Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 2264
Dere har helt sikkert hørt om bildefenomenet "Planking", hvor personer ligger som en planke på forskjellige steder.
Jeg har valgt å ta dette til nye høyder med pushups istedet for en død planke.
Gjerne gi det en sjangse :-)

KLIKK HER

Skrevet av Karl!
Personlig synes jeg det var like teit som planking.
Jeg ser ikke humoren i dette. Beklager
Sitat av disproved Vis innlegg
Personlig synes jeg det var like teit som planking.
Jeg ser ikke humoren i dette. Beklager
Vis hele sitatet...
Din form for humor er selvfølgelig akseptert, min gode mann :-)
Hva er det du anser som humoristisk? Eksempler er fint!
Stygg & samtidig fin
Dillinger's Avatar
Jeg synes, i utgangspunktet at planking også er teit, MEN hvis du drar det ekstremt, da er det fett! Pushing på noe farlig, eller noe sånt, DA er det FETT!
Sitat av Dillinger Vis innlegg
Jeg synes, i utgangspunktet at planking også er teit, MEN hvis du drar det ekstremt, da er det fett! Pushing på noe farlig, eller noe sånt, DA er det FETT!
Vis hele sitatet...
Eksempelvis en oppå en kjørende trailer?
Takk for tips herremann!

Sitat av tr80r Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Haha! Takk som deler!
Stygg & samtidig fin
Dillinger's Avatar
En kjørende trailer var litt voldsomt, men jeg så et bilde av en som planket oppå et høyt skilt mellom Konsertpaleet og DNS.. You get the idea
Game disconnected
pokemon's Avatar
dette var bare flaut for din del, huff.
Sitat av pokemon Vis innlegg
dette var bare flaut for din del, huff.
Vis hele sitatet...
I motsetning til deg så er jeg ikke redd for å drite meg ut i offentlighet
Game disconnected
pokemon's Avatar
Sitat av [K]aLLeMcSnurp Vis innlegg
I motsetning til deg så er jeg ikke redd for å drite meg ut i offentlighet
Vis hele sitatet...
det gjør det ikke noe mer morsomt.
Sitat av Dillinger Vis innlegg
En kjørende trailer var litt voldsomt, men jeg så et bilde av en som planket oppå et høyt skilt mellom Konsertpaleet og DNS.. You get the idea
Vis hele sitatet...
Ser den, kamerat!

Sitat av pokemon Vis innlegg
det gjør det ikke noe mer morsomt.
Vis hele sitatet...
Hovedtanken er ikke at det skal være morsomt, kamerat
Som allerede sagt over, så ser jeg virkelig ikke humoren i dette. Kan du forklare litt mer hva du er ute etter å oppnå?

Sitat av [K]aLLeMcSnurp Vis innlegg
I motsetning til deg så er jeg ikke redd for å drite meg ut i offentlighet
Vis hele sitatet...
Hvordan er det du driter deg ut? Virker for meg som at du kun er ute etter å flexe.

Sitat av [K]aLLeMcSnurp Vis innlegg
Hovedtanken er ikke at det skal være morsomt, kamerat
Vis hele sitatet...
Igjen: Hva er så tanken?
Game disconnected
pokemon's Avatar
Sitat av [K]aLLeMcSnurp Vis innlegg
Ser den, kamerat!



Hovedtanken er ikke at det skal være morsomt, kamerat
Vis hele sitatet...
hva er det da tanken er? for hvis det ikke skal være veldig morsomt heller så blir det enda kleinere. no hate.
Sitat av McLovin Vis innlegg
Som allerede sagt over, så ser jeg virkelig ikke humoren i dette. Kan du forklare litt mer hva du er ute etter å oppnå?


Hvordan er det du driter deg ut? Virker for meg som at du kun er ute etter å flexe.


Igjen: Hva er så tanken?
Vis hele sitatet...
Takk for spørrende innlegg! Det som slo oss når vi fant på å utføre dette prosjektet var det å skape et alternativ til planking. Personlig så mente vi at denne "greien" hadde utdødd. Hovedtanken var å skape et alternativ til "Planking". Humor blir vel mer en bitanke.

Personlig har jeg ingenting underliggende når det kommer til "flexe"-delen du presanterte. Dette velger jeg å avvise i all vennlighet som tøv fra din side! Hva er det vel å flexe? Hehe

Hilsen Karl!
"Pushing" tenkte eg... "Ja, dette kan jo bli spennende"
så kommer du med en video med pushups i ei gågate?

Kan du ikke "pushe" tilfeldige forbipasserende og filme reaksjonene heller? Ville vert mye mer givende å se på enn en treningsøkt med altfor mye fokus på mannepupper.
Dette må være noe av det dummeste jeg har sett på nette på en god stund.
Du kunne vel i det minste tatt planche pushups siden du gjør det på helt plane flater?
Sitat av BarBeats Vis innlegg
"Pushing" tenkte eg... "Ja, dette kan jo bli spennende"
så kommer du med en video med pushups i ei gågate?

Kan du ikke "pushe" tilfeldige forbipasserende og filme reaksjonene heller? Ville vert mye mer givende å se på enn en treningsøkt med altfor mye fokus på mannepupper.
Vis hele sitatet...
Takk for tips! Forventninger kan være en skuffende og lei ting.
Beklager å måtte skuffe deg, men jeg er ikke ute etter å gjøre noe uregelmessig. Folk som "Pusher" finnes det nok av. Dermed ville reaksjonene vært ignoranse.
Ergo kjedelig

Sitat av Goophy Vis innlegg
Du kunne vel i det minste tatt planche pushups siden du gjør det på helt plane flater?
Vis hele sitatet...
Du kan trene meg opp til det, kamerat!
Sitat av [K]aLLeMcSnurp Vis innlegg
Takk for tips! Forventninger kan være en skuffende og lei ting.
Beklager å måtte skuffe deg, men jeg er ikke ute etter å gjøre noe uregelmessig. Folk som "Pusher" finnes det nok av. Dermed ville reaksjonene vært ignoranse.
Ergo kjedelig


Du kan trene meg opp til det, kamerat!
Vis hele sitatet...
Videoen din er kjedeligere som den er..
Sitat av BarBeats Vis innlegg
Videoen din er kjedeligere som den er..
Vis hele sitatet...
Det er vel kanskje livsstilen som du presanterer her inne også?
Det er du som legger ut denne fantastiske videoen på "skryteplassen", så litt tilbakemelding på godt og vondt må du ta høyde for. Hva som er galt med livsstilen min kan du diskutere på pm om du virkelig har lyst å bli kjendt med meg.
Direkte flaut å se på.. Fins ikke morsomt, interessant eller noe annet enn kleinhet i videoen. Værste skvipet på lenge, sorry for å si det, men dette var søppel. Irriterende intro som varte altfor lenge i tilleg til musikk og bakgrunnsstøy blanda sammen gjennom hele videoen. Takk for at du kasta bort 5 min av livet mitt.
Søppel, ikke morsomt, ikke spennende, egentlig bare utrolig teit på ett veldig lavt nivå.

Se din egen video om 5år, så skal jeg love deg du sitter igjen med en flau smak i munnen.
Sitat av BarBeats Vis innlegg
Det er du som legger ut denne fantastiske videoen på "skryteplassen", så litt tilbakemelding på godt og vondt må du ta høyde for. Hva som er galt med livsstilen min kan du diskutere på pm om du virkelig har lyst å bli kjendt med meg.
Vis hele sitatet...
Den er grei, kompis!


Sitat av eplesin Vis innlegg
Direkte flaut å se på.. Fins ikke morsomt, interessant eller noe annet enn kleinhet i videoen. Værste skvipet på lenge, sorry for å si det, men dette var søppel. Irriterende intro som varte altfor lenge i tilleg til musikk og bakgrunnsstøy blanda sammen gjennom hele videoen. Takk for at du kasta bort 5 min av livet mitt.
Vis hele sitatet...
Kanskje du bør være mer nøysom ved hva DU velger å bruke tiden av livet ditt på. Tikk takk, tikk takk... tiden går, min venn

Sitat av arisnaub Vis innlegg
Søppel, ikke morsomt, ikke spennende, egentlig bare utrolig teit på ett veldig lavt nivå.

Se din egen video om 5år, så skal jeg love deg du sitter igjen med en flau smak i munnen.
Vis hele sitatet...
Jeg har det gøy med mine venner. Hva er flaut med det?