Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 898
Anonym bruker
"Tropisk Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei
Jeg er avhengig av oxycontin, tar fra 40-80 mg ca hver dag. Har fått tilgang på noen subutex 2 mg.

Hvor mye subutex trenger jeg for å dekke bruken av oxy? Og hvor lenge må jeg vente fra siste inntak av oxy før jeg tar subutex? Er beste måte å ta subuex å knuse og snorte?

Takker for alle innspill
Hadde vært utrolig fint om du sa noe med dosen du tenker å falle under. Har du Subutex så vil leken være enkel, selv for deg. Det blir å jobbe med det psykiske. Har du venner og familie som bryr seg? Jeg kjenner mange som er der du er, og ta tak? Hvis de bryr seg så kan du bare gi dem kortet ditt sånn at du ikke går tatt ut penger, eller at noen regulerer det du bruker penger på. Det er vanskelig men starten er alltid vanskeligst, mann deg opp og knekk dette, det trenger ikke alltid å være sånn som det er nå
Anonym bruker
"Tropisk Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hvis man tar utgangspunkt i at jeg er avhengig av 60 mg oxycontin, hva vil dette tilsvare i subutex? Jeg har gode folk rundt meg heldigvis.
Må jeg vente penge fra siste inntak av oxycontin før jeg kan ta subutex? Jeg ønsker å få mest ut av subutexen, burde jeg da knuse den og snorte?
Dette er bare et sånn cirka regnskap


Oxykodon po til morfin po = Ratio 1 : 1.5

60mg oxykondin po X 1.5 = 90mg morfin po

morfin po : burprenorfin sl = ratio 75 : 1

90mg morfin po / 75 = 1.2mg burprenorfin sl
Sist endret av DrPerception; 12. september 2023 kl. 17:27.
Sitat av DrPerception Vis innlegg
Dette er bare et sånn cirka regnskap


Oxykodon po til morfin po = Ratio 1 : 1.5

60mg oxykondin po X 1.5 = 90mg morfin po

morfin po : burprenorfin sl = ratio 75 : 1

90mg morfin po / 75 = 1.2mg burprenorfin sl
Vis hele sitatet...
Dette "regnskapet" kan du godt putte i dass så fort du kan da det ikke er gyldig på noen måte. Selvom det er opiat/opioid så kan du ikke sammenligne dette... det blir på samme måte å sammenligne øl og sprit, noe som ikke er tilfelle her da de går på helt andre reseptorer og har andre mål enn å bare vite hva pillene eller stoffet inneholder.

En gruppe man derimot kan gjøre dette er benzodiazepin-stoffer som har en dedikert reseptor og et kompleks.

Det kan ikke måles, affinitet har ingen ting å si når det kommer til dette. Det eneste jeg ser som en grei fasit er faktisk den du lager selv, å teste for hva du tåler av dette
Anonym bruker
"Tropisk Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Prøver meg på 1 mg.
Hvor lenge etter siste inntak av oxy må jeg vente før jeg tar subutex? Vet ikke helt åssen det der funker
Sitat av noguhso Vis innlegg
Dette "regnskapet" kan du godt putte i dass så fort du kan da det ikke er gyldig på noen måte.
Selvom det er opiat/opioid så kan du ikke sammenligne dette...
Vis hele sitatet...
Jo, man kan lage en ca sammenligning. Er det helt helt gyldig? Nei, men ofte gyldig nok og derfor relativt vanlig praksis for å få en pekepinn.


Sitat av noguhso Vis innlegg
det blir på samme måte å sammenligne øl og sprit, noe som ikke er tilfelle her da de går på helt andre reseptorer og har andre mål enn å bare vite hva pillene eller stoffet inneholder.
Vis hele sitatet...
Dette stemmer, og derfor blir det kun en "ca" sammenligning med framgangsmåten jeg viste til.

Sitat av noguhso Vis innlegg
En gruppe man derimot kan gjøre dette er benzodiazepin-stoffer som har en dedikert reseptor og et kompleks.
Vis hele sitatet...
Ja, det er langt mer nøyaktig med denne metoden når man sammenligner benzodiazepiner, enn ved opiater
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Prøver meg på 1 mg.
Hvor lenge etter siste inntak av oxy må jeg vente før jeg tar subutex? Vet ikke helt åssen det der funker
Vis hele sitatet...
10-20 timer. Prøv med mindre enn 1mg om du tar det tidligere. Feks 0.1mg om gangen hvis det er mulig.

Jeg har faktisk kombinert subutex og oxy, husker ikke hvordan, men jeg ble veldig stein. Nodding i timesvis.

Hadde aldri i livet prøvd på det igjen, og aner ikke hvordan det gikk an.. en annen gang jeg prøvde noe lignende så trodde jeg at jeg skulle dø.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
48 timer.
Prøvde i 2007, å dreit meg ut,spydde, å ble dausjuk,fra der vi tok den, til dassen.
Den gang var det ett kommunalt forsøk i her i byen.
Ble kjørt til blåen, liggende i ett bagasjerom��

Å du som er doktor, forklar meg dette; her i Norge henter jeg ut malfin 100mg, som inneholder 100mg, morfin.
Som ett synonymprodukt til doll, med sine 75mg………
6 stk malfin 600mg, 6 doll 450 mg mofin, bare ved å be det om det får du det.

Flesteparten av oss, de som bruker nåla, vil ikke overleve 2 extra. Selv sluttet jeg med den i 97, ellers hadde ikke dette blitt skrevet.



I utlandet inneholder doll 100 og 200 , og det samme med begge synonympreparatene.

Betalte nesten 10.000 for 6 grønne 200 , 400 sobril 15 og 300 5mg nitrazepan., hver 4 uke.
Men det var da de sluttet å dekke det, det ble litt problematisk, og covid ødela Norges lover.
Sist endret av slitenRealist; 29. februar 2024 kl. 19:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Prøver meg på 1 mg.
Hvor lenge etter siste inntak av oxy må jeg vente før jeg tar subutex? Vet ikke helt åssen det der funker
Vis hele sitatet...
Send meg en privat melding ang subutex