Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 429
Hva er noen bra nettsider/butikker å kjøpe parfymer spesielt kloner billig i Norge?

Jeg vet om notino, men de sender kun til sverige. Har en kompis med sommerhus der, men han vil overcharge om jeg kjøper fra han (halla ak) han er også på freak. Uansett så lurte jeg på om det var noen enda billigere steder som sendte til danmark/sverige, eller noen billige i Norge.
Jeg har alltid kjøpt originalene, men etter at jeg kjøpte afnan 9pm av nevnte kompis har jeg lyst til å kjøpe flere kloner.
Rusta har billige etterlikninger av kjente parfymer.
Normal har også en del.
Lykkelig pessimist
Shlask's Avatar
Computersalg.no selger merket Lattafa /Afnan/Maison Alhambra hvertfall. Du kan også sjekke ebay, selv om svært få av selgere der sender til Norge.
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Parfyme-parfyme (eau de parfume), eller toilette og cologne? barbershop.no har en del i alle prisklasser og kategorier.