Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 877
Hei!

Er medlem på en lukket torrentside. Vil prøve å forbedre ration, men da gjelder det jo å være veldig tidlig ute når en ny torrent blir lagt. Det kjøres en logg på nettsiden der man ser når ting har blitt lagt til.

Finnes det et program/app/whatever som varsler meg når innholdet på den siden oppdateres, slik at jeg kan laste ned raskest mulig?
Setter du opp RSS via utorrent vil du få lastet dette ned med en gang det blir lagt ut mener jeg. Vet dog null om framgangsmåten for å få dette til.
Trådstarter
Sitat av Mozzie Vis innlegg
Setter du opp RSS via utorrent vil du få lastet dette ned med en gang det blir lagt ut mener jeg. Vet dog null om framgangsmåten for å få dette til.
Vis hele sitatet...
Mja, har ikke tenkt til å laste ned absolutt alt som blir lagt ut, derfor hadde det vært greit med varsel slik at jeg kan gå inn på nettsiden og selv sjekke
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Hvis ikke torrentklienten din (µTorrent er forresten visstnok ikke et særlig bra valg lenger?) støtter filtrering i RSS, bør det gå an å kunne lage din egen "proxy-RSS" som gjør filtreringen for deg. http://sourceforge.net/projects/feedproxy/

Evt. om det er enklere å skaffe en klient som faktisk gjør dette.