Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1055
Jeg fikk en isklump på armen idag når jeg gikk gjennom byen.
Det gikk heldigvis bra, jeg bare skvatt litt.
Men, når jeg gikk tilbake samme vei 4 timer senere så jeg at det hadde falt mer is derfra, og at det lå noen flere klumper på taket..


Bygget er på andre siden av gaten fra politistasjonen, og det syns veldig godt, så jeg regner med masse mennesker har sett det. (Manpower sitt bygg i Tønsberg)

Jeg tror klumpen som traff meg var på under 1 kg, og de største der oppe var max 2 kilo..

Hadde jeg en nær døden opplevelse idag, og bør jeg gjøre noe for å informere folk jeg vet har sett det selv om at de må gjøre noe med det?
Sist endret av Novice; 27. januar 2016 kl. 14:52.
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/g...as/a/10108376/

Si i fra til de som oppholder seg i bygget, det er gårdseiers ansvar å fjerne is og snø som kan falle ned.
Du sitter hjemme og spør på freak istedenfor å ringe kommunen, huseier eller politiet asap? Gjør det med en gang før noen ender opp i rullestol eller det som verre er.

Jeg ringer bymiljøetaten hvis jeg ser et rustent eller skadet kumlokk. Ringer ruter hvis det er noe galt med benker og skur som kan føre til personskade på stasjonene. Det koster ingenting å ta en telefon. (Annet enn telleskrittene )

Har hittil ikke møtt på noen kranglefanter eller noe motvilje. Kun folk som er glad for å få beskjed. Ting blir som regel fikset fort også.
Sist endret av mentalmelt; 27. januar 2016 kl. 15:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.