT i sommer at det virket som om jeg opparbeidet en toleranse for stoffet og turene avtok i styrke. Jeg vet at toleranse på DMT er omdiskutert, men jeg bestemte meg uansett for å legge det på hylla en stund. Nå, 3-4 mnd. senere får jeg likevel såvidt en effekt og meget rare visuals, om noen i det hele tatt.

Noen med erfaring med Remeron og DMT eller har noen fornuftige innspill? Jeg savner mine turer til hyperspace.. Det skal også nevnes at jeg bruker Cipralex, 20mg daglig, men dette har aldri hatt noen merkbar innvirkning på DMT for min del.
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
#Calcification of pineal gland

Neida
Det er Remeronen. Fra felleskatalogenen økte serotonerge nevrotransmisjonen er spesifikt mediert via 5-HT1-reseptorer ettersom 5-HT2- og 5-HT3-reseptorene blokkeres av mirtazapin.

Mao blokker du en av de viktigste psykedeliske receptorer.
Ung og vanskelig
83leo's Avatar
Trådstarter
Takker! Da er det bort med Remeronen.
Sitat av 83leo Vis innlegg
Takker! Da er det bort med Remeronen.
Vis hele sitatet...


Et veldig bra alternativ til Remeron er Stilnoct/Imovane.

Jeg personlig fåretrekker Stilnoct over Imovane da Imovane ofte gir en forferdelig metall smak i munnen i godt 20 timer etter inntak.


De er begge rusgivende men ikke noe særligt og ruse seg på i mine øyne.

Våkner mer opplagt av Stilnoct/Imovane iforhold til Remeron og opplever ikke alle bivirkningene Remeron som oftest har.

Du finner fort mangen tråder angående Stilnoct Og Imovane her på forumet så du kan lese der.
Sitat av Cloor Vis innlegg
Et veldig bra alternativ til Remeron er Stilnoct/Imovane.
Vis hele sitatet...
Hvorfor mener du det er ett bra alternativ til remeron?
Stilnoct og Imovane skal jo bare brukes i veldig korte perioder da dem er sykt avhengighetsskapende (midlertidige søvn problemer). Om TS sliter med søvn generelt så vil jeg da absolutt ikke anbefale å begynne med z-hypnotika fremfor ikke vanedannende C-preps.
Ung og vanskelig
83leo's Avatar
Trådstarter
Prøver å unngå b-preps for å sove. Bruker Seroquel i tillegg til Remeron som funker greit. Blir strengt tatt ikke spesielt trøtt av Remeron lengre heller og siden den sannsynligvis også hindrer meg fra å besøke hyperspace skal den seponeres.
Sist endret av 83leo; 16. november 2018 kl. 23:04.
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Seroquel er iallfall drepen på psykedelika. Og kan være synderen like mye som remeron
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Jeg synes det er rart du ikke har merket noe av ssri heller. Av de du nevner er vel den mest selektiv på reseptorene du vil ha nytte av.

Vel bytt til et antihistamin som ikke har noen antagonists effekt på serotonin generelt, tror det ville vært best for deg om du skal trippe videre
Sitat av Alge Vis innlegg
Hvorfor mener du det er ett bra alternativ til remeron?
Stilnoct og Imovane skal jo bare brukes i veldig korte perioder da dem er sykt avhengighetsskapende (midlertidige søvn problemer). Om TS sliter med søvn generelt så vil jeg da absolutt ikke anbefale å begynne med z-hypnotika fremfor ikke vanedannende C-preps.
Vis hele sitatet...

Faren min har brukt Stilnoct/Imovane i rundt 5år nå.

Jeg får det på resept flerne uker fram i tid.
Har aldri opplevt noe avhengighet til de men merke ikke det til noe...

Bruker det av og til da jeg har hatt søvnproblemer i over 1 år nå samt jeg våkner i søvn paralyse 2-4 ganger i uken.


Snakker fra erfaring men istendenfor å gå 2dager uten søvn og så sovne midt på dagen så sovner jeg ca 30min etter inntak av Stilnoct/Imovane iforhold til Remeron, selv om jeg ikke blir en syk zombie av Remeronen så blir jeg forsatt veldig sløv de første 2-3 timene etter jeg våknet.
Ung og vanskelig
83leo's Avatar
Trådstarter
Cipralex kveler LSD og Meskalin i stor grad, men liten til ingen negativ effekt på DMT såvidt jeg har merket. Psylocibin fungerer også fint.

Med LSD har jeg vært oppe i 800ug av knall kvalitet og kun hatt en svak og heller ubehagelig opplevelse. Dette da jeg kun har brukt Cipralex, 20mg.

Veldig individuelt hvem som reagerer på hva tydeligvis. Uansett, fint å vite at det antageligvis er medisinen som blokkerer for DMT. Det er min favoritt.