Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 574
Hei

Jeg har ordna noe sinnsykt god emma, men problemet er det at jeg bruker et SSRI medikament som heter seroxat. SSRI preparater er jo kjent for å redusere effekten av MDMA.

Jeg har tatt MDMA i kombinasjon med seroxat før, og jeg har faktisk fått ganske bra funk, men ikke like bra effekt som uten medisiner, men la meg komme til poenget.

Hvis jeg dropper å ta seroxat den ene dagen jeg tar emma. Er det mulighet for at jeg får bedre funk da? Seroxat har veldig kort halveringstid i forhold til andre SSRI, så det kan jo hende det går greit. Jeg pleier ikke å få noe særlig abstinenser av å kutte ut seroxat en dag.

Jeg står også på en regelmessig lav dose på seroxat som er på 20 mg, man kan jo ta opp til 80 MG hvis jeg ikke tar helt feil. Jeg tviler på at man kan utvikle serotonin syndrom på en lav dose som 20 MG, men det er fult forståelig hvis man eventuelt er på en høyre dose.

Hadde jeg brukt mao-hemmere som er et annen dype antidepressivt medikament så hadde jeg aldri gjort det. Det er livsfarlig. Da er det ganske stor sjanse for at man utvikler serotonin syndrom. Er det forresten noen andre som har kombinert SSRI i lave doser med mdma? Hvordan var det for dere?

Takk på forhånd, freaks
Sist endret av Tryptamin; 25. mars 2018 kl. 22:55.
Du må være helt av medisinen lenge før det er vits å ta mdma i min erfaring, gjaldt fem- seks ssri og lignende preparater, men jeg har ikke prøvd seroxat, og du har jo fått funk før så jeg vet ikke sikkert. Ville skippa to dager i forveien hvertfall om jeg skulle prøve, jeg slutta med remeron rett og slett fordi jeg ville ta xtc igjen.... Og det funka ikke bra på meg heller for depresjon likevel. Funker seroxat bra for deg?

Jeg måtte være av remeron i to mnd før jeg fikk skikkelig effekt, men da var det en tilbake til verden opplevelse=D Det er nå sikkert, du får kanskje bedre svar. Lykke til.

s