Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 7743
Hei,


Jeg har nettopp flyttet og har følgelig ingen muligheter for å få vasket klær enda. Jeg har prøvd å søke uten særlig hell. Problemet er at jeg får opp resultater på vaskeri og renserier i tillegg. Det er i tillegg dårlig spesifisert om det faktisk er myntvaskeri eller bare vaskeri.

På forhånd takk for hjelpen!
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Du har et på Danmarks plass, rett ved bybanestoppet og rema.
Sist endret av vidarlo; 9. september 2015 kl. 15:14.
Medlem
murloc's Avatar
Trådstarter
Hadde håpet å slippe reise med bybanen, men må man så må man.
Knowledge is key
Dudew8's Avatar
du kan jo bruke ti-liters bøtte og en do pumpe, hell litt vaskepulver i og pump. trening og vask i samme slengen.

noe som dette: https://www.youtube.com/watch?v=3eAAm-A7m5U
Sist endret av Dudew8; 9. september 2015 kl. 17:21.
Ev. så kan du skaffe deg en vaskemaskin til 300,- på finn.no.
Medlem
murloc's Avatar
Trådstarter
Sitat av steili Vis innlegg
Ev. så kan du skaffe deg en vaskemaskin til 300,- på finn.no.
Vis hele sitatet...
Joda, skal selvfølgelig skaffe meg vaskemaskin, ikke pengene det står i. Bare har ikke fått ut fingeren enda!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Du kjenner ingen som har tilgang på vaskemaskin? Det ville vært enkelest og billigst.
Det er et vaskeri på hjørnet av Hans Tanksgate 18. Det er primært for studentene i SIB boligene rundt, men tror kanskje det er åpent for alle. Verdt å sjekke i hvert fall.
Medlem
murloc's Avatar
Trådstarter
Kan jo opplyse om at jeg har fått vasket mine klær nå. Det ble via en venn. Har dog enda ikke fått liket til å dra en vaskemaskin inn så skal sjekke ut Hans Tanksgate.